31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
51445484
NOVA Facility s.r.o.
Domkárska 12, Bratislava, 82105, SVK
Kosenie trávnatých plôch
kosenie, strihanie kríkov, orez stromov
Služba
1. Kosenie trávnatých plôch
|
|
---|---|
Funkcia |
Kosenie nepravidelne udržiavaných trávnatých plôch na rovine a obkosenie okolo kríkov, stromov, dopravných značiek a iných prekážok na ploche. |
Strihanie a údržba kríkov a stromov podľa potreby. |
Zber a odvoz pokosenej trávy a konárov a bezodkladné dočistenie verejných komunikácií (chodník, cesta) od pokosenej trávy, konárov. |
Kosenie musí byť v súlade s STN 83 7019 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kosieb v roku | ks | 4 | ||
výmera kosenia areálu č. 1 v jednej kosbe | m2 | 74000 | ||
výmera kosenia areálu č. 2 v jednej kosbe | m2 | 44000 | ||
výmera kosenia areálu č. 3 v jednej kosbe | m2 | 14000 | ||
výmera kosenia spolu v jednej kosbe | m2 | 132000 | ||
výmera kosenia spolu vo všetkých 4 kosbách | m2 | 528000 | ||
výška kosenia | cm | 5 |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávke a vykonávaní služieb, ktoré sú predmetom Plnenia a záväzok Dodávateľa vykonať pre Objednávateľa služby, ktoré sú predmetom Plnenia za podmienok stanovených zmluvou a záväzok Objednávateľa dodané služby prevziať a zaplatiť Dodávateľovi dohodnutú cenu. |
Predmetom Plnenia sú opakované služby spojené s kosením trávnatých plôch, strihaním a údržbou kríkov a orezom stromov na pozemkoch v správe Objednávateľa, vrátane zberu a odvozu biologického odpadu (pokosenej trávy a konárov), ktorý je produktom dodaných služieb a jeho ekologickej likvidácie. |
Kosenie rovných, mierne zvlnených plôch, nepravidelne udržiavaných trávnych porastov, obkosenie trávy okolo kríkov, stromov, dopravných značiek a iných prekážok na ploche, strihania, orez a údržba stromov a kríkov podľa potreby a bezodkladné dočistenie verejných komunikácií (chodník, cesta) od pokosenej trávy, konárov a biologického odpadu. |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava na miesto plnenia techniky a zamestnancov. |
Dodávateľ na realizáciu zákazky použije vlastnú techniku. |
Realizácia Plnenia bude vykonávaná opakovane podľa potrieb Objednávateľa, na základe čiastkových objednávok Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný začať s Plnením čiastkovej objednávky najneskoršie do 3 pracovných dní od obdržania čiastkovej objednávky od Objednávateľa a sa zaväzuje každé čiastkové Plnenie ukončiť v lehote najneskoršie do 14 dní od začatia Plnenia. |
Dodávateľ sa zároveň zaväzuje vykonať zber, odvoz a ekologickú likvidáciu biologického odpadu (tráva a konáre) v lehote najneskoršie do 24 hodín po ukonšení plnenia. |
Dodávateľ pri výkone Plnenia zabezpečí a v celom rozsahu zodpovedá za ochranu majetku v správe Objednávateľa a tretích osôb (najmä motorových vozidiel a technických zariadení a objektov) pred poškodením alebo zničením odletujúcimi kameňmi, konárov a trávy. V plnom rozsahu na seba berie zodpovednosť za znečistené a poškodené autá, fasády, kmene stromov a pod.. |
Cena za predmet zmluvy je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za predmet zmluvy sa rozumie cena za dodanú službu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného stykuprostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí služby a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu,alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami elektronického trhoviska) : |
- predloží doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť predmet zákazky zapísaný (Výpis z Obchodného registra alebo živnostenský list) |
- podrobný štruktúrovaný rozpočet s členením Plnenia na jednotlivé kosby - zmluvná cena je rozdelená na kosenie v troch areáloch, v každom 4 kosby. |
- preukáže, že disponuje krovinorezom, kosačkou s mulčovacou hlavou, kosačkou so zberačom |
- preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov |
- predloží doklad z povinného školenia zamestnancov, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky, v zmysle zákona č. 142/2006 Z.z. |
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán, nepostúpi žiadna záväzky a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy tretej strane, bez predchádzajúceho prerokovania a súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
07.06.2021 00:01 — 31.10.2021 23:59
1,00 súbor
14 784,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.05.2021 12:03
01.06.2021 13:00
01.06.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.05.2021 17:35 - Vstupná ponuka | 14 780,00 | € | Cena bez DPH |
31.05.2021 20:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 779,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: