• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 13:36
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 09:50

Detail zákazky Z202110686

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 13:36
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 09:50

Základné údaje

Z202110686

OF-236082

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5772026

Objednávateľ

17335469

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK

Dodávateľ

35746343

SIAD Slovakia spol. s r. o.

Galvaniho 16130 / 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Medicinálny kvapalný kyslík a prenájom odparovacej stanice

medicinálny kvapalný kyslík, prenájom odparovacej stanice

  • 24111900-4 - Kyslík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Medicinálny kvapalný kyslík a prenájom odparovacej stanice
Funkcia
Dodávky medicinálneho kvapalného kyslíka a prenájom odparovacej stanice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Medicinálny kvapalný kyslík kg 130 000
Prenájom odparovacej stanice mesiacov 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odparovacia stanica zásobník na kvapalný medicinálny kyslík s minimálnym objemom 10 000 litrov s telemetriou (diaľkovým snímaním stavu kvapaliny v nádrži) s dodaním a inštaláciou na existujúce rozvody
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa
Množstvo plynu uvedené v objednávkovom formulári je len orientačné na základe predpokladu spotreby na zmluvné obdobie. Kupujúci si vyhradzuje právo neodobrať v zmluvnom období celé uvedené množstvo, pričom predávajúcemu nevzniká nárok na žiadnu sankciu či právo na iné plnenie zo strany kupujúceho.
Vyžaduje sa dodávka predmetu kúpy do troch dní /72 hodín/ od doručenia objednávky (emailom alebo telefonicky).
Verejný obstarávateľ požaduje prenajať zásobovacie zariadenie – zásobník na kvapalný medicinálny kyslík s telemetriou (diaľkovým snímaním stavu kvapaliny v nádrži) s minimálnym objemom 10 000 litrov s dodaním a inštaláciou na existujúce rozvody.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby bolo možné diaľkovo sledovať stav kvapaliny v nádrži na počítači určenom verejným obstarávateľom.
Počas trvania zmluvy dodávateľ zabezpečí opravu odparovacej stanice do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. zabezpečí do 24 hodín náhradné zásobovanie.
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia. Nájomné je splatné mesačne pozadu na základe faktúry, ktorú vystaví prenajímateľ nájomcovi po uplynutí každého kalendárneho mesiaca.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru a súvisiacich služieb podľa tejto zmluvy je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,025 % z kúpnej ceny tovaru/služieb, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal, a to za každý deň omeškania.
Dodávka medicinálneho kvapalného kyslíka bude prebiehať podľa potreby kupujúceho na základe čiastkových objednávok, cca 8000 kg jedna dodávka (v závislosti od veľkosti odparovacej stanice)
Vrátane bezplatnej inštalácie odparovacej stanice na existujúce rozvody v mieste plnenia zmluvy.
Vrátane odborného zaškolenia personálu určeného verejným obstarávateľom.
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Po skončení nájmu je prenajímateľ povinný prísť prevziať predmet nájmu na miesto inštalácie a na svoje náklady demontovať (odinštalovať) a odviezť. Demontáž predmetu nájmu vykonáva výlučne prenajímateľ v primeranej lehote, ktorú určí verejný obstarávateľ po skončení tejto zmluvy.
Prenajímateľ je povinný zabezpečiť poistenie predmetu nájmu na svoje náklady.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vysúťažená cena je konečná a dodávateľ si nemôže vyúčtovávať žiadne ďalšie úkony. V prípade, že tak urobí, tieto budú fakturované v nulovej hodnote.
Názov Upresnenie
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Rozhodnutie alebo povolenie MZ SR na zaobchádzanie s liekmi na veľkodistribúciu medicinálnych plynov Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: doklad ŠÚKL o registrácii humánneho lieku kyslík medicinálny kvapalný Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: podrobný technický opis ponúkanej odparovacej stanice, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre ponúkaného zariadenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: vysúťaženú cenu zákazky (cena za 1kg med. kyslíka, ADR poplatok, cestovný poplatok, cena za mesačný nájom odparovacej stanice a ostatné poplatky) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Vrátane dopravy na miesto plnenia
Navrhnutá hodnota ne dopravy na miesto plnenia - uviesť mesto dodania

bez uvedenie miesta - mesta dodania, nie je možné správne kalkulovať cenu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

12

130 000,00 kg

55 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.05.2021 13:36

28.05.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.05.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 154
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2021 15:40 - Vstupná ponuka 54 999,99 € Cena bez DPH
28.05.2021 07:50 - Najvýhodnejšia ponuka 54 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS