• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2021 15:20

Detail zákazky Z202110644

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2021 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2021 15:20

Základné údaje

Z202110644

OF-235681

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5769701

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

35768444

BIOTECH s.r.o.

Kresánkova 12, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fotodokumentačný systém na DNA a proteínové gély, so softvérom na zachytenie obrazu a analytickým softvérom

laboratórne prístroje, fotodokumentačný systém

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 38300000-8 - Meracie prístroje

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fotodokumentačný systém na DNA a proteínové gély, so softvérom na zachytenie obrazu a analytickým softvérom
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného fotodokumentačného systému vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruky, inštalácie, zaškolenia a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Fotodokumentačný systém na DNA a proteínové gély, so softvérom na zachytenie obrazu a analytickým softvérom s 1 licenciou ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Fotodokumentačný systém na DNA a proteínové gély, so softvérom na zachytenie obrazu a analytickým softvérom s 1 licenciou
1.2.  Parametre dokumentačného systému s kompaktnými maximálnymi rozmermi pre dobrú ergonómiu v laboratóriu 42x56x33 cm a 17,5 kg
1.3. Kamera 5.4 MP, 16-bit, 65536 grayscale, veľkosť pixelov 2.5 um, automatický fokus
1.4. Vyprodukovaný záznam zo vzorky je ukladaný do nasledovných formátov 16-bit raw TIFF, publikačný TIFF, s následnou možnosťou exportu do JPG, BMP, PNG
1.5. 7 pozičné filtrové koliesko s 1 filtrom (c-Orange)
1.6.  Detekcia UV fluorescencie pri vlnových dĺžkach: 302 nm a 365 nm
1.7.  Systém obsahuje zdroj Epi – modrého (470 nm) a bieleho svetla
1.8. Uniformné osvetlenie z vrchu pre zobrazovanie bielym svetlom
1.9. Integrovaný tablet s 10.1” dotykovou obrazovkou s rozlíšením minimálne 1280x800 pixelov s 2 GB RAM a pamäťou o kapacite 64 GB. Systém beží na Windows 10
1.10. Maximálne zorné pole 20 cm x 15 cm
1.11. Systém je kompatibilný s nasledovnými farbivami Fluorescein, GFP, Ethidium Bromide, AmidoBlack, Deep Purple, Fluorescein, GelGreen, GelRed, GelStar, Ponceau S, Stain-Free, SYBR Green, SYBR Gold, SYBR Safe, SYPRO Orange, SYPRO Ruby, SYTO 60,
pokrač. bodu 1.11. SYPRO Red, SYPRO Tangerine, Coomassie Blue, Coomassie Fluor Orange, Silver Stain, radiography (X-ray) film
1.12. Systém je upgradovateľný pre detekciu chemiluminiscencie, fluorescencie vo viditeľnej a blízkej IR oblasti
1.13. 3x USB port, Bluetooth, Wi-Fi, LAN konektor
1.14. Referenčný produkt napr. AZURE 200
1.15. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa uvedeným v popise zákazky, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruku, inštaláciu, zaškolenie a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
8. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
9. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
10. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 21 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

02.06.2021 08:00 — 23.06.2021 15:00

1,00 súbor

10 750,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.05.2021 10:37

27.05.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2021 12:05 - Vstupná ponuka 10 749,60 € Cena s DPH
24.05.2021 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka 10 749,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS