00165662
Okresný súd Nitra
Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Repasované tonery
tonerové náplne, tlač, tonery repasované
Tovar, Služba
1. Repasované tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávateľ dodá repasované tonery podľa špecifikácie, na miesto plnenia. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, clo, atď.). |
3) Repasované tonery: Dodávateľ dodá repasované tonery tak, aby mohli naďalej plniť svoju funkciu tak, ako originálne tonery a zároveň zabezpečí bezplatnú ekologickú likvidáciu vyradených tonerov a kaziet. Každá súčiastka kazety, či už optický valec, magnetický valec, stierky, čipy a ostatné súčiastky sú nové, neboli nikdy použité a sú vyskladané, otestované a zabalené pod prísnym dohľadom. |
4) Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu (prázdnych) tonerových kaziet na vlastné náklady. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pri renovovaných toneroch, u ktorých sa používa tonerový prášok, bude zabezpečená i výmena ostatných komponentov, ako sú optický valec, stierka a čip. Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
renovovaný toner do tlačiarne HP LJ 2055d, označenie CE505X, na 6500 strán, black. | ks | 80 | ||
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ M712, označenie CF214X, na 17500 strán, black. | ks | 10 | ||
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ Pro 400 M401d, označenie CF280X, na 8500 strán, black. | ks | 20 | ||
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ 1320, označenie Q5949X, na 6000 strán, black. | ks | 10 | ||
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ 2300.2300D, 2300DN, označenie Q2610A, na 6000 strán, black. | ks | 8 | ||
Renovovaný toner do tlačiarne HP Color LJ Pro 452dn, na 6500 strán, black CF 410X | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Nitra (do sídla objednávateľa, 1. poschodie bez výťahu). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, clo, atď.). |
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Repasované tonery: Dodávateľ dodá repasované tonery tak, aby mohli naďalej plniť svoju funkciu tak, ako originálne tonery a zároveň zabezpečí bezplatnú ekologickú likvidáciu vyradených tonerov a kaziet.Každá súčiastka kazety, či už optický valec, magnetický valec, stierky, čipy a ostatné súčiastky sú nové, neboli nikdy použité a sú vyskladané, otestované a zabalené pod prísnym dohľadom. |
Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových kaziet na vlastné náklady. Použité (prázdne) tonerové kazety dodávateľ prevezme od objednávateľa na základe písomnej výzvy (faxom, e-mailom), najneskôr do 5 pracovných dní. |
Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a s DPH podľa jednotlivých druhov tonerov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne (e-mailom) oznámiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie resp. reklamácia bude obsahovať číslo zmluvy a popis vady. Dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť do dvoch pracovných dní od oznámenia reklamácie do miesta plnenia zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne. |
Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Neakceptujeme dovoz kuriérom |
Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení predmetu zákazky dodržiavať všetky odporúčania, ktoré uvádza Úrad verejného zdravotníctva v čase plnenia zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky predmety, ktoré dodá Objednávateľovi alebo budú inak poskytnuté Objednávateľovi, nebudú kontaminované, t. j. nedostanú sa do styku s kvapôčkovou infekciou. Ak existuje riziko kontaminácie akéhokoľvek predmetu dodávaného Objednávateľovi, Poskytovateľ sa zaväzuje dezinfikovať akýkoľvek takýto predmet pred dodaním a/alebo poskytnutím Objednávateľovi. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
- V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EU, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe a výške % podľa zákona č.222/2004 Z.z.. Dodávateľ pri plnení zmluvy nebude fakturovať DPH. DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Verejný obstarávateľ neakceptuje dodávku tonerov s iným označením ako je uvedené. V prípade dodávky tonerov s iným označením bude kontaktovať zástupcu výrobcu na Slovensku so žiadosťou o preverenie originality a pôvodu tovaru. Tovar v takomto prípade bude akceptovať iba po potvrdení výrobcu o originalite a pôvode tovaru, neporušujúceho platné zákony SR a EU pre túto oblasť. |
Štúrova 9, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
04.06.2021 08:00 — 04.06.2021 14:00
130,00 ks
1 350,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.05.2021 12:44
01.06.2021 13:00
01.06.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.05.2021 13:11 - Vstupná ponuka | 1 350,00 | € | Cena s DPH |
27.05.2021 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: