• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2021 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2021 15:20

Detail zákazky Z202110982

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2021 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2021 15:20

Základné údaje

Z202110982

OF-236222

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5780558

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

obálky, papier, šanón, blok, euroobal, šanón, výkres, zošit, náboje do zošívačky, zošívačka, vyťahovač spojov, dierovač, rozraďovač, pentelka + náplň, versatilka + náplň, ceruzka, strúhadlo, pero, náplň do pera, strúhadlo, guma, centropen, nožnice, pravítko, lepiaca páska, spony listové, skladová karta, kalkulačka, priepustkové tlačivo, dovolenkové tlačivo, žiadanka na prepravu osôb, záznam o prevádzke osobného vozidla, pečiatková farba, klipy na dokumenty, listová zásuvka.

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Dodanie kancelárskych potrieb ako spotrebný materiál pre zamestnancov zabezpečujúcich administratívnu činnosť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálka C6 samolepiaca 1bal/1000 ks bal 3
Obálka C6 samolepiaca doporučene 1bal/1000 ks bal 2
Obálka C6 do vlastných rúk samolepiaca 1 bal/1000 ks bal 4
Obálka C5 samolepiaca 1bal/1000 ks bal 3
Obálka C5 do vlastných rúk samolepiaca 1bal/1000 ks bal 4
Obálka C5  samolepiaca  doporučene 1bal/1000 ks bal 4
Obálka C4 samolepiaca /250 x 353 mm/ 1 bal/250 ks bal 16
Obálka C4  samolepiaca, doporučene /250 x 353mm/        1 bal/250 ks bal 6
Obálka DL bez okienka samolepiaca /110 x 220 mm/ 1000 ks/bal bal 1
Obálka DL s okienkom samolepiaca /110 x 220 mm/ 1000 ks/bal bal 1
Obálka C4 široké dno 250 x 353 mm, papierová ks 150
Obálka C4 široké dno, kartónová ks 100
Obálka bublinková na CD, 14 x 22,5 cm ks 50
Obálka A5 bublinková,  24x27 cm ks 100
Obálka A4 bublinková,  24x35 cm ks 100
Obálka A6 kartónová na CD ks 100
Papier A3 hladený, 100g/m2 bal 2
Blok A4 so špirálou vľavo ks 10
Blok A5 so špirálou vľavo ks 20
Výkres A4, 100 ks/bal bal 1
Šanón pákový A4 papierový široký 8 cm ks 200
Šanón pákový A4 PVC široký 8 cm ks 80
Euroobal  A4, rozšírený, 100 ks/bal lesklé, 80 mic. bal 50
Euroobal A4, 100 ks/bal číry, 50 mic. bal 40
Euroobal A4 100 ks/bal lesklé, 50 mic. bal 50
Euroobal rozšírený 22 x 30 cm 25 ks/bal lesklé, 120 mic. bal 50
Euroobal  extra  rozšírený - katalógový A4 bez chlopne 10 ks/bal, 170 mic. bal 15
Euroobal  extra  rozšírený - katalógový A4 s chlopňou 10 ks/bal, 170 mic. bal 30
Odkladacia  mapa papierová bez klôp ks 600
Odkladacia mapa papierová s klopami ks 100
Zošit šitý linajkový A4 obchodná kniha tvrdý obal/100 listov ks 10
Zošit šitý linajkový A5 obchodná kniha tvrdý obal/100 listov ks 10
Post-it indexové záložky 12,5x43mm, 4x24/bal bal 50
Blok samolepiaci 75 x 75 mm, 100 ks/ blok, intenzívna farba blok 300
Špalík lepený - kocka 9x9x5 cm ks 50
Špalík nelepený - kocka 9x9x5 cm ks 120
Náboje do zošívačky malej 24/6 - 1 kr/ 1000 ks kr 200
Vyťahovač spojov ks 25
Zošívačka 40 listová ks 30
Dierovač 40 listov ks 10
Rozraďovač PVC A4 20 dielny, kartón 10 bal/20 ks bal 10
Rozraďovač PVC A4 31 dielny, kartón 10 bal/20 ks bal 80
Pentelka kovová ks 30
Náplň do pentelky, 12 túh v balení bal 30
Versatilka ks 10
Náplň do versatilky, 6 ks/bal bal 10
Ceruzka grafitová HB-2, nelámavá ks 100
Strúhadlo na ceruzky kovové ks 20
Guma na ceruzky a perá/dvojfarebné 46 x 19,5 x 11,5 mm ks 15
Pero keramické ks 20
Náplň do keramického pera modrá ks 30
Pero guličkové s vymeniteľnou náplňou modré ks 750
Pero guličkové s vymeniteľnou náplňou červené ks 50
Pero guličkové s vymeniteľnou náplňou zelené ks 50
Pero Pilot, odstrániteľné písmo Frixion Ball 0,7mm, modrá ks 10
Náplň do pera Pilot frixion ball 0,7mm, modrá ks 33
Náplň do gelového pera  UNI-BALL, modrá ks 30
Centropen liner 0,3 červený ks 150
Centropen liner 0,3 zelený ks 80
Centropen liner 0,3 modrý ks 50
Centropen liner 0,3  čierny ks 50
Centropen 4606 na CD ks 10
Centropen 2636, červený ks 50
Centropen 2636, čierny ks 50
Centropen 2636, zelený ks 50
Centropen 2636, modrý ks 50
Centropen  zvýrazňovač 1-5 mm sada 4 ks sada 50
Centropen  zvýrazňovač, šírka stopy 1-5 mm, žltý ks 140
Centropen  zvýrazňovač, šírka stopy 1-5 mm, oranžový ks 100
Centropen  zvýrazňovač, šírka stopy 1-5 mm, zelený ks 100
Centropen  zvýrazňovač, šírka stopy 1-5 mm, ružový ks 100
Centropen  8566, červený ks 50
Centropen  8566, modrý ks 50
Centropen  8566, zelený ks 50
Centropen  8566, čierny ks 70
Stojan na perá POLYTUBE rôzne farby ks 12
Nožnice s plastovými rúčkami 21 cm ks 40
Pravítko 30 cm dlhé ks 30
Pravítko trojuholník ks 10
Špagát trikolóra, 40g/ ks ks 20
Lepiaca páska priesvitná 2 cm, 33 metrov ks 100
Lepiaca páska priesvitná 5 cm, 66 metrov ks 80
Lepiaca páska papierová, šírka 3 cm ks 20
Opravný lak 20ml ks 3
Korekčná páska ks 70
Lepidlo tyčinka 21g, ks 100
Lepidlo tekuté, biele, 125 ml, univerzálne ks 40
Farba do pečiatok modrá ks 4
Farba pečiatková červená ks 2
Klipy na dokumenty 19 mm - čierna, 12 ks / bal bal 20
Klipy na dokumenty 25 mm - čierna 12 ks / bal bal 50
Klipy na dokumenty 32 mm - čierna 12 ks / bal bal 80
Klipy na dokumenty 41 mm - čierna 12 ks / bal bal 50
Klipy na dokumenty 51 mm - čierna 12 ks / bal bal 50
Spona listová 25 mm, 100 ks/ kr kr 80
Spona listová 28 mm, 100 ks/ kr kr 50
Spona listová 33 mm, 100 ks/ kr kr 70
Spona listová 50 mm, 100 ks/ kr kr 70
Dosky spisové so šnúrkami A4 ks 150
Listová zásuvka priehľadná ks 70
Lišty zasúvacie 9-12 ks 100
Priepustka tlačivo blok 150
Dovolenka tlačivo blok 100
Žiadanka na prepravu osôb, nákladu A6 100 hárkov A5/109, 100 hárkov/blok blok 30
Záznam o prevádzke osobného vozidla A5/056, 60 listov IGAZ blok 30
Skladová karta zásob A5 ks 100
Kalkulačka 12 miestna rozmer 199 x 153 x 30,5 mm ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru najmä balenie, dopravu a vyloženie na mieste plnenia.
Dodávateľ dodá celý predmet zmluvy ako nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy podľa požiadavky objednávateľa, maximálne  v 2 dodávkach počas platnosti zmluvy.
Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2021 podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Elektronická  fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závod v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru dodávateľovi znáša dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej špecifikácie, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

15.06.2021 08:00 — 31.12.2021 14:00

7 011,00 bal/ks/bal/sada/kr

8 799,34

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.05.2021 14:15

02.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 271
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.05.2021 16:23 - Vstupná ponuka 8 799,34 € Cena s DPH
02.06.2021 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 8 798,39 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS