• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2021 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 13:01
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 14:05

Detail zákazky Z202110654

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2021 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 13:01
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 14:05

Základné údaje

Z202110654

OF-235355

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5772050

Objednávateľ

318442

Mesto Prievidza

Námestie slobody 14, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku

Elektrická energia, elektrika

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 18 mesiacov do 25 odmerných miest (OM) špecifikovaných objednávateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku objednávateľa vo všetkých OM.
Predmet zákazky - dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku v čase celej doby platnosti zmluvy od 01.07.2021  00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021  00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. celkom za 25 OM kWh 415 699
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 1 kWh 14 219
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 2 kWh 20 829
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod.za OM č. 3 kWh 22 948
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 4 kWh 17 471
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 5 kWh 5 216
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 6 kWh 13 205
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 7 kWh 7 657
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 8 kWh 16 007
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. OM č. 9 kWh 21 627
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 10 kWh 23 411
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 11 kWh 105 706
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 12 kWh 46 263
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 13 kWh 5 634
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 14 kWh 36 892
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 15 kWh 45 661
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 16 kWh 82
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 17 kWh 396
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 18 kWh 270
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 19 kWh 271
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 20 kWh 353
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 21 kWh 670
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 22 kWh 203
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 23 kWh 197
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 24 kWh 10 511
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - VT za obdobie od 01.07.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 25 kWh 0
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - NT za obdobie od 01.07.202100:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. celkom za 7 OM kWh 37675
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - NT za obdobie od 01.07.202100:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 2 kWh 6 716
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - NT za obdobie od 01.07.202100:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 3 kWh 2 796
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - NT za obdobie od 01.07.202100:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 4 kWh 3 825
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - NT za obdobie od 01.07.202100:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 7 kWh 13 244
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - NT za obdobie od 01.07.202100:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 8 kWh 1 519
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - NT za obdobie od 01.07.202100:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 9 kWh 6 237
Predpokladaná spotreba za 18 mesiacov - NT za obdobie od 01.07.202100:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. za OM č. 10 kWh 3 338
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto č. 1
EIC kód 24ZSS6201866000J
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C2-1T; mesačná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 80A ; 3
Odberné miesto č. 2
EIC kód 24ZSS6202964000E
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C5-2T; mesačná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 100A  ; 3
Odberné miesto č. 3
EIC kód 24ZSS6200385000I
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C5-2T; mesačná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 100A ; 3
Odberné miesto č. 4
EIC kód 24ZSS6202853000W
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C5-2T, ročná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 145 A ; 3
Odberné miesto č.5
EIC kód 24ZSS6203459000M
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C5-1T, ročná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 80A ; 3
Odberné miesto č. 6
EIC kód 24ZSS6203458000R
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C2-1T, mesačná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 60A ; 3
Odberné miesto č. 7
EIC kód 24ZSS6202238000O
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C5-2T, ročná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 200A ; 3
Odberné miesto č. 8
EIC kód 24ZSS6201178000F
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C5-2T, mesačná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 100A ; 3
Odberné miesto č. 9
EIC kód 24ZSS6200296000E
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C5-2T, ročná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 200A ; 3
Odberné miesto č. 10
EIC kód 24ZSS62010500000
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C5-2T; mesačná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 100A ; 3
Odberné miesto č. 11
EIC kód 24ZSS620004300AG
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C2-1T, mesačne
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 125A ; 3
Odberné miesto č. 12
EIC kód 24ZSS62000330005
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C2-1T, mesačne
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 125A ; 3
Odberné miesto č. 13
EIC kód 24ZSS6302817000Q
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C2-1T
Hlavný istič /A/; počet fáz 80A; 3
Odberné miesto č. 14
EIC kód 24ZSS63068930003
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C3-1T, mesačne
Hlavný istič /A/ , počet fáz 80A ; 3
Odberné miesto č. 15
EIC kód 24ZSS63042900AG
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C2-1T, mesačne
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 50A ; 3
Odberné miesto č. 16
EIC kód 24ZSS63059320008
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C9A, ročná
Hlavný istič /A/
Odberné miesto č. 17
EIC kód 24ZSS6312710000M
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C1-1T,ročná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 25A ; 1
Odberné miesto č. 18
EIC kód 24ZSS63127130007
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C1-1T, ročná
Hlavný istič /A/, počet fáz 25A ; 1
Odberné miesto č. 19
EIC kód 24ZSS6312711000H
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C1; rok; odpočet
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 25 A ; 1
Odberné miesto č. 20
EIC kód 24ZSS63069830002
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C1-1T, ročná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 6A ; 1
Odberné miesto č. 21
EIC kód 24ZSS6203504000X
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C1-1T, ročná
Hlavný istič /A/ počet fáz 15A ; 1
Odberné miesto č. 22
EIC kód 24ZSS6308158000Z
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C1-1T, ročná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 6A ; 1
Odberné miesto č. 23
EIC kód 24ZSS6312712000C
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C1-1T, ročná
Hlavný istič /A/ , počet fáz 25A ; 1
Odberné miesto č. 24
EIC kód 24ZSS6203353000M
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C2-1T, ročná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 25A ; 3
Odberné miesto č. 25
EIC kód 24ZSS6209588000S
distribučná sadzba; periodicita fakturácie C2-1T, ročná
Hlavný istič /A/ ; počet fáz 24,7A ; 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa garancia zabezpečenia plynulej dodávky elektrickej energie do uvedených 25 OM počas celej doby platnosti zmluvy.
Predmetom zmluvy bude záväzok dodávateľa dodávať elektrinu do 25 OM podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných obchodných podmienok dodávateľa, ktorých platné znenie bude prílohou zmluvy a dodávateľ ich predloží objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlku za odberné miesto voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu. Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok ako aj zmluvu o prenose elektriny s prevádzkovateľom prenosovej sústavy alebo uzatvorenú zmluvu o distribúcií elektriny.
Dodávateľ v zmluve uvedie EIC kódy všetkých 25 OM, sadzby, hodnotu ističov/RK, fázy, kalkuláciu ceny.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu elektriny a služby spojené s dodávkou elektriny. Dodávateľ bude vyhodnocovať skutočný odber elektriny za odberné miesta Objednávateľa ročne, odberné miesta s mesačným odpočtovým cyklom bude vyhodnocovať mesačne.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa, aby neboli uplatňované žiadne dodatočné poplatky ani sankcie v súvislosti s možným prečerpaním a nedočerpaním zmluvného množstva objednanej elektriny za všetky odberné miesta. Dodávateľ bude účtovať vždy len dohodnutú cenu v zmluve.
Objednávateľ môže požiadať Dodávateľa o zmenu ročného zmluvného množstva elektriny uvedeného v Prílohe č. 2 zmluvy, najneskôr 15 dní pred začiatkom kalendárneho mesiaca od ktorého zmenu požaduje. Zmenu je možné realizovať výlučne uzatvorením dodatku k zmluve, ktorého obsahom bude úprava zmluvného množstva elektriny.
Objednávateľ má právo jednostranne zmeniť ročné zmluvné množstvo s účinnosťou od nasledujúceho kalendárneho roka, a to zaslaním oznámenia o zmene ročného zmluvného množstva, doručeným Dodávateľovi najneskôr do 15. novembra v roku, ktorý predchádza účinnosti požadovanej zmeny.
Objednávateľ má právo požiadať Dodávateľa o dodávky elektriny do nového odberného miesta, ktoré nie je uvedené v Prílohe č. 2 Zmluvy. Na podmienkach dodávky elektriny do nového OM sa zmluvné strany dohodnú formou písomného dodatku k Zmluve.
Objednávateľ sa zaväzuje dodanú elektrinu odoberať a zaplatiť za dodávku elektriny a za distribučné služby cenu podľa zmluvy. Dodaná elektrina je taká, ktorá prešla meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť objednávateľovi prístup do distribučnej siete.
Spôsob stanovenia ceny : cena bude uvedená s DPH, s celkovými aktuálnymi nákladmi / obchod, distribúcia a ostatné služby/  uchádzača ku dňu predkladania ponuky. Dodávateľ predloží objednávateľovi vyplnenú tabuľku - príloha č. 1 do 7 dní od uzatvorenia zmluvy (text prílohy uvedený v posledných riadkoch).
Elektronická aukcia: cena sa bude znižovať na položke celková cena za celý zmluvný objem dodávky elektrickej energie s DPH (s celkovými aktuálnymi nákladmi – obchod, distribúcia a ostatné služby).
Dodávateľ má povinnosť do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári zákazky, uzatvoriť zmluvu, ktorej obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti na každom OM: cena za služby distribúcie, cena za služby prepravy, cena za služby skladovania a cena za služby obchodníka a nižšie uvedené prílohy.
V zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 b), c), d) osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku elektriny, vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb v cenách príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, cena za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cena za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku (Zmluva o zúčtovaní odchýlok),
odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, platnou spotrebnou daňou v zmysle Zákona o spotrebných daniach ku dňu predkladania ponuky a to s prihliadnutím na zmluvnú špecifikáciu plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu elektrickej energie pre 25 OM, dĺžku trvania zmluvného obdobia 18 mesiacov, stanovenú distribučnú sadzbu a veľkosť hlavného ističa pre konkrétny druh plnenia.
• tolerancia odberu -30 + 30% zmluvného množstva elektrickej energie pre všetky odberné miesta spolu.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Rozčlenenie celkovej ceny s DPH bude spracované v Prílohe č.1, ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy uzatvorenej prostredníctvom EKS.
Dodávateľ je oprávnený požadovať od Objednávateľa platbu preddavkových platieb: /preddavok, platba za opakované dodávky/ Mesačne vo výške 100% z predpokladanej mesačnej výšky platby za odber elektriny, zohľadňujúce aj distribučné služby pre OM s ročným vyúčtovaním, alebo pre OM s vyúčtovaním dlhším ako jeden kalendárny mesiac, na základe platieb za opakované plnenie (vychádzajúcich zo spotreby OM uvedených v Prílohe č. 2), ktorý bude zaslaný Objednávateľovi zo strany Dodávateľa najneskôr ku dňu začiatku dodávky elektriny.
Dodávateľ nebude požadovať úhradu preddavkových platieb pre odberné miesta s mesačným odpočtovým cyklom s výnimkou prvých dvoch mesiacov.
Objednávateľ uhradí Dodávateľovi preddavok vo výške 60% z predpokladanej ceny dodávky elektriny do odberných miest s mesačným odpočtovým cyklom, pričom predpokladaná cena mesačnej dodávky elektriny je určená ako cena 1/12 tiny ročného zmluvného množstva. Údaje o preddavku na prvé dva mesiace dodávky oznámi Dodávateľ Objednávateľovi osobitne.
Zmena typu merania na OM (a tým aj obdobia zúčtovania z ročného na mesačné) sa nebudú premietať do zmluvy individuálne, nakoľko tieto zmeny sú vykonávané v súlade s Vyhláškou MH SR č. 358/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje postup a podmienky v oblasti zavádzania a prevádzky inteligentných meracích systémov v elektroenergetike.
Uvedené zmeny (nakoľko k zmenám merania na odberných miestach dochádza priebežne počas trvania zmluvného vzťahu) budú odsúhlasené elektronicky bez vyhotovenia a podpísania nových dodatkov k platnej zmluve, pričom zo strany Dodávateľa budú zaslané aktualizované platobné predpisy preddavkových platieb.
Splatnosť preddavkových platieb za opakované plnenie bude stanovená k 15.dňu v mesiaci, za ktorý sa platba za opakované plnenie uhrádza v prípade, ak bude preddavková faktúra vystavená a doručená max. do 5. dňa v danom mesiaci.
Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi po uplynutí zúčtovacieho obdobia vyúčtovaciu faktúru – daňový doklad s cenami a podmienkami v súlade so zmluvou v zmysle platnej legislatívy ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia, najneskôr do 15. dňa po uplynutí zúčtovacieho obdobia, v ktorej budú zohľadnené Objednávateľom dovtedy uhradené preddavkové platby (pre mesačne zúčtované odberné miesta) resp. za opakované plnenie (pre ročne zúčtované odberné miesta), ktoré boli do konca zúčtovacieho obdobia pripísané na účet Dodávateľa.
Dodávateľ vystaví faktúru podľa špecifikácie odmerných miest (príloha č. 2). Pod jedným IČO odberateľa bude evidovaných 25 odberných miest, rozdelené na strediská podľa prílohy č. 2 – stredisko materských škôl (MŠ), stredisko mestského úrad (MsÚ), stredisko mestskej polície MsP. Faktúry budú vystavené za stredisko a podľa zadefinovaného odpočtu distribúcie elektrickej energie (s mesačným odpočtom, s ročným odpočtom – preddavkovou platbou).
Príklad: Sumárna faktúra bude vystavená za konkrétne stredisko s mesačným odpočtom, s prílohou jednotlivých prevádzok – odberných miest evidovaných v konkrétnom stredisku. Sumárna faktúra bude vystavená za konkrétne stredisko s ročným odpočtom, s prílohou jednotlivých prevádzok – odberných miest evidovaných v konkrétnom stredisku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia dokladu na adresu sídla odberateľa. Vyúčtovaciu faktúru za združenú dodávku elektriny je Dodávateľ oprávnený vyhotoviť aj v prípade mimoriadneho odpočtu, pri výmene určeného meradla, ukončení odberu.
Pri nedodržaní lehoty splatnosti záväzkov, vyplývajúcich zo zmluvy, je dodávateľ oprávnený vyfakturovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,02 % z dlžnej čiastky za každý deň omeškania za obdobie odo dňa nasledujúceho po dni splatnosti faktúry do dňa pripísania platby na účet dodávateľa. Úrok z omeškania za nezaplatený preddavok za príslušný mesiac je dodávateľ oprávnený vyfakturovať odberateľovi za obdobie odo dňa jeho splatnosti do dňa vystavenia vyúčtovacej faktúry.
Pri nedodržaní dohodnutej lehoty splatnosti v prípade záväzkov Dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy je Objednávateľ oprávnený vyfakturovať Dodávateľovi úroky z omeškania vo výške 0,02 % za každý deň omeškania za obdobie odo dňa splatnosti faktúry do dňa pripísania platby na účet objednávateľa.
Ak termín splatnosti akejkoľvek pohľadávky pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, táto pohľadávky je splatná v najbližší nasledujúci pracovný deň.
Elektronické zasielanie faktúr môže dodávateľ s písomným súhlasom objednávateľa zasielať mailom na adresu, ktorú určí objednávateľ. Príslušný pracovník z FO dodávateľské faktúry vytlačí a opatrí prezenčnou pečiatkou.
Objednávateľ uhradí Dodávateľovi fakturované sumy prevodným príkazom v prospech bankového účtu Dodávateľa s variabilným symbolom – číslom zmluvného účtu odberného miesta uvedeným na faktúre (alebo harmonograme platieb).
Dodávateľ predloží oprávnenie o odbornej spôsobilosti na dodávku predmetu zákazky, ktorým je osvedčenie, prípadne rozhodnutie o vydaní povolenia ÚRSO. Doklady predloží objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. Príloha č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam -osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy.
Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť ihneď ak: a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu alebo b) bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku, alebo c) bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, alebo d) druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie, alebo
e) v zmysle § 345 Obchodného zákonníka v prípade, že dôjde zo strany účastníkov zmluvy k podstatnému porušeniu zmluvy – nedodržanie ceny v priebehu plnenia záväzku, nedodanie výšky zmluvného odberu energie zo strany dodávateľa alebo nedodržanie platby zo strany objednávateľa.
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť za Objednávateľa všetky úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom objednávateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta objednávateľa. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť objednávateľa preskúšanie meradiel.
Dodávateľ je oprávnený predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy. Dodávateľ má povinnosť do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári zákazky, uzatvoriť zmluvu, ktorej obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti: cena za služby distribúcie, cena za služby prepravy, cena za služby skladovania a cena za služby obchodníka, povolenia, rozhodnutia, čestné vyhlásenia, certifikáty.
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: a) Čestné vyhlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o distribúcii elektrickej energie a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej siete sústavy na vymedzenom území regiónu, kde má sídlo verejný obstarávateľ pre celé zmluvné obdobie;
b) Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia – podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom.
Pre odberné miesta č. 1 až 25 uvedené v technickej špecifikácii bude uzavretá jedna zmluva o združenej dodávke elektrickej energie medzi dodávateľom a odberateľom.
Dodávateľ predloží doklad do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorým preukáže, že má a počas plnenia predmetu zákazky bude mať k dispozícii internetovú aplikáciu, ktorú poskytne verejnému obstarávateľovi: - elektronické faktúry, ktoré sú daňovým dokladom podľa § 71 ods. 1 písm. b zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty,
- zákaznícky portál so zabezpečeným prístupom, ktorý poskytne elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr v reálnom čase z dôvodu kontroly uhradených záväzkov a elektronickú službu poskytujúcu grafické a dátové porovnanie spotreby z dôvodu možnosti porovnávania spotrieb.
V zmluve budú zapracované všetky podmienky, ktoré sú uvedené v ostatných požiadavkách na plnenie zmluvy. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenia od zmluvy.
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa ako aj nesplnenie požiadaviek uvedených v ostatných požiadavkách na plnenie predmetu zmluvy. Objednávateľ si bude uplatňovať sankciu vo výške 100 € za porušenie každého bodu uvedeného v ostatných požiadavkách na plnenie predmetu zmluvy. Následne Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu.
Na základe zmluvy o dodávke elektrickej energie č....... uzatvorenej dňa ..... prostredníctvom Elektronického kontraktačného systému a trhoviska budú súčasťou zmluvy nasledovné prílohy (iné požiadavky):Príloha č. 1: Rozčlenenie konečnej ceny elektrickej energie Príloha č. 2: Špecifikácia odberných miest - Dodávka a distribúcia el. energie od 01.07.2021 do 31.12.2022 Príloha č. 3: Autorizované (kontaktné) osoby
Príloha č. 4: Platobný predpis pre preddavkové platby pre OM s ročným odpočtom a preddavkové platby na prvé dva mesiace dodávky pre OM s mesačným odpočtom Príloha č. 5: Odberový diagram Príloha č. 6: Všeobecné obchodné podmienky Čestné prehlásenia, doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 7 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom.
Príloha č. 1: Rozčlenenie konečnej ceny elektrickej energie (tabuľka v názvom Štruktúra koncovej (integrovanej) ceny elektriny pre OM v zmysle URSO 2016-2019) v stĺpcoch uvedené štruktúra ceny, Spotreba MWh , Cena €/MWh a v riadkoch uvedené položky štruktúry ceny nasledovne :
1. riadok : Spotreba VT ; 2. riadok : Spotreba NT; 3. riadok : Spolu cena za dodávku elektriny ; 4. riadok : Cena za distribúciu elektriny ; 5 riadok : Odvod do Národného jadrového fondu ; 6. riadok : Tarifa za straty pri distribúcii elektriny ; 7. riadok : VZ tarify za distribúciu elektriny vrátane prenosu elektriny - pre časové pásmo VT ; 8. riadok : VZ tarify za distribúciu elektriny v rátane prenosu elektriny - pre časové pasmo NT
9. riadok : Spolu platba za služby distribúcie elektriny ; 10. riadok : Tarifa za prevádzkovanie systému ; 11. riadok : Tarifa za systémové služby ; 12. riadok : Spolu platba za ostatné systémové služby ; 13. riadok : spotrebná daň ; 14. riadok : DPH ; 15. riadok : Celková cena za služby dodávky elektriny v Eur s DPH (obchod, distribúcia a ostatné služby)
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

25 odberných miest podľa zoznamu objednávateľa, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.07.2021 00:00 — 31.12.2022 00:00

453 374,00 kwh/VT/NT

122 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2021 09:52

28.05.2021 13:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.05.2021 13:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 197
 61
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2021 14:46 - Vstupná ponuka 121 999,20 € Cena s DPH
28.05.2021 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka 121 997,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS