• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2021 08:35

Detail zákazky Z202111057

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2021 08:35

Základné údaje

Z202111057

OF-236295

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5780600

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup tonerov a príslušenstva

Tonerové náplne, príslušenstvo

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonerové náplne do tlačiarní:
Funkcia
Spotrebný materiál do tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
"HP CE342A/AC - HP651 výťažnosť 16000 Toner, ISO/IEC 19752, Yellow" ks 10
"HP CE343A/AC - HP651 výťažnosť 16000 Toner, ISO/IEC19752, Magenta" ks 10
"HP CE341A/AC - HP651 výťažnosť 16000 Toner, ISO/IEC19752, Cyan " ks 10
"HP CE340A/AC - HP651 výťažnosť 13500 Toner, ISO/IEC 19752, Black" ks 17
"Xerox 006R01517 originál toner pre XEROX 7845/7535s výťažnosťou 26000 strán, Black" ks 7
"Xerox 006R01519 originál toner pre XEROX 7845/7535s výťažnosťou 15000 strán, Magenta " ks 2
"Xerox 006R01520 originál toner pre XEROX 7845/7535 s výťažnosťou 15000 strán, cyan " ks 2
"Xerox 013R00662 Valec pre XEROX 7845/7535 s výťažnosťou 125000 strán" ks 6
"Xerox 008R13061 odpadová nádoba pre XEROX7845/7535, 44000 strán" ks 18
toner do OKI MC363 - 46508710 ks 1
toner do OKI MC363 - 46508709 ks 1
toner do OKI MC363 - 46508711 ks 1
toner do OKI MC363 - 46508712 ks 1
toner do OKI ES9476 - 46564701 ks 1
toner do OKI ES9476 - 46564704 ks 10
odpadová nádoba do OKI ES9476 - 45639502 ks 9
toner do OKI ES5473 - 46490624 ks 3
toner do OKI ES5473 - 46490623 ks 1
toner do OKI ES5473 - 46490622 ks 1
toner do OKI ES5473 - 46490621 ks 2
transfer belt  do OKI ES5473 - 46394902 ks 2
toner do OKI ES8473 - 45862819 ks 5
toner do OKI ES8473 - 45862820 ks 4
toner do OKI ES8473 - 45862821 ks 3
toner do OKI MC563 - 46490607 ks 1
toner do OKI MC563 - 46490608 ks 2
toner do tlačiarne HP DJ202 - C2P10A ks 1
toner do tlačiarne HP DJ202 - C2P11A ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie:
I.PLNENIE
I.1 Miesto plnenia bude upresnené Poskytovateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy.
I.2 Vrátane dopravy na mieste plnenia.
I.3 Objednávateľ požaduje tovar vyrábaný výrobcami príslušných značiek zariadení a periférií tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu HP, XEROX a OKI.
I.4 Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
I.5 Tovar musí byť nový originálny, vyrobený priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušený, nepoškodený, doporučený a schválený výrobcami príslušných zariadení.
I.6 Tovar musí byť originálny, nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, vyrobený z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec.
I.7 Tovar nesmie byť vyrábaný s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí.
I.8 Objednávateľ požaduje ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových náplní, resp. tovarov. Pre potvrdenie Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť doklad: „Potvrdenie o registrácii na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa §15 ods.2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo 08 03 18.
I.9 Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet.
I.10 Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy.
I.11 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.12 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
II. CENA
II.1 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane nákladov na výjazd technika, dopravné náklady, inštalácia a poskytovanie všetkých služieb, ktoré sú predmetom zmluvy.
II.2 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.3 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Poskytovateľom. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH.
III.3 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.4 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytnutia služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.6 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie.
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 500 EUR.
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
VI.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné
VI.3 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov. Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve.
VI.4 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

04.06.2021 11:00

132,00 ks

14 988,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.05.2021 10:23

01.06.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2021 08:30 - Vstupná ponuka 14 988,00 € Cena bez DPH
01.06.2021 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka 14 987,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS