• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2021 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 12:05

Detail zákazky Z202110601

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2021 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 12:05

Základné údaje

Z202110601

OF-236007

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5798546

Objednávateľ

00331465

Mesto Čierna nad Tisou

Námestie pionierov 151/1, Čierna nad Tisou, 07643, SVK

Dodávateľ

36211451

KOSIT EAST s. r. o.

Rastislavova 98, Košice - mestská časť Juh, 04346, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz, zneškodnenie a zhodnotenie komunálneho odpadu v meste na obdobie 24 mesiacov

zber odpadu, odvoz odpadu, zhodnotenie a zneškodnenie odpadu, komunálny odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz, zneškodnenie a zhodnotenie komunálneho odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je zber, preprava  z mesta na miesto zneškodnenia a/alebo zhodnocovania zmesového komunálneho odpadu, objemného odpadu, drobného stavebného odpadu, biologicky rozložiteľného odpadu z domácností (kuchynský odpad), vybraných druhov nebezpečného odpadu a elektro odpadu v pravidelných intervaloch (podľa dohodnutého harmonogramu) vzniknutého na území mesta v zmysle zákona  č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákon v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Predmetom zákazky je aj zber, preprava z mesta na miesto zneškodnenia a zneškodnenie kuchynského odpadu (zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné) vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja z domácností,  podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Predmetom zákazky je aj legislatívny servis spočívajúci vo vypracovaní podkladov pre ročný výkaz o komunálnom odpade.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Manipulácia, zber a preprava komunálneho odpadu zo 110 l, 120 l zberných nádob za obdobie 24 mesiacov (počet nádob 14, frekvencia vývozu 1 x  za 2 týždne, preferencia vývozu piatok) Počet manipulácií za zmluvné obdobie 728
2. Manipulácia, zber a preprava komunálneho odpadu zo 1 100l zberných nádob za obdobie 24 mesiacov (počet nádob 7, frekvencia vývozu 1 x za 2 týždne, preferencia vývozu piatok) Počet manipulácií za zmluvné obdobie 364
3. Manipulácia, zber a preprava komunálneho odpadu zo 110 l, 120 l zberných nádob za obdobie 24 mesiacov (počet nádob 125, frekvencia vývozu 1 x týždenne, preferencia vývozu piatok) Počet manipulácií za zmluvné obdobie 13 000
4. Manipulácia, zber a preprava komunálneho odpadu zo 1 100l zberných nádob za obdobie 24 mesiacov (počet nádob 53, vývoz 1 x týždenne) Počet manipulácií za zmluvné obdobie 5 512
5. Manipulácia, zber a preprava komunálneho odpadu zo 1 100l zberných nádob za obdobie 24 mesiacov (počet nádob 94, vývoz 2 x za týždeň, preferencia vývozu utorok, piatok) Počet manipulácií za zmluvné obdobie 19 552
6 . Manipulácia - vývoz odpadu z veľkokapacitných kontajnerov 5 m3 a/alebo 7 m3 za obdobie 24 mesiacov (počet kontajnerov 1, predpokladaná frekvencia vývozov 12 x ročne na základe objednávky). Z uvedenej sumy budú spätne prepočítane náklady na každý ďalší 1 vývoz, ak nastanú okolnosti prekročenia predpokladaného množstva vývozov na obdobie. Počet manipulácií za zmluvné obdobie 24
7. Manipulácia - vývoz drobného stavebného odpadu z veľkokapacitných kontajnerov 5 m3 a/alebo 7 m3 za obdobie 24 mesiacov (počet kontajnerov 1, predpokladaná frekvencia vývoz 6 x ročne za základe objednávky). Z uvedenej sumy budú spätne prepočítane náklady na každý ďalší 1 vývoz, ak nastanú okolnosti prekročenia predpokladaného množstva vývozov na obdobie Počet manipulácií za zmluvné obdobie 12
8. Zber, preprava, zneškodnenie vybraných druhov nebezpečného odpadu za obdobie 24 mesiacov (frekvencia vývozu 2 x ročne) - paušál za vývoz. Predpokladané množstvo odpadu  200127 – 0,12t /rok, odpadu 200133 – 0,066 t/rok Počet zberov 4
9. Zber, preprava, zneškodnenie vybraných druhov elektroodpadu za obdobie 24 mesiacov (frekvencia vývozu 2 x ročne) - paušál za vývoz. Predpokladané množstvo odpadu 200123 – 0,4t /rok, odpadu 200135 – 0,05 t/rok, odpadu 200136 – 0,05 t/rok Počet zberov 4
10. Zber, preprava a zneškodnenie jedlých olejov a tukov za obdobie 24 mesiacov (6 x ročne) – paušál za vývoz. Predpokladané množstvo 0,9 t / rok Počet zberov 12
11. Zber, preprava a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu za obdobie 24 mesiacov (frekvencia vývozu máj-september: 1x týždenne, október – apríl: 1 x za 2 týždne, vývoz 37 x rok, cena za 1 vývoz zahŕňa aj zneškodnenie kuchynského odpadu do 120l vrátane) Počet zberov 74
12. Uloženie a zneškodnenie zmesového tuhého komunálneho odpadu za obdobie 24 mesiacov. Predpokladané množstvo slúži pre účely stanovenia celkovej ceny, z ktorej sa vypočíta cena za uloženie/zneškodnenie 1 tony odpadu. Mesačná fakturácia nákladov za danú položku bude prebiehať na základe skutočného odváženého množstva vyzbieraného zmesového komunálneho odpadu vynásobeného vypočítanou cenou za uloženie/ zneškodnenie 1tony. Vyhradzujeme si právo na rozmedzie konečného množstva zmesového komunálneho odpadu +/- 20% oproti uvedenému predpokladu. tona 1 350
13. Uloženie a/alebo zneškodnenie objemného odpadu za obdobie 24 mesiacov. Predpokladané množstvo slúži pre účely stanovenia celkovej ceny, z ktorej sa vypočíta cena za uloženie/zneškodnenie 1 tony odpadu. Mesačná fakturácia nákladov za danú položku bude prebiehať na základe skutočného odváženého množstva vyzbieraného zmesového komunálneho odpadu vynásobeného vypočítanou cenou za uloženie/zneškodnenie 1 tony.Vyhradzujeme si právo na rozmedzie konečného množstva zmesového komunálneho odpadu +/- 20% oproti uvedenému predpokladu. tona 80
14. Uloženie a/alebo zneškodnenie drobného stavebného odpadu za obdobie 24 mesiacov. Predpokladané množstvo slúži pre účely stanovenia celkovej ceny, z ktorej sa vypočíta cena za uloženie/zneškodnenie 1 tony odpadu. Mesačná fakturácia nákladov za danú položku bude prebiehať na základe skutočného odváženého množstva vyzbieraného zmesového komunálneho odpadu vynásobeného vypočítanou cenou za uloženie/zneškodnenie 1 tony.Vyhradzujeme si právo na rozmedzie konečného množstva zmesového komunálneho odpadu +/- 30% oproti uvedenému predpokladu. tona 30
15. Denný prenájom 110 l, 120 l nádob na obdobie 24 mesiacov Počet kusov 127
16. Denný prenájom 1100 l kontajnerov na obdobie 24 mesiacov Počet kusov 141
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Frekvencia zberu a prepravy zmesového komunálneho odpadu v bytovej zástavbe pre zberné nádoby s objemom 1100 l – 2 x za týždeň (preferencia zberu: piatok)
2. Frekvencia zberu a prepravy zmesového komunálneho odpadu od právnických subjektov pre zberné nádoby s objemom 1100 l – 2 x za 2 týždne a 1 x za týždeň (preferencia zberu: piatok)
3. Frekvencia zberu a prepravy zmesového komunálneho odpadu v individuálnej bytovej zástavbe pre zberné nádoby s objemom 110 l, 120l –1 x za týždeň a 1 x za 2 týždne
4. Frekvencia vývozu objemného odpadu minimálne 2 x ročne (podľa dohodnutého harmonogramu )
5. Frekvencia vývozu kuchynského odpadu v období máj-september v pravidelných intervaloch 1x za týždeň (podľa dohodnutého harmonogramu). Popis systému zberu kuchynského odpadu je popísaný v časti Osobitné požiadavky na plnenie, Položka 26
6. Frekvencia vývozu kuchynského odpadu v období október - apríl v pravidelných intervaloch 1x za 2 týždne (podľa dohodnutého harmonogramu). Popis systému zberu kuchynského odpadu je popísaný v časti Osobitné požiadavky na plnenie, Položka 26
7. Frekvencia vývozu vybratých druhov elektroodpadu odpadu 2 x ročne (podľa dohodnutého harmonogramu)
8. Frekvencia vývozu vybratých druhov nebezpečného odpadu 2 x ročne (podľa dohodnutého harmonogramu)
9. Frekvencia vývozu jedlých olejov a tukov 6 x ročne (podľa dohodnutého harmonogramu)
10. Miesto odkiaľ sa odpad odváža a spôsob uskladnenia u objednávateľa zo stanovíšť na sídliskách, pred rodinnými domami, sídlami spoločností a organizáciami v meste a z areálu ŽSR v plastových zberných nádobách o objeme 110 l, 120 l, 1100 l
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel a ich zhodnotenie a/alebo zneškodnenie na riadenej skládke odpadu. Taktiež zabezpečí potvrdenie o vážení vyzbieraných odpadov certifikovanou váhou po každom zvoze.
2. Zber, preprava, zneškodňovanie zmesového KO (komunálny odpad) bude vykonávaná podľa harmonogramu, ktorý bude schválený na základe potrieb objednávateľa, vždy v priebehu mesiaca november s platnosťou vždy na stanovené časové obdobie, ktorým je nasledujúci kalendárny rok.
3. Väčšina zberných nádob na zmesový komunálny odpad budú ku dňu účinnosti tejto zmluvy vo vlastníctve poskytovateľa, alebo pôvodného pôvodcu odpadu produkujúceho odpad. Objednávateľ môže použiť na zber odpadu aj nádoby vo vlastníctve tretej osoby, alebo vlastníctve obce. Poskytovateľ zabezpečí zber, odvoz, likvidáciu odpadu z týchto nádob. Systém označovania a identifikácie nádob, ktoré súvisia s predmetom tejto zmluvy a poskytovaním služieb bude vzájomne dohodnutý.
4. Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi harmonogram zberu odpadu pre zložku odpadov: 20 03 01 - zmesový komunálny odpad, podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej aj tlačovej forme;        20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský; 20 01 25 - jedlé tuky a oleje a nebezpečný odpad.
5. Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného oprávnenia na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom, alebo ak túto službu bude zabezpečovať formou subdodávky potvrdenie subjektu, ktorý je držiteľom oprávnenia.
6. Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi rozpis jednotkových cien všetkých položiek uvedených v položke č. 1 spolu s rozčlenením na sumu s DPH a sumu bez DPH. V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby.
7. Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky spätne od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým preukáže minimálne tri referencie v oblasti nakladania s odpadmi (zber, odvoz a zneškodnenie odpadu) s uvedením cien, lehoty poskytovania služby a odberateľov s objemom fakturovanej služby v min výške 100 000 EUR za jeden rok.
8 . Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre Dodávateľa.
9. Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu je Dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu.
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté.
11. Pod zberom zmesového komunálneho odpadu sa rozumie vyprázdnenie všetkých zberných nádob na zmesový komunálny odpad pri každom zbere aj v prípade, ak nie sú celkom naplnené. Pri každom zbere je Dodávateľ povinný vyprázdnenú zbernú nádobu umiestniť na pôvodné miesto, resp. stojisko a v prípade 1100 l zberných nádob zaistiť proti posunutiu tak, aby bolo možné ich plynulé otváranie a aby nedochádzalo k ich samovoľnému odsunutiu mimo stojiska.
12. V prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dôjde k jej poškodeniu, Dodávateľ je povinný na vlastné náklady opraviť. Ak nie je oprava možná, je Dodávateľ povinný, zabezpečiť na vlastné náklady výmenu poškodenej nádoby za plne funkčnú v lehote do 5 dní.
13. Zberné nádoby budú vlastníctvom Poskytovateľa služby, ktorý ich Objednávateľovi poskytuje formou prenájmu. Prenajímateľ zabezpečí raz v roku ich dezinfekciu na vlastné náklady.
14. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené predpokladané množstvá za obdobie 24 mesiacov. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zber, odvoz respektíve likvidáciu odpadov podľa skutočných (aktuálnych) množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
15. Dodávateľ bude fakturovať Objednávateľovi za plnenie uvedené v položke č. 1 iba za skutočne vykonané plnenie potvrdené dokladmi o vážení Objednávateľom a nebude voči Objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie v prípade vyššieho, alebo nižšieho plnenia ako je uvedené v položke č. 1.
16. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia.
17. V prípade preukázateľných dôvodov na zvýšenie jednotkových cien (najmä PHM či poplatkov za skládkovanie) či vzniku iných podstatných náležitostí, sa tieto budú uzatvárať písomnou formou, t.j. dodatkom k tejto zmluve a v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. V prípade neodôvodneného či nepodloženého navýšenia jednotkových cien služby, bude Objednávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvy.
18. Ceny za poskytnutie služby neobsahujú poplatok v súlade so zákonom 17/2001 o poplatkoch za uloženie odpadu. Tento bude pripočítaný k mesačným nákladom za poskytnuté služby.
19. Dodávateľ musí byť oprávnený poskytovať služby vo vzťahu k predmetu zákazky.  Objednávateľ  si túto skutočnosť preverí z verejne dostupných informácií.  V prípade, ak Dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zmluvy, je Objednávateľ  oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle bodu 18.2 písm. i), čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" Všeobecných zmluvných podmienok OPET .
20. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy ( podľa čl. XVIII, bod 18.2, písm. w) Všeobecných zmluvných podmienok OPET).
21. Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v čl. XVIII Všeobecných zmluvných podmienok OPET.
22. Poskytovateľ poskytne do bezplatnej výpožičky a umiestni 3 veľkoobjemové kontajnery na objednávateľom určené stanovištia. Tieto VKK budú k nepretržitej dispozícii verejnému obstarávateľovi počas trvania zmluvy. Manipulácia, vývoz a zneškodnenie, resp. zhodnotenie, podľa druhu odpadu z VVK, sa bude realizovať na základe objednávok v cenový reláciách podľa položky 6. Manipulácia - vývoz odpadu z veľkokapacitných kontajnerov 5 m3 a/alebo 7 m3 za obdobie 24 mesiacov,
resp. položky 7. Manipulácia - vývoz drobného stavebného odpadu z veľkokapacitných kontajnerov 5 m3 a/alebo 7 m3 za obdobie 24 mesiacov a položiek 12. Uloženie a zneškodnenie zmesového tuhého komunálneho odpadu za obdobie 24 mesiacov, alebo 13. Uloženie a/alebo zneškodnenie objemného odpadu za obdobie 24 mesiacov alebo 14. Uloženie a/alebo zneškodnenie drobného stavebného odpadu za obdobie 24 mesiacov.
23. Miesto poskytnutia služby: okres Trebišov (65+ km od okresného mesta). Rozloha plochy na ktorej sa má poskytovať služba cca do 5 km2.
24. Poskytovateľ je povinný dodať a rozmiestniť zberné nádoby v rámci prenájmu na jednotlivé stanovištia určené mestom min. 3 dní pred účinnosťou zmluvy (t.j. pred 1.7.2021).
25. Poskytovateľ musí zabezpečiť, aby prenajaté nádoby počas trvania zmluvného vzťahu spĺňali technické požiadavky na ich využívanie na daný účel, t.j. bez poškodení, ktoré by obmedzovalo ich využitie na skládkovanie odpadu, alebo manipuláciu a zber v rámci vývozov.
26. Zber kuchynského odpadu na území mesta prebieha formou priameho odberu kuchynského odpadu do zberového vozidla, ktoré bude v priebehu dňa zbierať kuchynský odpad zo stanovíšť určených Mestom. Počet stanovíšť na území mesta 10, minimálny požadovaný čas zotrvania zberového vozidla na jednom stanovišti je 20 min. Zber BRKO sa realizuje vždy počas jedného pracovného dňa v časovom intervale od 08.00 hod. do 17,00 hod. podľa harmonogramu, ktorý bude vzájomne dohodnutý.
Spôsob zberu: obyvatelia prinášajú BRKO vo vlastných nádobách, zamestnanec poskytovateľa služby túto nádobu od obyvateľov prevezme, obsah vysype/vyleje do zbernej nádoby poskytovateľa umiestnenej v zberovom vozidla a nádobu (nevyčistenú) vráti obyvateľovi.
Názov Upresnenie
Splatnosť faktúr 30 kalendárnych dní
Spôsob fakturácie raz mesačne, podkladom pre fakturáciu budú pracovné listy, vážne listy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie pionierov 151/1, Čierna nad Tisou, Trebišov, Košický, Slovenská republika

01.07.2021 07:00 — 30.06.2023 16:00

1,00 komplet

254 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.06.2021 15:01

14.06.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 53
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2021 08:53 - Vstupná ponuka 253 999,20 € Cena s DPH
14.06.2021 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 253 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS