• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2021 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2021 14:27
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2021 14:40

Detail zákazky Z202110690

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2021 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2021 14:27
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2021 14:40

Základné údaje

Z202110690

OF-235725

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5769735

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

46010301

ACTE, s. r. o.

Kopčianska 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie pamäte a monitor

dáta, spracovanie, pamäť, rozšírenie, monitor

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30237230-0 - Pamäte
  • 72541100-0 - Služby pri rozširovaní pamäte
  • 30231310-3 - Ploché displeje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie pamäte do serverov
Funkcia
V dôsledku výpadku firewall, presunutie pamätí z virtualizačných serverov a následne dokúpenie na pôvodné účely.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MEM-DR432L-HL03--ER26 32GB DDR4-2666 2Rx4 ECC REG DIMM ( upgrade pre SYS-1028R-WC1) ks. 3
MEM-DR432L-HL01--ER29 32GB DDR4-2933 2Rx4 ECC REG DIMM (upgrade pre SYS-1029P-W) ks 1
 2. Monitor
Funkcia
Príslušenstvo k počítaču.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor 27" Samsung C27F390 - LCD monitor prehnutý, Full HD 1920×1080, displej VA, 16:9, odozva 4ms, FreeSync, farebná hĺbka 8bit, jas 250cd/m2, kontrast 3000:1, HDMI 1.4, HDMI 2.0, VGA, slúchadlový výstup, VESA ks. 1
 3. USB kľúč
Funkcia
Slúži na ukladanie dát pri administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB kľúč SanDisk Ultra Flair 128GB ks. 1
USB klúč SanDisk Ultra Flair 64 GB ks. 2
USB klúč SanDisk Ultra Flair 16 GB ks. 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Na faktúru žiadame uviesť sériové číslo produktu.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnymi uvedenými parametrami a funkciami.
Z dôvodu kompatibility sú požadované presne špecifikované typy modulov, požaduje sa osadenie na mieste a potvrdenie kompatibility, otestovanie testovacím SW (ekvivalent sa pripúšťa len pri ostatných položkách).
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. Objednávateľ požadovaním tejto požiadavky skúma schopnosť dodávateľa plniť požadovaný predmet zákazky a to v požadovanej kvalite. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť manažérstvo kvality procesov pri zabezpečení dodávok zariadení a ich podpory.
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa EN ISO 14001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém environmentálneho manažérstva dodávateľa.
Objednávateľ uvedenou požiadavkou požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len kvalitní uchádzači, ktorí majú prepracovaný systém zabezpečovania environmentálneho manažérstva a už takúto prax majú a bude u nich predpoklad úspešnej realizácie predmetu zákazky, nakoľko povaha predmetu zákazky a jej miesto realizácie si to vyžaduje. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa. Systém manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 je dôkazom, že spoločnosť, ktorá je jeho držiteľom, dosiahla špecifické bezpečnostné ciele organizácie a je zárukou kvality v poskytovaní služby. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neprevziať a od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, nefunkčný, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

31.05.2021 08:30 — 09.06.2021 14:30

13,00 ks.

981,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.05.2021 13:46

27.05.2021 13:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2021 14:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 617
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2021 15:43 - Vstupná ponuka 981,49 € Cena bez DPH
27.05.2021 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 981,30 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS