53667506
SLOVAKIA TRAVEL
Suché mýto 7045/1, Bratislava, 81103, SVK
44494254
BEBA plus s.r.o.
Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK
Kancelárske stoličky
Kancelárske stoličky
Tovar, Služba
1. Kancelárske stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska stolička otočná na kolieskach s podrúčkami, s opierkou hlavy, výškovo nastaviteľná. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelárska stolička | ks | 105 | ||
Nosnosť | kg | 120 | ||
Výška s opierkou hlavy | cm | 110 | ||
Šírka | cm | 65 | ||
Hĺbka | cm | 61 | ||
Nastaviteľná výška sedadla | cm | 45 | ||
Šírka sedadla | cm | 48 | ||
Hĺbka sedadla | cm | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podrúčky | áno, nastaviteľné s možnosťou demontáže |
Opierka hlavy | áno |
Bedrová opierka | áno |
Výškové nastavenie | áno, pomocou chrómovaného piestu |
Kolieska | 5 ks, univerzálne, použiteľné pre všetky povrchy, otočné, pogumovaný vrch, vymeniteľné |
Podstavec | stabilný kovový (chromovaná oceľ alebo hliník) päťramenný kríž, chrómový/čierny |
Typ mechaniky | multifunkčná synchrónna mechanika s niekoľkonásobnou aretáciou, ktorá umožňuje nastavenie uhla sedadla a operadla a s nastavením protiváhy sediaceho |
Materiál sedadla | látka |
Materiál operadla | sieťovina |
Farba | kombinácia: svetlosivá/sivá/tmavosivá/čierna, možnosť zadávania kombinácie farby v objednávke |
Využitie | kancelária |
Názov |
Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia a montáže kancelárskych stoličiek na miesto určené objednávateľom. |
Celková cena i jednotková cena zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia tovaru, montáže a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotková cena je dohodnutá ako cena maximálna a platná počas trvania zmluvného vzťahu. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru. |
V prípade opotrebenia materiálu budú poskytnuté náhradné diely. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný opis položky, presnú identifikáciu a špecifikáciu s uvedením presného názvu a cien do 3 dní od uzavretia zmluvy. Cena je rozpísaná v členení: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Zmluva bude plnená: 20 ks kancelárskych stoličiek do 2 týždňov od účinnosti zmluvy, následné objednávky budú plnené na základe čiastkových objednávok cca 1 x mesačne podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). Dodacia lehota dielčích objednávok je do 3 týždňov od obdržania čiastkovej objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru. |
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 09.00 - 14.00 hod., dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred |
V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby, je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Uvedené množstvo je maximálne, predpokladané a nie je záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu položky pri zachovaní jednotkových cien. |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, alebo faktúru ktorá musí obsahovať povinné náležitosti a zároveň aj číslo zmluvy, rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia, ktorá je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje oznámené písomne. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania čiastkového plnenia predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní 36 mesiacov (okrem koliesok) odo dňa prevzatia tovaru. |
Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom, alebo českom jazyku. |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy, alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 7 pracovných dní. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Lamačská 8, Bratislava - mestská časť Lamač, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12
105,00 ks
24 415,65
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.05.2021 11:05
02.06.2021 11:00
02.06.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.05.2021 13:10 - Vstupná ponuka | 24 414,00 | € | Cena s DPH |
28.05.2021 15:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: