• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2021 13:20

Detail zákazky Z202110663

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2021 13:20

Základné údaje

Z202110663

OF-236075

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5769717

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

47907266

Altrinia s. r. o.

Kopčianska 3759/15 , Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nové licencie na rozšírenie možnosti hromadnej korešpondencie v aplikáciách Microsoft

Nové licencie, kancelársky softvér

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nové licencie na rozšírenie možnosti hromadnej korešpondencie v aplikáciách Microsoft
Funkcia
1. Funkcionalita: - Softvér rozširujúci možnosti hromadnej korešpodencie v aplikáciach Microsoft Outlook, Microsoft Word a Microsoft Publisher cez komunikačnú sieť internet
2. Množstvo: - 30 ks nových trvalých licencií Mail Merge Toolkit Pro v najnovšej dostupnej verzii (4.3. +) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 10 hodín prémiovej podpory
3. Technické vlastnosti: - Plné originálne nepoužité, trvalé licencie pre počítače s časovým obmedzením rozšírenej podpory na 365 dní od nadobudnutia licencií;
- Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory existujúcich licencií pre obstarávateľa počas doby 12 mesiacov;
- Operačný systém použitia – Windows XP, Windows 7, 8, 10 vrátane ekvivalentných serverových systémov bez potreby špeciálnej licencie;
- Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka: angličtina, nemčina, ruština;
- Typ licencie – elektronická;
- Personalizovaný predmet správy;
- Hromadná korešpondencia s prílohami;
- Posielanie personalizovaných príloh elektronickej mailovej komunikácii;
- Personalizované prílohy správ vo formáte PDF;
- Hromadná korešpondencia využívajúca zoznamy na SharePoint;
- Posielanie personalizovaných príloh priamo z aplikácie Word;
- E-maily s personalizovanými GIF obrázkami;
- Sledovanie výsledkov e-mailových kampaní pomocou služby Google Analytics;
- Posielanie príloh v rôznych formátoch (PDF, HTML, RTF, TXT) )priamo z aplikácie;
- Kompatibilita s Microsoft Office 2019, 2016, 2013, 2010, 2007, 2003, 2002 (XP); (64-bit, 32-bit);
- Kompatibilita s Microsoft Office 365 a desktopový Outlook, Word a Publisher.
4. Podpora: - Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;
- Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka;
- Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň.
5. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Šafarikovo nám. 6. 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.06.2021 08:00 — 04.06.2021 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

2 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.05.2021 11:49

27.05.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2021 13:40 - Vstupná ponuka 2 000,00 € Cena bez DPH
26.05.2021 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka 2 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS