30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
37218379
Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier
Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Vrecká a filtre do vysávačov
filter, vrecko, filtračné, papierové
Tovar, Služba
1. Filtračné vrecko z netkanej textílie pre vysavač WD 4
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup vriec do vysávačov zn. Kärcher WD 4 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vliesové filtračné sáčky pre vysavač Kärcher WD4 | bal. | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vrecká | trojvrstvové |
Rozmery (d x š x v) (mm) | 260x190x13 |
Typové označenie | 2.863 - 006 |
Počet vreciek v balení | 4 |
2. Plochý skladaný filter pre Kärcher WD 4
|
|
---|---|
Funkcia |
Umožňuje kontinuálne mokré a suché vysávanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plochý skladaný filter pre Kärcher WD 4 | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uloženie filtra | v kazete |
Typové označenie | 2.863 - 005 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy a ani na adresy miest plnenia, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve. |
Za kasárňou 3, Bratislava, Agentúra správy majetku, MO SR, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
07.06.2021 08:00 — 18.06.2021 13:00
1,00 jeden celok
1 067,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.05.2021 11:38
02.06.2021 11:00
02.06.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.05.2021 13:40 - Vstupná ponuka | 1 066,98 | € | Cena s DPH |
02.06.2021 00:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 002,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: