• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2021 15:24
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 15:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 15:45

Detail zákazky Z202110647

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2021 15:24
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 15:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 15:45

Základné údaje

Z202110647

OF-235930

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5772078

Objednávateľ

30854687

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Špitálska 6, Bratislava, 81455, SVK

Dodávateľ

35859857

Inštitút bezpečnosti práce, s.r.o.

Jána Stanislava 3010/1, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie BOZP a PO + e-learningové školenia pre vedúcich a ostatných pracovníkov

preventívne a ochranné služby, ochrana zdravia pri práci

  • 71317000-3 - Poradenské služby pre oblasť ochrany a kontroly pred nebezpečím
  • 71317100-4 - Poradenské služby pre oblasť ochrany a kontroly pred požiarom a výbuchom
  • 71317200-5 - Služby súvisiace s ochranou zdravia a bezpečnosťou pri práci

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie BOZP a PO + e-learningové školenia pre vedúcich a ostatných pracovníkov
Funkcia
Poskytovanie komplexných služieb v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti BOZP prostredníctvom autorizovaného bezpečnostného technika, ktorému bolo vydané osvedčenie Národným inšpektorátom práce a komplexné služby zabezpečujúce výchovu a vzdelávanie v oblasti ochrany práce na základe oprávnenia vydaného Národným inšpektorátom práce.
Výkon technika požiarnej ochrany. Činnosti vyplývajúce pre činnosť technika požiarnej ochrany v zmysle zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti PO.
Príprava a aktualizácia platných vnútorných predpisov a smerníc v oblasti BOZP a PO.
Ostatné vzniknuté mimoriadne skutočnosti, ktoré vyplynú z potrieb organizácie v oblasti BOZP a PO.
BOZP a PO školenia formou e-learningu + školenia referentských vozidiel pre pracovníkov používajúcich služobné motorové vozidlá, alebo súkromné motorové vozidlá na služobné účely.
Trvanie zmluvného vzťahu / poskytovania služby BOZP a PO: 48 mesiacov.
Činnosť objednávateľa: bežné administratívne činnosti zaradené do 2 kategórie / Regionálni pracovníci aj návštevy v komunitných a sociálnych inštitúciách a v osadách.
Informácie o objednávateľovi vo vzťahu ku predmetu zákazky k 28.04.2021:
Sídlo spoločnosti: Bratislava  - prenajaté priestory. Regionálne centrá v prenajatých priestoroch v mestách:  Banská Bystrica, Košice, Prešov, Nitra, Žilina, Trenčín, Trnava, Bratislava.
Počet pracovníkov: 222.
Počet regionálnych pracovníkov: 73.
Dohodári /väčšinou pracujúci mimo priestorov objednávateľa, vykonávajú lektorské činnosti, pripravujú prezentácie, poskytujú poradenské činnosti, prípadne navštevujú komunitné a sociálne inštitúcie s cieľom skvalitniť sociálne služby: 241.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet poskytovaných služieb tvorí najmä:
Vypracovanie, vedenie, aktualizácia a kontrola dokumentácie BOZP v zmysle platných predpisov. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Vykonávanie preventívnych prehliadok a kontrol stavu BOZP (kontrola pracovísk, strojov, nástrojov, zariadení, budov, kontrola dodržiavania všeobecne záväzných právnych predpisov, interných predpisov a platných technických noriem na zaistenie BOZP). Z vykonaných prehliadok a kontrol predkladá dodávateľ osobe oprávnenej v realizačných veciach písomnú informáciu, po každej vykonanej kontrole za každý objekt osobitne. V prípade zistenia nedostatkov vyžadujúcich si riešenie na ich odstránenie bezodkladne oznamuje tieto skutočnosti telefonicky alebo e-mailom a následne aj písomne. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Zabezpečovanie a priebežné plnenie svojich záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy a aktuálnych potrieb pre objednávateľa v oblasti BOZP, a to nepretržite a v prípade potreby aj súbežne na viacerých pracoviskách / objektoch. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Vykonávanie, vstupných a periodických školení zamestnancov, vedúcich zamestnancov a zástupcov zamestnancov formou e-learningu a alebo formou spracovanej prezentácie pre dohodárov, vedenie dokumentácie o školeniach, ako aj školenia pri zmene zaradenia zamestnanca. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Správa a pravidelná aktualizácia plánov školení zamestnancov a plánov odborných prehliadok a skúšok. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Kontrola plnenia povinností objednávateľa vyplývajúcich z kontrol vykonaných u objednávateľa v oblasti BOZP. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Spolupráca a zastupovanie objednávateľa po odbornej stránke s kontrolnými orgánmi štátneho odborného dozoru a účasť na kontrolách so zástupcom objednávateľa. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Spolupráca s pracovnou zdravotnou službou (ďalej len „PZS“) pri posudzovaní a vypracovaní analýzy nebezpečenstva ohrozenia života a zdravia pri práci. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Dohľad nad vykonaním predpísaných lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci, ktoré sú zabezpečované PZS. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Vedenie evidencie pracovísk s rizikom poškodenia zdravia pôsobením škodlivých faktorov práce. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Evidovanie a registrácia pracovných úrazov, iných úrazov a nebezpečných udalostí vrátane závažných priemyselných havárií a účasť na vyšetrovaní, oznamovať ustanoveným spôsobom príslušným orgánom vznik pracovných úrazov, chorôb z povolania a iných poškodení zdravia z práce. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Zisťovanie a odstraňovanie príčin vzniku pracovných úrazov, iných úrazov a nebezpečných udalostí vrátane závažných priemyselných havárií, ako aj spolupráca pri odškodňovaní úrazov a chorôb z povolania. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Riešenie stavu BOZP (aj pri zmenách využitia priestorov alebo stavebných úpravách) v spolupráci s PZS (návrhy pracovísk na úpravu pracovných činností, návrhy na úpravu alebo výmenu a pod.). Počas trvania zmluvného vzťahu.
Vypracovanie správy o stave a vývoji a zabezpečení úloh BOZP v rámci ktorej navrhuje postupy pre prípad vzniku poškodenia. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Vykonávanie výchovnej, vzdelávacej, odbornej a poradenskej činnosti v oblasti BOZP. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Po dohode s objednávateľom vykonávanie kontroly dychovej skúšky zamestnancov s certifikovaným prístrojom na meranie alkoholu v krvi. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Spolupráca s objednávateľom pri vypracúvaní návrhov na úpravu a zariadení, pracovného prostredia a priestorov z hľadiska BOZP. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Kontrola dodržiavania bezpečnostných požiadaviek (predpisov, pravidiel, odporúčaní a pod.). Počas trvania zmluvného vzťahu.
Ukladanie povinnosti príslušnému vedúcemu zamestnancovi vykonať nevyhnutné opatrenia na ochranu BOZP ak je bezprostredne ohrozený život alebo zdravie zamestnanca. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Činnosť BOZP v 8 (ôsmich) detašovaných pracoviskách v rámci územia SR minimálne 1x počas 12 mesiacov resp. podľa potreby, každé detašované pracovisko. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Vykonávanie preventívnych protipožiarnych prehliadok v objektoch objednávateľa, minimálne 1 x za 6 mesiacov so zápisom do požiarnej knihy. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Určovanie miest zo zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru a počtu členov protipožiarnych hliadok. Počas trvania zmluvného vzťahu.
V prípade potreby pravidelné vykonávanie odbornej prípravy protipožiarnych hliadok, školení novoprijatých zamestnancov, vedúcich zamestnancov a ostatných zamestnancov, zamestnancov zabezpečujúcich ochranu pred požiarmi v mimopracovnom čase. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Vypracúvanie, aktualizovanie, vedenie a udržiavanie dokumentácie ochrany pred požiarmi v súlade so skutočným stavom. Počas trvania zmluvného vzťahu.
V prípade potreby vedenie evidencie a predpísanej dokumentácie hasiacich prístrojov a ich pravidelná fyzická kontrola. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Príprava, organizácia a vyhodnocovanie cvičných požiarnych poplachov. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Určovanie požiadaviek na protipožiarnu bezpečnosť pri užívaní stavby a pri zmene v užívaní stavby a vypracovanie dokumentácie o požiarnobezpečnostnej charakteristike užívanej stavby. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Usmerňovanie, organizovanie a kontrolovanie plnenia povinností vyplývajúcich z predpisov OPP. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Zastupovanie objednávateľa a zúčastňovanie sa pri požiarnych kontrolách zo strany štátneho dozoru. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Určovanie požiadaviek na protipožiarnu bezpečnosť bezodkladne po vykonaní akejkoľvek kontroly protipožiarnej bezpečnosti. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Vypracovanie správy o plnení úloh na úseku OPP, správy o stave OPP a navrhovanie príslušných opatrení na odstránenia zistených nedostatkov. Počas trvania zmluvného vzťahu.
E-learningové školenia BOZP a PO + referentských vozidiel: neobmedzený počet prístupov. Počas trvania zmluvného vzťahu.
E-learningové kurzy – na spustenie sa nevyžaduje špeciálne softvérové /programové/ vybavenie, resp. obsah a testy sú sprístupnené pre účastníka kedykoľvek a kdekoľvek on-line prostredníctvom internetového prehliadača. Počas trvania zmluvného vzťahu.
E-learningové kurzy spĺňajú všetky platné normy a štandardy v zmysle legislatívy Slovenskej republiky a plne nahrádzajú osobné preškolenia. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Práca spojená s administráciou správcovského systému – objednávateľ: prvotný import súčasných pracovníkov, dopĺňanie nových ako aj aktualizáciu údajov o pracovníkoch, ostatné úkony zabezpečí dodávateľ. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Úvodné vstupné školenie a preverenie testom súčasných pracovníkov. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Aktualizácia obsahu školení v zmysle platnej legislatívy.
Pomoc a podpora pre správcov ako aj užívateľov. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Konzultácie lektorov BOZP a PO vo vyhradených časoch pre účastníkov e-learningu. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Výstupom e-learningového kurzu je test na overenie získaných vedomostí a vygenerovanie osvedčenia o absolvovaní školenia, ktoré spĺňa všetky zákonné normy a náležitosti. Počas trvania zmluvného vzťahu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Zmluvné strany si do siedmich pracovných dní odo dňa naodobudnutia účinnosti zmluvy navzájom poskytnú kontaktné údaje na osoby zodpovedné za plnenie zmluvy prostredníctvom e-mailovej komunikácie.
Zmluvnú cenu za poskytovanie služieb opísaných vyššie bude dodávateľ faktúrovať objednávateľovi pravidelnými mesačnými poplatkami vo výške 1/48 celkovej ceny predmetu zmluvy. Faktúra bude vystavená vždy najneskôr k 15. dňu nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých prenajatých priestorov.
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti BOZP najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam.
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PO najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.06.2021 00:00 — 31.05.2025 00:00

1,00 súbor služieb (BOZP a PO + e-learningové školenia)

13 313,28

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2021 15:24

28.05.2021 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 348
 14
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2021 18:27 - Vstupná ponuka 13 312,80 € Cena s DPH
28.05.2021 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka 6 946,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS