• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2021 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2021 11:55

Detail zákazky Z202110871

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2021 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2021 11:55

Základné údaje

Z202110871

OF-236063

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5778443

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Dodávateľ

35245590

Jaroslav Vasičko JV tlačiareň

64, Valkovce, 09042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačivá

tlačivá, audiogram, dovolenka, žiadanka, chorobopis, lekársky predpis, zdravotný záznam, príjemka, výdajka, dekurz

  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačivá
Funkcia
Tlačivá používané v zdravotníctve, rôzne druhy tlačív, dokumentácia, zaznamenávanie údajov...
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Audiogram - Formát A5; váha 100 g; farebnosť 1+1; počet listov v blokoch:ks, jednostranná tlač jednofarebná; druh papiera: bezfarebný,nerecyklovaný ks 500
Dodatočné hlásenie zmien v počte diét - Formát A5. Váha 80 g. Farebnosť 1+0. Počet listov v blokoch: min. 100 list. Väzba: lepená. Jednostranná tlač, jednofarebná, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný blok 297
Dovolenka - Formát A6. Váha: 40 g. Farebnosť: 1+0. Počet listov v blokoch: cca 100 list. Väzba: lepená. Jednostranná tlač, jednofarebná, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný blok 74
Chorobopis - Formát A3,váha 70g,Farebnosť 1+1, Počet listov v blokoch: list; Obojstranná tlač,jednofarebná, rozmer tlačiva: cca 297x420 mm, druh papiera:bezdrevný ofset, nerecyklovaný ks 6500
Hlásenie počtu chorých - Formát A5. Váha: 60g. Farebnosť 1+0. Počet listov v blokoch: cca 100 list. Väzba: lepená. Jednostranná tlač, jednofarebná, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný blok 40
Karta A5 ORL - Formát A5;váha 120 g; farebnosť 1+0;počet listov v blokoch:ks; obojstranná tlač jednofarebná; druh papiera: bezfarebný, nerecyklovaný ks 500
Kniha príchodov a odchodov - Formát A4. Počet listov: cca 30. Väzba: šitá, tvrdá. Obojstranná tlač, jedno- farebná. Druh papiera: bezdrevný ofset. ks 14
Kniha o evidencii úrazov - Formát: A5. Vyhotovenie: zošit. Počet listov: cca 16. Druh papiera: bezdrevný ofsetový ks 7
Kniha ošetrených a neprijatých - Formát A4. Váha: 70g. Počet listov:30. Farebnosť: 1+0. Počet listov v Blokoch: cca 300 list. Väzba šitá, tvrdá. Obojstranná tlač, jednofarebná, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný ks 21
Lekárska prepúšťacia správa - Formát:A4, vyhotovenie:list, papier: bezdrevný ofsetový, obojstranná tlač, na druhej strane:prepúšťacia ošetrovateľská správa ks 4500
Lekársky predpis na omamné látky - Formát A 6.Váha 80g.Farebnosť. 1+0. Počet listov v blokoch: cca 100 list., Väzba: lepená. Jednostranná tlač, nerecyklovaný. Podkladový materiál: osobitné tlačivo lekárskeho, predpisu označené šikmým modrým pruhom sa skladá z originálu a dvoch kópií. Prvopis tlačiva je vytlačený na bezdrevnom ofsetovom papieri. Kópie tlačiva sú vytlačené na bezdrevnom papieri. Kópie tlačiva obsahujú na lícnej strane  nezameniteľné evidenčné číslo, ktoré je alfanumericky zhodné s evidenčným číslom prvopisu. blok 250
Lekársky predpis  - Formát A 6.Váha 80g.Farebnosť. 1+0. Počet listov v blokoch: cca 100 list. Väzba: lepená. Jednostranný, nerecyklovaný, podkladový materiál: tlačivo je vytlačené na bezdrevnom ofsetovom papieri. Rubová strana: 0 farieb. Tlačivo na lícnej strane obsahuje nezameniteľné sekvenčné evidenčné číslo tvorené kombináciou dvoch písmen a sedemmiestnym číslom. blok 31
Objednávka omamných látok - Formát A5 – 4list. Váha: 50 g. Farebnosť 2+0. Počet listov v blokoch: cca 25, Väzba: lepená. Jednostranná tlač, tlačivo sa skladá zo štyroch rovnocenných listov vytlačených na samoprepisovacom papieri s hmotnosťou minimálne 50g/m2.  Farebnosť: lícna strana každého tlačiva: 2 farby. Rubová strana tlačiva: 0 farieb. Tlačivo na lícnej strane každého listu obsahuje nezameniteľné sekvenčné evidenčné číslo tvorené kombináciou dvoch písmen a sedemmiestnym číslom. blok 86
Poukaz na zdravotnícku pomôcku - Formát A5. Farebnosť 1+1. Počet listov v blokoch: cca 50 ks. Väzba: lepená. Obojstranný, nerecyklovaný, Podkladový materiál: poukaz je vytlačený na bezdrevnom  ofsetovom papieri s hmotnosťou  minimálne 80g/m2. Farebnosť: lícna strana: 1 farba, tlač a texty na lícnej strane,  rubová strana: 1 farba. Tlačivo na lícnej strane obsahuje nezameniteľné sekvenčné  evidenčné číslo tvorené kombináciou dvoch písmen a sedemmiestnym číslom. blok 38
Predpis stravy pre oddelenie - Formát: 2/3 A4. Vyhotovenie: blok. Počet listov: cca 100 list. Druh papiera: bezdrevný ofsetový blok 140
Príjmový pokladničný doklad - Príjmový pokladničný doklad s DPH; formát: A6, vyhotovenie: blok, papier: samoprepis blok 13
Priepustka - Formát A7. Váha: 80g. Farebnosť 1+0. Počet listov v blokoch: cca 100list. Väzba: lepená. Jednostranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva: cca 105 x 75 mm, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný blok 53
Príjemka-výdajka-prevodka - Formát: A4, vyhotovenie blok, papier: samoprepis, počet listov: cca 100-150/ 3 listy na samoprepis blok 24
Príkaz na dopravu osoby so zdravotným postihnutím - Formát A6. Váha: 60g. Farebnosť: 1+1. Počet listov v blokoch: cca 100list. Väzba lepená. Obojstranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva: cca 105 x 148 mm, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný. blok 25
Rozpis služieb - rozpis služieb, evidencie odpracovaných hodín a absencie, formát:A4, vyhotovenie: list, papier: bezdrevný,ofsetový ks 130
Teplotná tabuľka - Formát A4. Váha: 50g. Farebnosť 1+1. Počet listov v blokoch: list. Obojstranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva: cca 210 x 297 mm, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný ks 3000
Úmrtný lístok - Formát: A7, vyhotovenie: karta, papier: kartón, jednostranná tlač ks 40
Zápis o priebehu vyš. Dekurz - Formát A4. Váha: 70g. Farebnosť: 1+1. Obojstranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva: cca 210x298 mm, druh papiera: bezdrevný, ofset, nerecyklovaný. ks 58000
Záznam gynekológa - Formát: A4. Vyhotovenie: dvojlist, obojstranná tlač, jednofarebná. Rozmer tlačiva: cca 210 × 297mm. Druh papiera: kartón ks 800
Záznam o spotrebe omamných látok v zdravotníckom zariadení - Formát A4. Váha 129 g. Farebnosť: 1+1. Počet listov v blokoch: cca 26 listov. Obojstranná tlač, jednofarebná, obojstranné číslovanie strán, rozmer tlačiva cca 210x290 mm, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný. blok 56
Objednávka transfúzneho materiálu - Formát A5. Váha 60g. Farebnosť. 1+0. Väzba lepená. Jednostranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva: cca 230x320 mm., druh papiera: samoprepis ks 200
Záznam o hospitalizácii - Formát: A4, Váha 70 gr, Farebnosť 1+0, v blokoch: list, jednostranná tlač jednofarebná; rozmer tlačiva cca 210x300 mm,druh papiera:bezdrevný ofset, nerecyklovaný ks 6500
Záznam o transfúzii - Formát: A4, vyhotovenie: list, papier: bezdrevný ofsetový, Obojstranná tlač, jednofarebná ks 780
Zdravotný záznam pre chirurgické pracoviská - Formát A4. Váha: 70g. Farebnosť 1+1. počet listov v blokoch: ks Obojstranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva cca 210x297 mm, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný ks 2000
Zdravotný záznam pre prac.vo vnút.lekárstve - Formát A4. Váha: 70g. Farebnosť 1+1. počet listov v blokoch: ks Obojstranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva cca 210x297 mm, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný ks 2000
Zdravotný záznam pre pracoviská JIS a OAIM - Formát: cca 840x297 mm, vyhotovenie: list, papier: bezdrevný ofsetový, obojstranná farebná tlač ks 2000
Zdravotný záznam A4 so záložkami - zdravotný záznam s bočnou klopou; formát: cca 560x390 mm; vyhotovenie: dvojlist s 2 záložkami; papier: katón 250g/m² ks 2400
Žiadanka na pranie  - Formát A4. Váha:70g. Farebnosť 1+0. Jednostranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva: cca 210x295 mm, druh papiera: bezdrevný ofset ks 3600
Žiadanka na opravu – Príkaz na prácu  - Formát A5 – 4list. Váha: 70 g. Farebnosť 1+1. Počet listov v blokoch:cca 50, väzba lepená, obojstranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva: cca 148,5 x 210 mm, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný blok 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Doba trvania zmluvy je 12 mesiacov.
Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkové ceny bez DPH aj  s DPH, cenu spolu bez DPH a cenu spolu s DPH.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas trvania zmluvy.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia elektronickej objednávky (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky,  Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
Uvedené množstvá sú orientačné a Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý požadovaný predmet zákazky za obdobie trvania zmluvy.
Tlačivá (zdravotnícke) musia obsahovať všetky vizuálne aj grafické parametre podľa Vyhlášky č. 60/2012 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o vyhotovení tlačív určených na predpisovanie liekov a zdravotníckych pomôcok, o grafických prvkoch a údajoch týchto tlačív a o ich predajných miestach  a podrobnosti o evidencii ich výdaja.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného  tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné  náklady.
Dodávku tovaru požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 13:00 hod.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je  30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od  prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 5% z  ceny nedodaného tovaru.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušnú daňový úrad.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodu zmluvných strán, je neplatný. Súhlas objednávateľa/kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Predávajúci je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dodaní tovaru. Prílohou faktúr musí byť potvrdený dodací list.
Daňové doklady bude predávajúci zasielať elektronicky na adresu objednávateľa.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo stany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 bal

4 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.05.2021 13:52

01.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 153
 134
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2021 09:50 - Vstupná ponuka 4 000,00 € Cena bez DPH
01.06.2021 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 3 999,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS