35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Nákup tonerov a príslušenstva
Tonerové náplne, príslušenstvo
Tovar, Služba
1. Tonerové náplne do tlačiarní:
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál do tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
"HP CE342A/AC - HP651 výťažnosť 16000 Toner, ISO/IEC 19752, Yellow" | ks | 10 | ||
"HP CE343A/AC - HP651 výťažnosť 16000 Toner, ISO/IEC19752, Magenta" | ks | 10 | ||
"HP CE341A/AC - HP651 výťažnosť 16000 Toner, ISO/IEC19752, Cyan " | ks | 10 | ||
"HP CE340A/AC - HP651 výťažnosť 13500 Toner, ISO/IEC 19752, Black" | ks | 17 | ||
"Xerox 006R01517 originál toner pre XEROX 7845/7535s výťažnosťou 26000 strán, Black" | ks | 7 | ||
"Xerox 006R01519 originál toner pre XEROX 7845/7535s výťažnosťou 15000 strán, Magenta " | ks | 2 | ||
"Xerox 006R01520 originál toner pre XEROX 7845/7535 s výťažnosťou 15000 strán, cyan " | ks | 2 | ||
"Xerox 013R00662 Valec pre XEROX 7845/7535 s výťažnosťou 125000 strán" | ks | 6 | ||
"Xerox 008R13061 odpadová nádoba pre XEROX7845/7535, 44000 strán" | ks | 18 | ||
toner do OKI MC363 - 46508710 | ks | 1 | ||
toner do OKI MC363 - 46508709 | ks | 1 | ||
toner do OKI MC363 - 46508711 | ks | 1 | ||
toner do OKI MC363 - 46508712 | ks | 1 | ||
toner do OKI ES9476 - 46564701 | ks | 1 | ||
toner do OKI ES9476 - 46564704 | ks | 10 | ||
odpadová nádoba do OKI ES9476 - 45639502 | ks | 9 | ||
toner do OKI ES5473 - 46490624 | ks | 3 | ||
toner do OKI ES5473 - 46490623 | ks | 1 | ||
toner do OKI ES5473 - 46490622 | ks | 1 | ||
toner do OKI ES5473 - 46490621 | ks | 2 | ||
transfer belt do OKI ES5473 - 46394902 | ks | 2 | ||
toner do OKI ES8473 - 45862819 | ks | 5 | ||
toner do OKI ES8473 - 45862820 | ks | 4 | ||
toner do OKI ES8473 - 45862821 | ks | 3 | ||
toner do OKI MC563 - 46490607 | ks | 1 | ||
toner do OKI MC563 - 46490608 | ks | 2 | ||
toner do tlačiarne HP DJ202 - C2P10A | ks | 1 | ||
toner do tlačiarne HP DJ202 - C2P11A | ks | 1 |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie: |
I.PLNENIE |
I.1 Miesto plnenia bude upresnené Poskytovateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy. |
I.2 Vrátane dopravy na mieste plnenia. |
I.3 Objednávateľ požaduje tovar vyrábaný výrobcami príslušných značiek zariadení a periférií tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu HP, XEROX a OKI. |
I.4 Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
I.5 Tovar musí byť nový originálny, vyrobený priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušený, nepoškodený, doporučený a schválený výrobcami príslušných zariadení. |
I.6 Tovar musí byť originálny, nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, vyrobený z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec. |
I.7 Tovar nesmie byť vyrábaný s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí. |
I.8 Objednávateľ požaduje ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových náplní, resp. tovarov. Pre potvrdenie Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť doklad: „Potvrdenie o registrácii na obvodnom úrade životného prostredia, na činnosť podľa §15 ods.2 zákona o odpadoch, pre katalógové číslo 08 03 18. |
I.9 Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet. |
I.10 Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy. |
I.11 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.12 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
II. CENA |
II.1 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane nákladov na výjazd technika, dopravné náklady, inštalácia a poskytovanie všetkých služieb, ktoré sú predmetom zmluvy. |
II.2 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
II.3 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Poskytovateľom. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH. |
III.3 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
III.4 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytnutia služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.6 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie. |
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 500 EUR. |
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
VI.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné |
VI.3 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov. Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve. |
VI.4 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET. |
Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
04.06.2021 11:00
132,00 ks
14 988,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.05.2021 10:23
01.06.2021 11:00
02.06.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2021 08:30 - Vstupná ponuka | 14 988,00 | € | Cena bez DPH |
01.06.2021 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 987,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: