• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 10:15

Detail zákazky Z202110698

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 10:15

Základné údaje

Z202110698

OF-235919

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5772032

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46643206

UNICARBACK, s.r.o.

Fraňa Mráza 624, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Likvidácia inváznych rastlín

Likvidácia inváznych rastlín

  • 77312100-1 - Likvidácia buriny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Likvidácia inváznych rastlín
Funkcia
Likvidácia inváznych rastlín musí byť vykonaná  na základe Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EU) č. 1143/2014 z 22.10.2014, Zákona NR SR č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších zmien a doplnkov (§ 7b - Nepôvodné druhy rastlín a invázne druhy rastlín, ods. 2 a 3 zákona) a v súlade s Vyhláškou MŽP SR č. 24/2003 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov, ktorou sa vykonáva zákon č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny § 2, príloha č. 2a.
Spôsob likvidácie inváznych rastlín - kosenie, odvoz - uloženie na skládku, mulčovanie, chemický postrek na invázne rastliny.
Označenie skupiny inváznych rastlín podľa prílohy č.2 k vyhláške č. 24/2003 Z. z. - A, B, C.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zlatobyľ obrovská (vedľa cesty obojstranne 3 m) - C - kosenie 2x za sezónu m2 43 000
2. Zlatobyľ obrovská (vedľa cesty obojstranne 3 m) - C - kosenie 2x za sezónu m2 13 000
3. Pohánkovec - krídlatka (popri oplotení areálu, z jednej strany vonkajšieho oplotenia časť pri ceste II.triedy - cca dĺžka 150 m, šírka 1 m a na viacerých plochách v rámci areálu) - A -  kosenie 2x za sezónu m2 3 600
4. Zlatobyľ kanadská (celá plocha) - C m2 15 000
5. Krídlatka japonská (pri plote, okolo budovy) - A m2 30
6. Javorovec jaseňolistý (pri plote, okolo budovy) - B m2 170
7. Zlatobyľ  obrovská, Netýkavka žliazkatá, Boľševník obrovský a Pohánkovec - krídlatka - (1 m okolo celého oplotenia areálu) - C,C,B,A m2 8 568
8. Zlatobyľ kanadská, Netýkavka žliazkatá, Boľševník obrovský a Pohánkovec - krídlatka - (celá plocha) - C,C,B,A m2 77 112
9. Zlatobyľ obrovská, Netýkavka žliazkatá, Boľševník obrovský a Pohánkovec - krídlatka - (celá plocha) - C,C,B,A m2 2 758
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K bodu 1: chránené územie - 2 stupeň ochrany; svahovitý a zložitý terén; (k.ú. Sučany - Turany);  kosenie, odvoz a  uloženie na skládku; prvé kosenie - do 15.7.2021; druhé kosenie - do 15.9.2021
K bodu 2: chránené územie - 2 stupeň ochrany; svahovitý a zložitý terén; (k.ú. Turany); kosenie, odvoz a uloženie na skládku; prvé kosenie - do 15.7.2021; druhé kosenie - do 15.9.2021
K bodu 3: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku, (Žilina);  prvé kosenie - do 15.7.2021; druhé kosenie - do 15.9.2021
K bodu 4: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku, následný postrek (k.ú. Badín)
K bodu 5: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku, následný postrek (Nitra)
K bodu 6: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku, následný postrek (Nitra)
K bodu 7: chránené územie - nie; kosenie, odvoz a uloženie na skládku, následný postrek; svahovitý a zložitý terén;  (k.ú. Spišská Teplica); do 15.9.2021
K bodu 8: chránené územie - nie; mulčovanie (k.ú. Prešov)
K bodu 9: chránené územie - nie; mulčovanie (k.ú. Spišská Teplica); do 15.9.2021
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy - rozpis ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Podklady poskytne objednávateľ.
Dodávateľ do 7 dní od od uzavretia  zmluvy preukáže, že disponuje krovinorezmi, pojazdnými kosačkami s mulčovacou hlavou, pojazdovými kosačkami so zberom.
Dodávateľ do 7 dní od od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi - koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov a kosačiek.
Dodávateľ do 7 dní od od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi doklad z povinného školenia zamestnancov z BOZP, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci.
Dodávateľ do 7 dní od od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi  doklad,  že disponuje osobou s odbornou spôsobilosťou na odborné použitie toxických látok a zmesí -pesticídov + bezpečnostné karty použitých prípravkov.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Vyžaduje sa ochrana majetku objednávateľa pred poškodením od odletujúcich kamienkov a trávy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Plocha kosenia:   222 838 m2 .
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektov objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác dodávateľa uvedená v tejto zmluve.
Cena za vykonanie služby je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní služby podľa zmluvy, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby. Zahŕňa aj náklady spojené s odvozom pokosených rastlín a ich uložením na skládku a náklady na postrek.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán a potvrdenie o ekologickej likvidácii odpadu.
Miesto vykonávania služby - lokality: Sučany, Turany, Žilina, Badín, Nitra, kat. územie Spišská Teplica a Prešov.
Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením zmluvy do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľom.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.)
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

07.06.2021 07:00 — 15.09.2021 15:00

1,00 celok

36 105,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.05.2021 14:52

28.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 216
 8
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2021 15:09 - Vstupná ponuka 36 099,60 € Cena s DPH
28.05.2021 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 21 120,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS