00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
47907266
Altrinia s. r. o.
Kopčianska 3759/15 , Bratislava, 85101, SVK
Nové licencie na rozšírenie možnosti hromadnej korešpondencie v aplikáciách Microsoft
Nové licencie, kancelársky softvér
Tovar, Služba
1. Nové licencie na rozšírenie možnosti hromadnej korešpondencie v aplikáciách Microsoft
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Funkcionalita: - Softvér rozširujúci možnosti hromadnej korešpodencie v aplikáciach Microsoft Outlook, Microsoft Word a Microsoft Publisher cez komunikačnú sieť internet |
2. Množstvo: - 30 ks nových trvalých licencií Mail Merge Toolkit Pro v najnovšej dostupnej verzii (4.3. +) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 10 hodín prémiovej podpory |
3. Technické vlastnosti: - Plné originálne nepoužité, trvalé licencie pre počítače s časovým obmedzením rozšírenej podpory na 365 dní od nadobudnutia licencií; |
- Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory existujúcich licencií pre obstarávateľa počas doby 12 mesiacov; |
- Operačný systém použitia – Windows XP, Windows 7, 8, 10 vrátane ekvivalentných serverových systémov bez potreby špeciálnej licencie; |
- Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka: angličtina, nemčina, ruština; |
- Typ licencie – elektronická; |
- Personalizovaný predmet správy; |
- Hromadná korešpondencia s prílohami; |
- Posielanie personalizovaných príloh elektronickej mailovej komunikácii; |
- Personalizované prílohy správ vo formáte PDF; |
- Hromadná korešpondencia využívajúca zoznamy na SharePoint; |
- Posielanie personalizovaných príloh priamo z aplikácie Word; |
- E-maily s personalizovanými GIF obrázkami; |
- Sledovanie výsledkov e-mailových kampaní pomocou služby Google Analytics; |
- Posielanie príloh v rôznych formátoch (PDF, HTML, RTF, TXT) )priamo z aplikácie; |
- Kompatibilita s Microsoft Office 2019, 2016, 2013, 2010, 2007, 2003, 2002 (XP); (64-bit, 32-bit); |
- Kompatibilita s Microsoft Office 365 a desktopový Outlook, Word a Publisher. |
4. Podpora: - Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu; |
- Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka; |
- Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. |
5. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA. |
Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Šafarikovo nám. 6. 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2021 08:00 — 04.06.2021 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
2 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.05.2021 11:49
27.05.2021 12:30
27.05.2021 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.05.2021 13:40 - Vstupná ponuka | 2 000,00 | € | Cena bez DPH |
26.05.2021 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: