• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2021 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 10:35

Detail zákazky Z202110743

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2021 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 10:35

Základné údaje

Z202110743

OF-235117

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5772040

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

31351166

KriMus spol. s r.o.

Žitavská 5, Bratislava, 821 07, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vodoinštalačný materiál

zvršok, perlátor, výpustné zariadenie , ventil, páčka, tiahlo, manžeta, membrána, silikón, lepidlo, tmel, ventil, rúra, zátka, olej, predlženie skrutka, WC misa, matica,

  • 44411000-4 - Sanitárne výrobky
  • 44163230-1 - Spájacie kusy rúrok
  • 09211000-1 - Mazacie oleje a mazivá
  • 42131000-6 - Výpusty, kohúty a ventily
  • 44315200-3 - Zváracie materiály
  • 44425200-7 - Gumené tesnenia
  • 44411740-3 - Záchodové misy
  • 42131400-0 - Sanitárne výpusty, kohúty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vodoinštalačný materiál
Funkcia
Oprava vodoinštalácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
perlátor - závit vonkajší ks 130
perlátor - závit vnútorný ks 130
WC misa zadná rovná kombi ks 10
WC misa zadná šikmá kombi ks 5
WC misa zadná rovná ks 2
hadica flexi 80 cm 3/8 x 3/8 ks 20
prípojka WC Flexi ks 50
výpustné zariadenie WC T 2450 ks 100
výpustné zariadenie WC/TE 4543 ks 50
výpustné zariadenie WC A200 ks 50
ovládacie zariadenie T-2450/IV ks 50
ventil plavákový spodný 1/2 ks 20
ventil plavákový bočný 1/2 A 15 alcap ks 50
ventil plavákový bočný 3/8 A 15 alcap ks 50
ventil plavákový bočný 1/2 T-2443 ks 50
matica uzatváracia T-2443 ks 100
skrutka WC 2 ks sada bal 30
páčka WC ks 30
tiahlo WC - šnúrka ks 30
manžeta WC 110/270-630 ks 100
membrána WC / vložka, ihla, guma/ ks 100
sedátko WC T/3550 ks 100
sedátko WC T 3556 ks 30
sedátko WC T/3551 ks 40
sedátko WC 3549 ks 30
silikón biely sanitárny ks 100
lepidlo novodurové 130 ml ks 20
lepidlo mamut 290 ml ks 100
tmel inštalačný biely ks 10
ventil rohový 3/8 x 1/2 s filtrom ks 20
páska vulkanizačná 5 cm ks 30
predlženie 1/2 x 10 mm ks 50
predlženie 1/2 x 15 mm ks 50
predlženie 1/2 x 20 mm ks 50
zátka pozinkovaná 3/4 ks 20
zátka PVC 50 ks 50
rúra k nádržke hornej ks 20
rúra splachovacia komplet ks 20
nádržka splachovacia T-2454 ks 20
lepiaca súprava na plášte ks 10
tesnenie kuren. 3/8 klinger ks 100
tesnenie kuren. 1/2 klinger ks 100
tesnenie kuren. 1 klinger ks 30
tesnenie na okná - dvere tvar D m 50
prechod PPR DG 20x1/2 MZV ks 10
drôt zvárací DN-2mm ks 50
WD olej 40, 400ml ks 80
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach (elektronických objednávkach)
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden ks) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, cenu spolu za požadovaný počet kusov bez DPH, s DPH a cenu celkom za celý predmet zákazky v EUR bez DPH a s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody : 4 čiastkové výzvy (el. objednávky) štvrťročne, (4 miesta plnenie objednávateľa v Bratislave).
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu
Záruka 24 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky/vzoriek predmetu zmluvy v lehote do 7 pracovných dní odo dňa odoslania oznámenia o predloženie vzorky.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ požaduje dodať originálny ( predpísaný) tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Dodávateľ je povinný  spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie predmetu zmluvy a realizovať predmet zmluvy len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie predmetu zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

10 658,58

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.05.2021 08:39

28.05.2021 09:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.05.2021 09:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 546
 23
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2021 08:44 - Vstupná ponuka 10 658,58 € Cena bez DPH
25.05.2021 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 10 657,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS