• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2021 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2021 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2021 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2021 09:40

Detail zákazky Z202111035

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2021 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2021 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2021 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2021 09:40

Základné údaje

Z202111035

OF-236306

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5780580

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31559123

KSR - Kameňolomy SR, s.r.o.

Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drvené kamenivo frakcie 2-5 pre opravy vozovky vysprávkovou súpravou TURBO a PATCHMATIC s dopravou

drvené kamenivo frakcie 2-5 pre opravy vozovky vysprávkovou súpravou TURBO a PATCHMATIC

  • 44113900-4 - Materiály na údržbu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drvené kamenivo frakcie 2-5 pre opravy vozovky vysprávkovou súpravou TURBO a PATCHMATIC.
Funkcia
Drvené kamenivo frakcie 2-5 pre ručné vysprávky vozoviek alebo opravy tryskovou metódou vysprávkovými súpravami TURBO a PATCHMATIC spĺňajúce normu STN EN 13043 a KLK 1/2012.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drvené kamenivo frakcie 2-5 pre ručné vysprávky vozoviek alebo opravy tryskovou metódou vysprávkovými súpravami TURBO a PATCHMATIC t 50 164
Parametre - frakcia (granulometria - zrnitosť) mm 2 5
Obsah jemných častíc menších ako 0,063 mm % 1
Trieda zrnitosti Gc 90/15
Nasiakavosť WA24 2
Odolnosť proti rozdrobovaniu, súčiniteľ Los Angeles LA 20
Odolnosť proti zmrazovaniu alebo rozmrazovaniu F 1
Odolnosť proti vyhladzovaniu PSV ≥ 55
Priľnavosť kameniva ku katioaktívnej asfaltovej emulzii s minimálnym obsahom asfaltu % 63 66
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
druh kameniva- petrografický opis kyslé kamenivo (andezit - droba)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesta dodávky sú strediská odberateľa (Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Liptovský Hrádok, Holica), konkrétne miesto dodávky bude upresnené v objednávke.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane nakládky, dopravy, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Požaduje sa predložiť do 3 dní od uzavretia zmluvy funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Požaduje sa  predloženie certifikátu na požadované kyslé kamenivo - andezit. Uchádzač predloží doklady /originály alebo kópie / potvrdzujúce vhodnosť kameniva pre opravy vozovky v zmysle STN EN 13043  a KLK 1/2012 do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Kamenivo bude odoberané postupne, nebude naskladnené naraz. Minimálne množstvo objednaného kameniva je 10 000kg.
Termín dodania bude upresnený v objednávke (mailom, telefonicky) 72 hod. pred požadovaným dodaním tovaru. V objednávke bude určené množstvo, miesto a čas dodania.
Platba faktúrou. Fakturácia bude vykonávaná mesačne podľa skutočne odobratého množstva. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Odberateľ zašle na kontaktný mail dodávateľa do 5 dní od uzatvorenia zmluvy kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osoby, ktoré budú oprávnené objednávať tovar.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet tovaru nemusí byť odobratý.
Ak v momente uzavretia zmluvy, nie je dodávateľ (ak má povinnosť) zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 10 dní od momentu uzavretia Zmluvy, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 predmet zákazky

3 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.05.2021 08:55

02.06.2021 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2021 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 295
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2021 08:36 - Vstupná ponuka 3 198,00 € Cena bez DPH
02.06.2021 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 3 198,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS