603295
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Licencie Microsoft Office
softvérový balík, licencia, Microsoft, MS Office
Tovar, Služba
1. Licencie Microsoft Office
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstaranie licencií Microsoft Office pre pracovné účely zamestnancov objednávateľa na dobu 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Licencie Microsoft 365 Business Basic | ks | 7 | ||
2. Licencie Microsoft 365 Business Standard | ks | 53 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Licencie Microsoft Office | elektronické s ročnou viazanosťou. |
Licencie Microsoft Office | umožňujú hosťovanie e-mailov s 50 GB poštovou schránkou a vlastnou e-mailovou doménovou adresou. |
Licencie Microsoft Office | umožňujú vytvorenie centra pre tímovú prácu na prepojenie tímov v službe Microsoft Teams. |
Licencie Microsoft Office | umožňujú ukladanie a zdieľanie súborov v 1 TB cloudovou ukladacom priestore vo OneDrieve na používateľa. |
Licencie Microsoft Office | vrátane nonstop telefonickej a webovej podpory od spoločnosti Microsoft. |
Licencie Microsoft Office | kompatibilné so systémom Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1 a s dvomi najnovšími verziami systému macOS. Všetky jazyky súsúčasťou. |
Licencie Microsoft 365 Business Basic | obsahujú prístup k webovým verziám aplikácií balíka Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (navyše Access A Publisher len pre PC). |
Licencie Microsoft 365 Business Standard | obsahujú počítačové verzie aplikácií balíka Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (navyše Access a Publisher len pre PC). |
Licencie Microsoft 365 Business Basic | umožňujú organizovanie online schôdzok a videokonferencií pre až 300 používateľov. |
Licencie Microsoft 365 Business Standard | jedna licencia zahŕňa úplne nainštalované aplikácie balíka Office v piatich mobilných zariadeniach, piatich tabletoch a piatich počítačoch alebo Macoch na používateľa. |
Platnosť licencií Microsoft Office | je 12 mesiacov od 01.06.2021. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
3. Podmienky dodania predmetu zmluvy budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. |
4. Predmet zmluvy sa považuje za riadne dodaný podpísaním protokolu o odovzdaní a prevzatí prostredníctvom oprávnených zástupcov oboch zmluvných strán. |
5. Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa. |
6. Dodávateľ predloží objednávateľovi elektronicky (e-mailom) podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
7. Dohodnutá kúpna cena je konečná a nemenná a platí počas celej doby platnosti tejto zmluvy. V dohodnutej kúpnej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s riadnym dodaním predmetom zmluvy (t.j. poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.). |
8. Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužívaný, ani renovovaný, nie testovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami predmetu zmluvy a s potrebnou súvisiacou dokumentáciou týkajúcou sa dodávaného predmetu zmluvy (napr. záručný list, návod na používanie a pod.) v slovenskom jazyku. |
9. Objednávateľ je oprávnený uskutočniť počas dodávky predmetu zmluvy kontrolu dodávaného predmetu zmluvy. Pri zistení zjavnej vady realizovaného predmetu zmluvy spíšu zmluvné strany písomný záznam v dvoch vyhotoveniach, pre každú zmluvnú stranu po jednom vyhotovení. V zápise musí byť uvedený presný opis zistenej vady, počet vadných kusov a nároky objednávateľa vyplývajúce z vád predmetu zmluvy. |
10. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy od dodávateľa v prípade, ak predmet zmluvy nie je dodaný v súlade s požadovanými vlastnosťami predmetu zmluvy a podľa podmienok uvedených v tejto zmluve. |
11. Prideľovanie licencií jednotlivým používateľom objednávateľa je vo vlastnej réžii správcu IT objednávateľa. |
12. Dodávateľ je oprávnený počas platnosti zmluvy vystavovať objednávateľovi faktúru pravidelne raz mesačne v rovnakej sume za predpokladu riadneho a včasného plnenia predmetu zmluvy. |
13. Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
14. Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu. |
15. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
16. Pokiaľ sa v objednávkovom, resp. opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve vyššími parametrami (ďalej ako "ekvivalent"). Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa. Obchodný názov, patent alebo typ v tomto prípade udáva minimálne požadované parametre tovaru. |
17. Pri dodaní ekvivalentu sú v celkovej kúpnej cene zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov objednávateľa, ako aj náklady na nevyhnutný upgrade alebo obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu. Dodávateľ zabezpečí plnú kompatibilitu s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa. |
18. Dodávateľ predloží objednávateľovi elektronicky (e-mailom) podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
19. Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
20. Dodávateľ musí byť Microsoft CSP Partner. |
21. Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s bodom 6.5.6 OPET sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať. |
22. Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od zmluvy podľa bodu 18.3 písm. a) OPET. |
23. Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky. |
24. V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy. |
25. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári a v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie. |
Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2021 12:00
60,00 ks
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.05.2021 09:02
27.05.2021 09:15
27.05.2021 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.05.2021 09:45 - Vstupná ponuka | 9 000,00 | € | Cena s DPH |
24.05.2021 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 624,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: