30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
50963791
FERMAT SK s.r.o.
Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK
Archívne oceľové policové regály
archívne oceľové policové regály
Tovar, Služba
1. Archívne oceľové policové regály
|
|
---|---|
Funkcia |
KVALIFIKOVATEĽNÉ TECHNICKÉ VLASTNOSTI |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet miest plnenia | ks | 1 | ||
Počet všetkých stĺpcov, tzn. základný + prídavný + koncový | ks | 36 | ||
Počet základných stĺpcov | ks | 9 | ||
Počet prídavných stĺpcov | ks | 21 | ||
Počet koncových stĺpcov | ks | 6 | ||
1. ZOSTAVA A - rozmer stĺpca: v 2500 x š 1000 x h 300 mm; 7 políc - DODÁVKA: BRATISLAVA | miesto | 1 | ||
1.1.počet súborov | ks | 1 | ||
1.2 veľkosť zostáv A - počet všetkých stĺpcov (3+0+0=3) | ks | 3 | ||
1.3 počet základných stĺpcov (3+0=3) | ks | 3 | ||
1.4 počet prídavných stĺpcov ((0+0=0) | ks | 0 | ||
1.5 počet koncových prídavných stĺpcov (0+0=0) | ks | 0 | ||
2. ZOSTAVA B - rozmer stĺpca: v 2500 x š 1000 x h 300 mm; 7 políc - DODÁVKA: BRATISLAVA | miesto | 1 | ||
2.1 počet súborov | ks | 3 | ||
2.2. veľkosť zostáv B - počet všetkých stĺpcov (6+21+6=33) | ks | 33 | ||
2.3 počet základných stĺpcov (6) | ks | 6 | ||
2.4 počet prídavných stĺpcov (21) | ks | 21 | ||
2.5 počet koncových stĺpcov (6) | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
NEKVALIFIKOVATEĽNÉ TECHNICKÉ VLASTNOSTI | |
1. Predmetom zákazky je | dodanie zostáv archívnych oceľových pozinkovaných policových regálov bezskrutkové – zásuvné |
2. Súčasťou predmetu zákazky je doprava | zostáv archívnych policových regálov na miesto určenia objednávateľom, štítky na zaznačenie údajov o nosnosti a umiestnení v určených priestoroch objednávateľa, kotviace pätka pre horné ukotvenie |
3. Zostava archívnych regálov pozostáva | zo základného stĺpca a/alebo príslušného počtu prídavných stĺpcov (podľa požadovanej veľkosti zostavy) a koncového stĺpca |
4. Základný stĺpec obsahuje | 4 stojky, 7 políc, opláštenie začiatočného a koncového bočného stĺpca, 2 ks kotviaca pätka pre horné ukotvenie; základný stĺpec ďalej obsahuje: všetky konštrukčné prvky regálových konštrukcií , tzn.: |
4.1 pokračovanie | pätky, prípadne samo rezné skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, prípadne štítky označujúce, nosnosť jednotlivých políc |
5. Prídavný stĺpec obsahuje | 2 stojky, 7 políc opláštenie koncového bočného stĺpca, zadnú príp. bočnú krížnu výstuhu (zavetrovací kríž), 2 ks kotviaca pätka pre horné ukotvenie, Prídavný stĺpec ďalej obsahuje: všetky konštrukčné |
5.1 pokračovanie | prvky regálových konštrukcií (pätky, prípadne samo rezné skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, prípadne štítky označujúce, nosnosť jednotlivých políc). |
6. Prídavný stĺpec musí zabezpečovať | stabilitu, pevnosť, nosnosť jednotlivých políc; samonosnosť konštrukcie archívneho regálu s použitím zavetrovacích prvkov pre stabilizáciu, ktoré nebudú brániť v manipulácii so spismi |
7. Koncový prídavný stĺpec obsahuje | 2 stojky, 7 políc, opláštenie koncového bočného stĺpca,2 ks kotviaca pätka pre horné ukotvenie. Koncový prídavný stĺpec ďalej obsahuje: všetky konštrukčné prvky regálových konštrukcií (pätky, prípadne |
7.1 pokračovanie | samo rezné skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, prípadne štítky označujúce, nosnosť jednotlivých políc). Pre zabezpečenie konštrukčnej stability a pevnosti archívneho regálu |
7.2 pokračovanie | je prípadne potrebné použitie bočnej, krížnej výstuhy (zavetrovací kríž) |
8. Poznámka | Viac dielna zostava archívnych regálov je zložená zo základného stĺpca, prídavných stĺpcov a koncového stĺpca. |
9. Požiadavky pre zostavy | jednotlivé police po oboch bokoch musia byť oddelené pozinkovaným plechom s minimálnou výškou 50 mm s umiestnením v strede medzi dvomi policami (proti bočného prepadávaniu spisov) |
10. Ďalšie požiadavky | |
10.1 Nosnosť jednej police | min. 120 kg |
10.2 Zvislá vzdialenosť medzi policami min. 320 mm v závislosti od počtu políc | |
10.3 Povrchová úprava všetkých regálových komponentov ukončená pozinkovaním | |
10.4 Konštrukčné prvky regálových konštrukcií z certifikovaných materiálov, podľa normy | STN EN 15635:06/2009 – Statické oceľové skladovacie systémy |
10.5 Požiadavka na dĺžku záručného servisu | 84 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
2. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
3. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (likvidácia odpadu, doprava, tabuľky nosnosti stĺpca resp. štítky označujúce nosnosť políc, kotviace pätky pre horné ukotvenie...) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
5. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska. |
6. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
7. Miestom plnenia je Bratislava. Technická špecifikácia predmetu zákazky; presnú adresu s kontaktnými osobami objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
8. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu plnenia a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
9. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
10. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v mieste plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru (za plnenie, ktorého predmetom bola dodávka bez montáže). Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa aj potvrdený dodacími listami od objednávateľa. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľ. |
12. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
29. augusta 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
07.06.2021 08:00 — 17.06.2021 14:00
1,00 celok
5 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.05.2021 10:45
01.06.2021 11:00
02.06.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.05.2021 16:50 - Vstupná ponuka | 5 520,00 | € | Cena s DPH |
01.06.2021 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 518,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: