• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2021 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2021 17:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2021 17:20

Detail zákazky Z202110973

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2021 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2021 17:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2021 17:20

Základné údaje

Z202110973

OF-235695

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5780556

Objednávateľ

30844185

Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky

Bajkalská 1467/27, Bratislava- mestská časť Ružinov, 82007, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery a spotrebný materiál do tlačiarní

tonery do tlačiarní, originálne tonery, repasované tonery

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery do tlačiarní, repasované tonery
Funkcia
Originálne tonery do tlačiarní a fotokopírovacích strojov (toner 719h neoriginál/repas )
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
719h pre CANON 6670 ks 30
Brother TN-3480 pre Brother 5100 ks 20
Brother DR-3400 pre Brother 5100 ks 8
OKI 46490608 (black) pre OKI MC573 ks 5
OKI 46490605 (yellow) pre OKI MC573 ks 2
OKI 46490606 (magenta) pre OKI MC573 ks 2
OKI 46490607 (cyan) pre OKI MC573 ks 2
Čierny obrazový valec 46484108 pre OKI MC573 ks 4
Žltý obrazový valec 46484105 pre OKI MC573 ks 4
Purpurový obrazový valec 46484106 pre OKI MC573 ks 4
Azúrový obrazový valec 46484107 pre OKI MC573 ks 4
Zapekacia jednotka 46358502 pre OKI MC573 ks 4
Pásová jednotka 46394902 pre OKI MC573 ks 4
Xerox 013R00591 pre xerox 5335 ks 3
CANON čierny toner C-EXV49 K (8524B002) pre C3725 ks 6
CANON žltý toner C-EXV49 Y (8527B002) pre C3725 ks 4
CANON cyan toner C-EXV49 C (8525B002) pre C3725 ks 4
CANON magenta toner C-EXV49 M (8526B002) pre C3725 ks 4
CANON C,M,Y,K C-EXV49 (8528B003) pre C3725 ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Postupné dodanie originálnych nových alebo repasovaných tonerov podľa technickej špecifikácie. Pričom originálne tonery musia byť nové, zabalené v originálnych obaloch a repasované tonery musia byť dodané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. Objednávateľ požaduje 12 mesačnú záruku na tonery.
Dodanie repasovaných tonerov je možné iba pri položke toner 719H pre CANON 6670
Dodávateľ dodá tonery, ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a budú vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis požadovaných položiek s uvedením výrobného označenia produktu, jednotlivých cien bez DPH, sadzbu DPH a jednotlivých cien s DPH zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje dopravu tonerov do sídla objednávateľa v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod.
Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny , ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku. Cena za toner je konečná a zahŕňa toner, dopravu, ekologickú likvidáciu alebo repasovanie.
Dodávateľ prevezme od objednávateľa použité tonery pri dodaní nových alebo repasovaných a zabezpečí na svojenáklady ich ekologickú likvidáciu.
Požaduje sa nahlásiť objednávateľovi/kontaktnej osobe deň dodávky aspoň jeden deň vopred.
V prípade, že predmet zákazky nespĺňa požadované špecifikácie v opisnom formulári, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy okrem vyššie uvedeného dôvodu sa ešte považuje najmä: nedodanie tonerov v súlade s objednávkou, nedodržanie stanovených cien, nedodržanie dodacích lehôt, nevybavovanie reklamácií alebo iné obdobné porušenie.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery a spotrebný materiál do tlačiarní

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnym tonerovým kazetám. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta, čím sa podporí rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

10.06.2021 08:00 — 06.07.2021 12:00

1,00 cena za kompletnú dodávku

10 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.05.2021 13:32

02.06.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 570
 169
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2021 13:49 - Vstupná ponuka 10 500,00 € Cena s DPH
27.05.2021 16:26 - Najvýhodnejšia ponuka 10 438,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS