31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
31351361
HARTMANN- RICO spol. s r.o.
Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK
Dávkovač na dezinfekciu rúk – mechanický 538 ks
dávkovače, dezinfekcia rúk
Tovar, Služba
1. Dávkovač na dezinfekciu rúk – mechanický 538 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Dávkovač dezinfekčných prostriedkov - častá dezinfekcia rúk v zdravotníckom zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mechanický, nástenný, pákový dávkovač pre 500 ml fľaše - euroobaly | ks | 538 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednoduchá dekontaminácia dávkovačov | áno |
Montážny materiál musí byť súčasťou balenia | áno |
Príslušenstvo pre dávkovač | lepiaca sada |
Názov |
1. Dodávateľ do 3 (troch ) pracovných dní odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy (vygenerovania kúpnej zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe Objednávateľovi: |
a) názov, typové označenie tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených Objednávateľom na predmet zákazky/zmluvy, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a ceny celkom za 538 kusov bez DPH a s DPH. |
c) manuál, návod na oblsuhu a údržbu v slovenskom jazyku, prípadne českom jazyku. |
2. Ak Dodávateľom predložené dokumenty slúžiace na preukázanie splnenia špecifikácie stanovenej Objednávateľom preukazujú, že ním ponúkaný tovar nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu stanovenú Objednávateľom, Objednávateľ je oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť. K plneniu predmetu kúpnej zmluvy môže Objednávateľ pristúpiť až po schválení predložených dokladov vrátane špecifikácie Objednávateľom. |
3. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude Objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zmluvy a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Objednávateľ odstúpi od kúpnej zmluvy a vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
4. Ak sa v rámci funkčnej a technickej špecifikácie predmetu kúpnej zmluvy vyskytujú technické požiadavky určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže Dodávateľ v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar pri dodržaní stanovených parametrov v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý bude pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek Objednávateľa slúžiť rovnakému účelu. |
V prípade, že Dodávateľ v ním ponúkanej funkčnej a technickej špecifikácii použije „ekvivalent“, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy Objednávateľa. |
5. Objednávateľ ako žiadateľ o nenávratný finančný príspevok z Integrovaného regionálneho operačného programu za účelom zabezpečenia plnenia svojich úloh poskytovania zdravotnej starostlivosti obstaráva tovar postupom stanoveným zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní“). |
Cieľom tejto zmluvy je dodanie dávkovačov na dezinfekciu rúk – mechanických v počte 538 ks, (ďalej len „tovar“ alebo „predmet zmluvy“), vrátane dodania dokumentov nevyhnutných pre jeho riadne užívanie a poskytnutia služieb súvisiacich s jeho dodaním kupujúcemu. |
6. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa tejto kúpnej zmluvy v požadovanej akosti, množstve, riadne a včas a previesť na kupujúceho vlastnícke právo k tomuto tovaru a Objednávateľ sa zaväzuje tovar prevziať a zaplatiť za riadne a včasne dodaný tovar kúpnu cenu podľa tejto zmluvy. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodať Objednávateľovi dokumenty nevyhnutné pre riadne užívanie tovaru a poskytnúť služby súvisiace s jeho dodaním. Zmluvné strany sa ďalej zaväzujú plniť povinnosti podľa tejto zmluvy. |
7. Predmetom tejto kúpnej zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar, a to dávkovače na dezinfekciu rúk – mechanické, v celkovom počte 538 kusov, špecifikovaný v Objednávkovom formulári, vrátane všetkých súvisiacich komponentov. |
8. Dodanie tovaru zahŕňa aj služby súvisiace s dodaním tovaru do miesta dodania, konkrétne jeho dopravu do miesta dodania, vyloženie, (s obsluhou, údržbou a ošetrovaním tovaru), vrátane poskytovania služieb záručného servisu tovaru počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky/vzoriek predmetu zmluvy v lehote do 3 pracovných dní odo dňa odoslania výzvy na predloženie vzorky. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi len jednu vzorku plnenia ku každému obstarávanému druhu tovaru za účelom preukázania splnenia funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Zmluvy. |
10. Záručná doba začína plynúť okamihom podpísania Dodacieho listu/Preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami. |
11. Dodávateľ prehlasuje, že je vlastníkom tovaru, je oprávnený s ním nakladať za účelom jeho predaja podľa tejto zmluvy, a zároveň prehlasuje, že tovar nie je zaťažený právami tretích osôb. Dodávateľ rovnako prehlasuje, že tovar tvoriaci predmet zmluvy je tovarom originálnym, novým, nepoužitým a nerepasovaným. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať tovar v mieste dodania tovaru výlučne osobe poverenej Objednávateľom na jeho prevzatie. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje odovzdať Objednávateľovi v deň dodania tovaru všetky dokumenty nevyhnutné pre jeho riadne užívanie ( manuál, návod na obslubu a údržbu v slovenskom, prípadne českom jazyku). |
13. Dodávateľ berie na vedomie, že kúpna cena za tovar je financovaná z fondov Európskej únie, že na použitie týchto prostriedkov, kontrolu použitia týchto prostriedkov a vymáhanie ich neoprávneného použitia alebo zadržania sa vzťahuje režim upravený v osobitných predpisoch (najmä zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov), a že vygenerovaním tejto kúpnej zmluvy sa Dodávateľ stáva súčasťou systému finančného riadenia štrukturálnych fondov. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu alebo overovania súvisiaceho s plnením kúpnej zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto kúpnej zmluvy a/alebo platnosti a účinnosti Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a je povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť pre riadne vykonanie kontroly, auditu a/alebo overovania. |
Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: |
a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby, |
b) útvar vnútorného auditu resp. finančnej kontroly poskytovateľa, ako aj riadiaceho a/alebo sprostredkovateľského orgánu a ním poverené osoby, |
c) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, |
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, |
e) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, |
f) orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, |
g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky a právnymi aktmi Európskej únie. |
15. Dodávateľ je povinný rešpektovať právo osôb oprávnených na výkon kontroly, auditu a/alebo overenia vstupovať do objektov a prevádzok Dodávateľa, ak uvedené súvisí s predmetom zmluvy a taktiež je povinný rešpektovať právo osôb oprávnených na výkon kontroly, auditu a/alebo overenia požadovať od Dodávateľa predloženie originálnych dokladov a inej dokumentácie potrebnej pre riadne vykonanie kontroly, auditu a/alebo overenia súvisiaceho s touto kúpnou zmluvou. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje prijať opatrenia na nápravu nedostatkov zistených kontrolou, auditom a/alebo overovaním na mieste v zmysle Správy z kontroly, v lehote stanovenej osobami oprávnenými na výkon kontroly, auditu a/alebo overenia a zároveň zaslať Objednávateľovi informáciu o splnení opatrení prijatých na nápravu zistených nedostatkov bezodkladne po ich splnení. |
17. Objednávateľ je povinný pred podpísaním Dodacieho listu/ Preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami vykonať obhliadku tovaru a skontrolovať dokumenty dodané Dodávateľom Objednávateľovi spolu s tovarom. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar v termíne stanovenom Objednávateľom v tejto kúpnej zmluve. Konkrétny termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej tri pracovné dní vopred, a to osobe oprávnenej na prevzatie tovaru za Objednávateľa, t.j. osobe oprávnenej na podpísanie Dodacieho listu/Preberacieho protokolu. V prípade, ak neexistuje objektívna skutočnosť vylučujúca prevzatie tovaru Objednávateľom v termíne oznámenom Dodávateľom, je Objednávateľ povinný potvrdiť prostredníctvom emailu termín prevzatia tovaru. |
19. Osoba oprávnená na Podpísanie Dodacieho listi/Preberacieho protokolu bude špecifikovaná Dodávateľovi po schválení Dodávateľom predložených dokladov vrátane špecifikácie Objednávateľom. |
20. Potvrdenie termínu prevzatia tovaru Objednávateľom Dodávateľovi je nevyhnutnou podmienkou pre odovzdanie tovaru Dodávateľom a prevzatie tovaru Objednávateľom. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do miesta/miest dodania predmetu zmluvy, ktoré budú špecifikované Dodávateľovi po schválení Dodávateľom predložených dokladov vrátane špecifikácie Objednávateľom. Miestom dodania je Bratislava. Konkrétne počty kusov určené do jednotlivých miest dodania, budú špecifikované po schválení Dodávateľom predložených dokladov vrátane špecifikácie Objednávateľom. |
22. Dodávateľ sa zaväzuje dopraviť, vyložiť, v každom mieste dodania tovaru, vybaliť a ekologicky zlikvidovať obaly tovaru na vlastné náklady a nebezpečenstvo. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje predložiť Objednávateľovi dokumenty týkajúce sa tovaru najneskôr v deň jeho dodania Objednávateľovi do miesta dodania tovaru. |
23. Dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane poskytnutia všetkých dokumentov a služieb súvisiacich s dodaním tovaru, potvrdzuje Objednávateľ písomne po dodaní tovaru, dokumentov a poskytnutí služieb súvisiacich s jeho dodaním, a to podpísaním Dodacieho listu/Preberacieho protokolu. |
24. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak technické a/alebo úžitkové parametre a/alebo vlastnosti dodaného tovaru nezodpovedajú špecifikácií tovaru uvedenej v Objednávkovom formulári. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru aj v prípade, ak má tovar zjavné vady brániace riadnemu užívaniu tovaru. V takom prípade Objednávateľ tovar neprevezme a od kúpnej zmluvy je oprávnený odstúpiť. |
25. O odovzdaní a prevzatí tovaru (vrátane dokumentov a po poskytnutí služieb súvisiacich s dodaním tovaru) podpíšu zmluvné strany Dodací list/Preberacací protoko, ktorý obsahuje najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, označenie tovaru (názov, značku, výrobné číslo), označenie počtu kusov dodaného tovaru, označenie miesta dodania tovaru, ako aj podpisy oprávnených osôb zmluvných strán prítomných pri odovzdaní a prevzatí tovaru. |
Súpis zjavných vád, ktoré sú zistiteľné pri vonkajšej obhliadke, a ktoré nebránia riadnemu užívaniu tovaru budú uvedené v Dodacom liste/Preberacom protokole s uvedením termínu ich odstránenia. |
Súčasťou protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy bude odovzdanie dokumentov, ktoré sa k tovaru vzťahujú, a ktoré sú potrebné na jeho riadne užívanie. Súčasťou protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy budú aj: Záručný list, manuál, návod na oblsuhu . |
26. Splnením povinnosti Dodávateľa dodať tovar sa rozumie jeho riadne a včasné dodanie, vyloženie, vybalenie, vrátane dodania dokumentov Dodávateľom v mieste dodania. V dodacom liste/preberacom protokole sa potvrdzuje druh, množstvo, vyhotovenie a kompletnosť dodaného tovaru podľa špecifikácie uvedenej v Objednávkovom formulári. Neoddeliteľnou súčasťou Dodacieho listu sú dokumenty. |
27. Objednávateľ je pred podpísaním dodacieho listu/ Preberacieho protokolu povinný vykonať fyzickú obhliadku tovaru, riadne ho skontrolovať a bezodkladne písomne reklamovať jeho nekompletnosť a/alebo zjavné vady a/alebo nedorobky, ktoré nebránia riadnemu užívaniu tovaru. |
28. Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k predmetu zmluvy jeho prevzatím a podpisom jeho prevzatia na Dodacom liste/ Preberacom protokole. Okamihom podpísania Dodacieho listu (Preberacieho protokolu) prechádza na Objednávateľa aj nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy. |
26. Kúpna cena tovaru je stanovená na základe výsledkov postupu zadávania zákazky podľa zákona o verejnom obstarávaní, vzájomnou dohodou zmluvných strán podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 v znení neskorších predpisov. |
27. Kúpna cena je cenou maximálnou, pevnou, nemennou a konečnou a je cenou za nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletne funkčný tovar bez závad. V kúpnej cene je zahrnutá cena tovaru, clo, dopravné náklady, náklady na vyloženie, vybalenie, cena za dokumenty a všetky ostatné finančné náklady Dodávateľa spojené s dodaním tovaru (s výnimkou záručného servisu, ktorý je bezodplatný), vrátane ekologickej likvidácie obalov. |
28. Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká Dodávateľovi riadnym splnením jeho záväzkov. |
29. Objednávateľ neposkytuje preddavky na kúpnu cenu tovaru, ani zálohové platby. Objednávateľ je povinný uhradiť kúpnu cenu za tovar na základe faktúry vystavenej Dodávateľom po podpísaní Dodacieho listu/Preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bezhotovostným bankovým prevodom na účet Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla Objednávateľa. |
30. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, t.j. po podpísaní Dodacieho listu/ Preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami. |
31. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov v čase fakturácie a taktiež číslo a názov tejto zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť Dodací list/Preberací protokol potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je Objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť Dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. |
V takom prípade sa lehota splatnosti nesprávne vystavenej faktúry zastaví a Objednávateľ nie je v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny Dodávateľovi. Predávajúci je povinný vystaviť novú faktúru a doručiť ju Objednávateľovi. Odo dňa doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, 60 dní. |
32. Zmluvné strany sa dohodli, že ak bude mať tovar v čase jeho odovzdania Objednávateľovi vady, ktoré nebránia riadnemu užívaniu tovaru, podpíšu zmluvné strany Preberací protokol a zjavné vady, ktoré nebránia riadnemu užívaniu tovaru uvedie Objednávateľ v Preberacom protokole s uvedením termínu ich odstránenia. O odstránení vád tovaru nebrániacich riadnemu užívaniu tovaru spíšu zmluvné strany zápis o ich odstránení. |
33. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Písomný súhlas Objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorý je zriaďovateľom Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, neplatný. |
34. V záručnej dobe sa Dodávateľ zaväzuje: |
a) bezodplatne odstrániť všetky vady dodaného tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka na akosť, |
b) zabezpečiť opätovné zabalenie tovaru a jeho dopravu na miesto vykonania opravy na vlastné náklady a nebezpečenstvo v prípade, ak bude potrebné vykonať opravu tovaru mimo miesta dodania tovaru, pričom povinnosť opätovného zabalenia tovaru a jeho dopravy na vlastné náklady a nebezpečenstvo predávajúcim sa vzťahuje aj na vrátenie tovaru späť na miesto dodania. |
35. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade zistenia a reklamácie vady tovaru Objednávateľom počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Dodávateľ povinnosť bezodplatne odstrániť vady tovaru, vrátane všetkých služieb súvisiacich s opravami tovaru, vrátane dodávky náhradných dielov nevyhnutných a/alebo potrebných k riadnemu užívaniu tovaru, poradenskej starostlivosti, dodania funkčného príslušenstva k tovaru, ktorého nefunkčnosť nie je zavinená Objednávateľom. |
36. Kupujúci sa zaväzuje, že reklamácie týkajúce sa vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení písomnou formou u predávajúceho, pričom v reklamácii vadu popíše. Za písomnú formu sa považuje aj zaslanie reklamácie vady na emailovú adresu Dodávateľa. |
37. Za deň doručenia reklamácie vady Dodávateľovi sa v prípade jej zasielania na emailovú adresu Objednávateľa považuje najbližší pracovný deň nasledujúci po dni odoslania reklamácie vady Objednávateľovi. Záručný servis bude realizovaný servisným technikom disponujúcim osvedčením/certifikátom oprávňujúcim servisného technika na výkon záručného servisu predmetu tejto kúpnej zmluvy. |
38. V prípade, ak Dodávateľ neodstráni reklamované vady v lehote do 5 pracovných dní odo dňa osobnej návštevy servisného technika v mieste dodania tovaru, alebo odmietne odstrániť vady reklamované Objednávateľom, má Objednávateľ právo zabezpečiť odstránenie reklamovaných vád tovaru prostredníctvom tretej osoby na náklady Dodávateľa. |
39. Záruka na akosť tovaru podľa tejto zmluvy tým nie je dotknutá. Náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi pri takto odstraňovaných vadách, bude Objednávateľ Dodávateľovi fakturovať samostatnou faktúrou, ktorú je Dodávateľ povinný uhradiť Objednávateľovi najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Dodávateľovi, a to bankovým prevodom na bankový účet Objednávateľa. |
40. Pri poskytovaní služieb záručného servisu spíšu zmluvné strany zápis o poskytovaní služieb záručného servisu, ktorý obsahuje informácie najmä o tom, kedy bola Objednávateľom uplatnená reklamácia vady tovaru, popis reklamovanej vady tovaru, o dĺžke trvania opravy/plného sfunkčnenia tovaru, popis tovaru, ktorého výmena sa záruky týka (ak sa uvedené uplatňuje) a podpisy zástupcov zmluvných strán pre uplatňovanie reklamácií vád tovaru. |
41. Pokiaľ predávajúci použije na odstránenie vád tovaru podľa tejto kúpnej zmluvy tretiu osobu, zodpovedá za jej odstránenie akoby záväzok plnil on sám. Tretia osoba musí disponovať osvedčením/certifikátom oprávňujúcim tretiu osobu na výkon záručného servisu predmetu tejto kúpnej zmluvy. |
42. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať tovar a s ním súvisiace služby riade a včas, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý začatý deň omeškania s jeho dodaním. Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý. |
44. Nárok podľa predchádzajúceho odseku nevznikne Objednávateľovi vtedy, ak Dodávateľ preukáže, že oneskorenie s dodaním tovaru podľa tejto zmluvy je spôsobené výlučne účinkom okolností vylučujúcich zodpovednosť, alebo zavinením Objednávateľa. |
44. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa odstrániť vadu nebrániacu riadnemu užívaniu tovaru v lehote stanovenej Objednávateľom v Dodacom liste (Preberacom protokole) alebo porušenia povinnosti Dodávateľa odstrániť vady počas záručnej doby podľa osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,03 % z kúpnej ceny za každý začatý deň omeškania s jej odstránením. Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý. |
45. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu v lehote splatnosti do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa Dodávateľovi na jej zaplatenie, a to bankovým prevodom na bankový účet Objednávateľa. |
46. Právne vzťahy týkajúce sa zodpovednosti za škodu a okolností vylučujúcich zodpovednosť sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými a účinnými na území Slovenskej republiky. |
47. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a/alebo účinnosti tejto kúpnej zmluvy bude zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a že bude plniť všetky povinnosti vyplývajúce z predmetného zákona. |
48. V prípade, ak Dodávateľ použije na plnenie podľa tejto kúpnej zmluvy subdodávateľov, títo sú rovnako povinní byť počas platnosti a/alebo účinnosti tejto kúpnej zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora a plniť všetky povinnosti vyplývajúce im z tohoto zákona, ak je to relevantné. |
49. Dodávateľ sa zaväzuje, že: |
a) nevyužije akékoľvek informácie, ktoré zistí alebo s prihliadnutím na okolnosti by mohol zistiť pri plnení predmetu tejto zmluvy vo svoj prospech, ani v prospech tretích osôb, a to počas trvania tohto zmluvného vzťahu, a ani po jeho ukončení, |
b) informácie a podklady poskytnuté Dodávateľovi za účelom plnenia tejto zmluvy Objednávateľom nepoužije na iný účel ako je plnenie tejto zmluvy, |
c) bude zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, s ktorými sa oboznámil v súvislosti s plnením tejto kúpnej zmluvy. Táto povinnosť zachovávať mlčanlivosť trvá aj po skončení tohto zmluvného vzťahu. |
50. Dodávateľ môže zabezpečiť dodanie predmetu zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov, pričom je povinný oboznámiť všetkých svojich subdodávateľov s podmienkami plnenia tejto kúpnej zmluvy a zabezpečiť dodržiavanie povinností vyplývajúcich z tejto kúpnej zmluvy subdodávateľmi. Dodávateľ zodpovedá za plnenie všetkých povinností vyplývajúcich z tejto kúpnej zmluvy zo strany subdodávateľov Dodávateľa tak, ako keby ich plnil sám. Dodávateľ prehlasuje, že jeho subdodávatelia majú spôsobilosť pre riadne plnenie predmetu zmluvy. |
51. Dodávateľ je povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť plnenia predmetu zmluvy a bez udelenia súhlasu Objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia predmetu zmluvy. Objednávateľ je povinný sa písomne vyjadriť bez zbytočného odkladu od obdržania písomnej žiadosti Dodávateľa, či s použitím subdodávateľa súhlasí alebo nie. |
Objednávateľ nesmie súhlas s použitím subdodávateľa bezdôvodne odmietnuť. Ak sa Objednávateľ k žiadosti Dodávateľa nevyjadrí do troch pracovných dní, má sa za to, že Objednávateľ s použitím Subdodávateľa súhlasí. |
52. Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká úplným splnením práv a povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy obom zmluvným stranám. Táto zmluva môže okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností z nej vyplývajúcich zaniknúť aj na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a vo Všeobecných obchodných podmienkach tvoriacich súčasť Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
53. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy (okrem prípadov definovaných v Čl. XVIII Ukončenie zmluvy, časti 2 Všeobecné zmluvné podmienky Obchodných podmienok elektronického trhoviska), aj v prípade, ak: |
a) Dodávateľ nepostupuje pri dodaní tovaru v súlade s príslušnými právnymi predpismi, technickými alebo inými normami vzťahujúcimi sa k predmetu zmluvy, alebo ak pri dodaní predmetu zmluvy nepostupuje v súlade s bezpečnostnými, technickými a inými prevádzkovými predpismi a smernicami Objednávateľa, s ktorými ho Objednávateľ riadne, včas a preukázateľne oboznámil, |
b) je Dodávateľ v omeškaní s dodaním predmetu zmluvy, bez toho, aby táto skutočnosť nastala v dôsledku zavinenia Objednávateľa alebo v dôsledku okolností vylučujúcich zodpovednosť, |
c) Dodávateľ postúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa a/alebo bez predchádzajúceho písomného súhlasu Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorý je zriaďovateľom Objednávateľa, |
d) Dodávateľ opakovane (minimálne dvakrát) porušil akúkoľvek, tú istú zmluvnú povinnosť podľa tejto zmluvy, |
e) dôjde k výmazu Dodávateľa ako partnera verejného sektora z registra partnerov verejného sektora počas platnosti tejto zmluvy, |
f) je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy softvér a Objednávateľ pred tým než akceptoval štandardné licenčné podmienky užívania predmetného softvéru, nie však neskôr než v lehote 15 dní odo dňa, kedy sa s nimi Objednávateľ mohol preukázateľne najskôr oboznámiť, písomne oznámi Dodávateľovi, že štandardné licenčné podmienky užívania predmetného softvéru nie sú pre Objednávateľa rozumne prijateľné; neakceptovanie štandardných licenčných podmienok k softvéru Objednávateľom a využitie oprávnenia Objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy nepredstavuje porušenie tejto zmluvy, |
g) skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetu tejto kúpnej zmluvy, a to bez ohľadu na titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
54. Táto zmluva nadobúda platnosť a účinnosť v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
28.06.2021 08:00 — 28.07.2021 14:00
538,00 ks
20 992,76
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.05.2021 08:33
02.06.2021 08:45
02.06.2021 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.05.2021 08:11 - Vstupná ponuka | 20 990,00 | € | Cena bez DPH |
26.05.2021 09:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 980,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: