• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2021 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 11:20

Detail zákazky Z202111052

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2021 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 11:20

Základné údaje

Z202111052

OF-235782

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5785305

Objednávateľ

50424891

Stredná odborná škola Jána Antonína Baťu, Námestie SNP 5, Partizánske

Námestie SNP 5, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelársky papier, výkres, euroobal, pero, ceruzka, guma, fixka, obálka, zakladač

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 22850000-3 - Rýchloviazače a súvisiace príslušenstvo
  • 30195921-4 - Stieracie pomôcky na magnetické tabule
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Príjmový pokladničný doklad bez priepisu blok 2
Výdavkový pokladničný doklad bez priepisu blok 2
Potvrdenka s juxtou (2 kópie) blok 5
Pauzovací papier A3 90g ks 100
Zúčtovacia a výplatná listina ks 20
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy IGAZ 056, bal. 60 listov bal. 2
Pravítko 30 cm ks 49
Pravítko 20 cm ks 4
Pravítko trojuholníkové s ryskou, dĺžka 16 cm ks 5
Cenová etiketa lepiaca biela 16x23 kotúč 1
Objednávka bez samoprepisu A4, bal. 100 listov bal. 2
Záznamová kniha A4 150 listov linajková ks 1
Záznamová kniha A5 100 listov linajková ks 1
Záznamová kniha A6 100 listov linajková ks 3
Zošit linajkový A4 60 listov - č. 464 ks 27
Zošit linajkový A5 60 listov - č. 564 ks 18
Zošit linajkový A6 40 listov - č.644 ks 1
Spisový obal, dvojhárok ks 50
Trhací blok linajkový A5 ks 34
Rýchloviazač papierový A4 ks 29
Rýchloviazač plastový A4 ks 26
Karisblok A4, PVC, 4-krúžková mechanika ks 4
Prezenčná kniha A4, plastová, s 2 euroobalmi ks 10
Rozraďovač kartónový odstrihávací A4, bal. 50 ks bal. 6
Papierová mapa A4 s 3 chlopňami ks 145
Euroobal A4 matný, 40 mic., bal. 100 ks bal. 29
Euroobal A4 matný, 40 mic. ks 120
Spisové dosky A4 so šnúrkami ks 10
Násuvná lišta plastová A4 na 40 papierov ks 72
Predná priesvitná fólia A4 k násuvnej lište ks 62
Zadná strana z tvrdého papiera A4 k násuvnej lište ks 62
Zakladač pákový A4 - mramor, šírka chrbta 8 cm ks 37
Zakladač pákový A4 - mramor, šírka chrbta 4 cm ks 42
Zakladač pákový A5, šírka chrbta 7,5 cm ks 3
Výkres biely A4 ks 500
Výkres biely A3 ks 235
Výkres biely A2 ks 116
Výkres A2 farebný, bal. 20 ks bal. 14
Výkres A2 čierny 180 g ks 40
Laminovacie fólie A3, 80 mic., bal. 100 ks bal. 1
Laminovacie fólie A4 lesklé, 80 mic., bal. 100 ks bal. 4
Lepiaca páska obojstranná 50 mm x 25 m, s textilom ks 17
Lepiaca páska obojstranná 20 mm ks 2
Lepidlo tuhé tyčinkové 10 g ks 45
Lepidlo GAMAFIX 110 g ks 14
Pastelky sada 12 farieb sada 31
Krieda farebná sada 12 ks sada 3
Páska do pokladne papierová š. 8 cm ks 10
Farba na pečiatku modrá ks 2
Korekčný roller jednorázový s opravnou páskou 5 mm x 8 m ks 25
Guma dvojfarebná FABER CASTEL ks 22
Guma školská mäkká KOH-I-NOOR 300/60 ks 44
Izolepa š. 2 cm ks 42
Izolepa š. 4 cm ks 33
Zvýrazňovač, šírka hrotu 0,5 cm, sada 4 farieb sada 49
Centropen š. 1 - 1,2 mm čierny ks 30
Centropen, šírka stopy 0,3 mm, čierny ks 18
Centropen, šírka stopy 0,3 mm, zelený ks 5
Centropen, šírka stopy 0,3 mm, červený ks 9
Fixky, hrubý hrot, sada 4 farieb sada 14
Obal L presvitný A4, 150 mic. ks 151
Obal U na dokumenty, priesvitný, A4, závesný s klopou ks 15
Krieda školská biela, bal. 100 ks bal. 1
Popisovače na magnetickú tabuľu, hrot okrúhly, šírka stopy 1,5 - 3 mm, dopĺňateľné atramentom, sada 4 farieb sada 5
Fix Centropen 8559 (na biele tabule), sada 4 farieb sada 68
Fixky tenké, na papier, sada 6 farieb sada 15
Značkovač Permanent Centropen 8936 čierny, guľatý hrot 2 - 4 mm ks 5
Centropen na textil - hnedý ks 11
Centropen na textil - čierny ks 14
Lepidlo sekundové so štetcom, 5 g (Henkel) ks 27
Štetec plochý č. 6, krátky vlas ks 4
Štetec plochý č. 8, krátky vlas ks 6
Štetec plochý č. 12, krátky vlas ks 6
Maliarske plátno na ráme 80 x 120 cm ks 5
Maliarske plátno na ráme 50 x 70 cm ks 15
Maliarske plátno na ráme 40 x 40 cm ks 20
Poduška do pečiatky COLOP E/2600 červená farba ks 1
Poduška do pečiatky COLOP E/40 červená farba ks 3
Poduška do pečiatky Colop Printer R 40 červená farba ks 1
Poduška do pečiatky Colop Printer 20 čierna farba ks 1
Špagát polypropylén 200 g ks 18
Motúz biely ľanový potravinársky 40 g ks 13
Pero guličkové, vymeniteľná náplň, farba modrá ks 109
Pero guličkové, vymeniteľná náplň, farba červená ks 89
Pero gelové, farba strieborná ks 36
Ceruzka KOH-I-NOOR bez gumy, tvrdosť HB ks 100
Korekčný lak KORES AQUA na vodnej báze, 20 g ks 8
Strúhatko malé kovové s plastovým zásobníkom na odrezky ks 26
Samolepiace papieriky 76 x 76 mm, pastelové farby, bal. 100 ks bal. 63
Samolepiace záložky papierové, 20 x 50 mm, mix 4 farieb, 4 x 50 listov, neónové farby sada 40
Handra na zotieranie bielej tabule ks 8
Hubka na zotieranie bielej tabule ks 5
Magnetická stierka na bielu tabuľu + náhrada na stierku sada 11
Spisové spony, dĺžka 28 - 33 mm krabička 24
Pripináčky kovové niklované, priemer 11 mm, dĺžka 9 mm krabička 4
Náplň do zošívacieho strojčeka 26/6 krabička 33
Náplň do zošívacieho strojčeka 24/6 krabička 1
Zošívací strojček kancelársky (na spinky 26/6) ks 16
Pripináčky s farebnou plastovou hlavičkou, bal. 100 ks bal. 1
Pripináčky malé 10/8 mm, niklované, bal. 100 ks bal. 5
Špendlíky celokovové dĺžka 18 - 22 mm krabička 10
Kancelársky papier biely A4, 80g/m2, bal. 500 listov bal. 202
Kancelársky papier biely A3, 80g/m2, bal. 500 listov bal. 2
Papier kancelársky žltý A4 80 g, bal. 500 listov bal. 1
Papier kancelársky stredne zelený A4 80 g, bal. 500 listov bal. 1
Tabelačný papier 250 mm x 12", 1+1, 1000 zložiek bal. 2
Farebný papier A4 160 g, 5 x 20 listov, pastelové farby bal. 15
Papier na FLIPCHART , cca 100 x 70 cm blok 9
Obálka papierová na CD ks 80
Obálka biela samolepiaca C6 ks 420
Obálka biela A4 ks 70
Obálka biela A5 ks 180
Obálka DL okienková ks 150
Obálka B6 s doručenkou DOPORUČENE, samoprepisovacia ks 104
Baterka tušková AA 1,5 V alkalická ks 41
Baterka AA 1,5 V tušková, bal. 4 ks bal. 24
Batéria AA NI-MH 1,2V 2600 Ah ks 14
Batéria AAA 1,5 V alkalická ks 52
Batéria 9 V  6 LR61/MN1604 ks 25
Lakový popisovač EDDING 750 biely ks 7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením presného názvu tovaru (ktorý bude dodaný) aj s uvedením jednotkových cien s DPH zaokrúhlených maximálne na 2 desatinné miesta podľa jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 11,00 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vysúťažený tovar, pokiaľ nezodpovedá požadovanej kvalite a žiadať jeho nahradenie produktom zodpovedajúcim parametrom pri zachovaní vysúťaženej ceny. Prípadnú zámenu tovaru je nutné písomne konzultovať s objednávateľom.
Zmluvná cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu a vyloženie predmetu plnenia do priestorov skladu objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený na faktúre.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ po dodaní predmetu plnenia vystaví faktúru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o účtovníctve. Splatnosť faktúry bude minimálne 14 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle par. 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle par. 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 5, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

01.07.2021 09:30 — 09.07.2021 09:31

1,00 Zákazka

2 169,22

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.05.2021 09:42

04.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 466
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.06.2021 09:36 - Vstupná ponuka 2 169,22 € Cena s DPH
04.06.2021 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 2 168,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS