• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2021 14:20

Detail zákazky Z202110653

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2021 14:20

Základné údaje

Z202110653

OF-236010

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5769731

Objednávateľ

36321893

Podnik technických služieb mesta, s.r.o.

Športovcov 890, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie poukážky

stravovacie poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie poukážky
Funkcia
Nákup a dodanie papierových stravovacích poukážok slúžiacich na zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy s minimálne 10 stravovacími zariadeniami v meste Púchov, ktoré akceptujú platbu stravnými poukážkami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky € 4,00
predpokladané množstvo ks 20 000
Výška provízie % 0.00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravovacia poukážka obsahuje ochranné prvky používané proti falšovaniu
Stravovacia poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravovacia poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích poukážok riadne a včas na miesto určenia objednávateľa určeného v objednávke.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Objednávateľ požaduje zabezpečenie stravovania výlučne formou papierových stravných poukážok.
Stravovacie poukážky sa u dodávateľa budú objednávať priebežne v priebehu platnosti ponuky, podľa potreby objednávateľa, na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, nie však jednorazovo.
Dodanie stravovacích poukážok v pracovných dňoch od 08.00 - 14.00 hod.
Lehota dodania tovaru je najneskôr do dvoch kalendárnych dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť predpokladané množstvo zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia nevyužitých stravných poukážok.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Počas platnosti Rámcovej dohody je periodicita zasielania čiastkových výziev na plnenie objednávateľom najviac 1x mesačne.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo, podľa čiastkových objednávok.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravovacích poukážok do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Interval objednávania stravovacích poukážok podľa potrieb objednávateľa, nie však jednorazovo
Doba účinnosti zmluvy do 31.12.2022

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 890, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

29.05.2021 00:00 — 31.12.2022 00:00

20 000,00 ks

80 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.05.2021 12:43

27.05.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 95
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2021 12:56 - Vstupná ponuka 80 000,00 € Cena bez DPH
26.05.2021 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka 79 999,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS