30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36167517
Integračné zariadenie KOR-GYM, n.o.
85, Hertník, 08642, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie a chemické čistenie
Služba
|
1. Pranie a chemické čistenie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál") |
| Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
| Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu. |
| Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
| Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
| Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
| Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
| Balenie dodávateľom – odevné súčiastky po 5 ks, bielizeň po 10 ks, vaky a batohy po 5 ks alebo podľa požiadaviek objednávateľa. |
| Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom. |
| Poskytovateľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľovi. |
| Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi. |
| Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu poskytovateľovi. |
| Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Obrus biely (všetky druhy) | ks | 580 | ||
| Obrus farebný (všetky druhy) | ks | 510 | ||
| Utierka | ks | 2190 | ||
| Plachta biela | ks | 1910 | ||
| Plachta farebná | ks | 90 | ||
| Prikrývka (všetky druhy) | ks | 195 | ||
| Povlak na prikrývku (paplón) | ks | 2120 | ||
| Vankúš (všetky druhy) | ks | 125 | ||
| Povlak na vankúš | ks | 1840 | ||
| Uterák froté | ks | 1070 | ||
| Uterák farebný | ks | 2750 | ||
| Osuška froté | ks | 860 | ||
| Záclona, záves | ks | 160 | ||
| Zástavy, vlajky | ks | 30 | ||
| Šnúra označenia dozorného (biela, žltá, červená) | ks | 18 | ||
| Batoh 30L vz. 2007 | ks | 10 | ||
| Batoh 65L vz. 2007 | ks | 10 | ||
| Vak spací (všetky druhy) | ks | 40 | ||
| Vložka hygienická do vaku spacieho | ks | 40 | ||
| Obal na vak spací | ks | 40 | ||
| Vložka hygienická do stanu vz. 65 | ks | 48 | ||
| Vložka otepľovacia do stanu vz. 65 | ks | 48 | ||
| Vložka hygienická, otepľovacia do stanu | ks | 48 | ||
| Bunda poľná zimná (vrchná časť) DP LES | ks | 20 | ||
| Bunda poľná zimná (oddeliteľná vložka) DP LES | ks | 20 | ||
| Blúza nepremokavá GORETEX | ks | 20 | ||
| Nohavice nepremokavé GORETEX | ks | 20 | ||
| Blúza pracovného odevu | ks | 20 | ||
| Nohavice pracovného odevu | ks | 20 | ||
| Čiapka pracovného odevu | ks | 20 | ||
| Blúza pre zamestnancov DaSS | ks | 10 | ||
| Vesta pre zamestnancov DaSS | ks | 10 | ||
| Nohavice pre zamestnancov DaSS | ks | 10 | ||
| Čiapka pre zamestnancov DaSS | ks | 10 |
| Názov |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 31.12.2021, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky (finančného limitu žiadateľa), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
| 1. Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
| 2. Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania platnosti zmluvy. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky a následne poštou. Poskytovateľ sa zaväzuje, že objednávku akceptuje v lehote do 48 hod. od jej elektronického doručenia. |
| 3. Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia objednávateľa podľa príslušnej objednávky. |
| 4. Konkrétne množstvá materiálu budú dodávateľovi oznámené v príslušnej objednávke. |
| 5. Termín na poskytnutie služby bude do 14 dní od doručenia objednávky dodávateľovi. V tejto lehote dodávateľ zabezpečí odvoz znečisteného materiálu, a aj dovoz vypratého materiálu. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. |
| 6. Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
| 7. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
| 8. Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom. |
| 9. Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb, po zrealizovaní každej objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov. |
| 10. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru pri dodržaní zmluvného cenníka za príslušný kalendárny mesiac, a to do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
| 11. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 12. Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
| 13. Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
| 14. Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
| 15. Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
| 16. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Námestie legionárov 4, Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.06.2021 09:07 — 31.12.2021 09:07
14 912,00 ks
7 484,52
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.05.2021 09:11
28.05.2021 09:07
28.05.2021 09:22
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.05.2021 09:21 - Vstupná ponuka | 7 484,40 | € | Cena s DPH |
| 28.05.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 320,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: