• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2021 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2021 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2021 10:55

Detail zákazky Z202110512

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2021 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2021 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2021 10:55

Základné údaje

Z202110512

OF-235893

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5780540

Objednávateľ

17050561

Stredná odborná škola strojnícka

Športovcov 341/2, Považská Bystrica, 01749, SVK

Dodávateľ

36395145

Teximp, s.r.o.

Ľ. Štúra 1680/36, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

CNC sústruh s príslušenstvom, transportom a inštaláciou

CNC sústruh s príslušenstvom, transportom a inštaláciou

  • 42621100-6 - CNC sústruhy
  • 51500000-7 - Inštalácia strojov a zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. CNC sústruh s príslušenstvom, transportom a inštaláciou
Funkcia
CNC sústruh s príslušenstvom, transportom a inštaláciou v počte 1 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Max. dĺžka sústruženia mm 406
Max. priemer sústruženia mm 200 360
Veľkosť hydraulického skľučovadla mm 165
Revolverová hlava VDI40 počet polôh 12
Štandardný priechod tyče mm 40 50
VRETENO - kryt proti trieskam ks 1
VRETENO - vektorový pohon kW 11,00 13,00
VRETENO - vektorový pohon ot/min 5000 6000
VRETENO čelo A2-5 ks 1
DRÁHY POJAZDU - Pojazd os X mm 200 350
DRÁHY POJAZDU - Pojazd os Z mm 400 500
POSUVY - Rýchloposuv - os X m/min. 30,00
POSUVY - Rýchlopousv - os Z m/min. 30,00
Automatická nástrojová sonda prenastavenie nástrojových korekcií ks 1
Koník s ručným hrubým nastavením a hydraulicky ovládanou pinolou, ktorej pohyb možno ovládať pomocou M-kódu z klávesnice v režime ručného posuvu alebo nožným spínačom. ks 1
Simulátor riadenia na školenie alebo ukážky programovania a riadenia vybavený USB portom na prenos programov medzi simulátorom a strojom. ks 3
Sada štandardných nástrojových držiakov ks 1
Dopravník na odvod triesok - pásový ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súčasťou dodávky stroja bude:
Nádrž chladiacej kvapaliny
Čerpadlo chladenia
Programová pamäť min. 1 GB
Prepínač zámku pamäte
Min. 15" farebný LCD monitor
Riadiaci systém stroja umožňujúci programovanie v ISO kódoch
Vizuálny programovací systém
USB port
Ethernetové rozhranie
Monitorovanie stroja na diaľku
Pracovné osvetelenie
Detekcia výpadku napájania a kolísania vstupného sieťového napätia
Metrické vyhotovenie
Návod na obsluhu stroja na USB
Vyhlásenia, certifikáty, revízie
Prevádzka stroja neobmedzená min. v dvoch zmenách denne, minimálne 5000 hod./rok
Zaučenie obsluhy v rozsahu 3 dní
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jedná sa o zákazku financovanú z fondov EÚ, pre ktorú platia nasledovné osobitné ustanovenia:
1. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
2. Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko a spolufinancovanej z fondov EÚ je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany riadiaceho/národného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. To znamená, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou.
3. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Žiadame dodávateľov zaradených na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov elektronického trhoviska v zmysle OPET, aby sa nehlásili do súťaže, nakoľko by s nimi podľa článku 18.2 písm. e) Všeobecných zmluvných podmienok OPET nebola uzatvorená zmluva.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (technické špecifikácie+cena) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v za účelom posúdenia zhody s požadovaným predmetom zmluvy. V prípade, ak objednávateľ zistí, že tovar nezodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky, vyhradzuje si právo tovar neprevziať.
Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi rozpočet na tovar, ktorého parametre nie sú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 1000,00 Eur za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možné tovar dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technických vlastností Zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ požaduje záručnú lehotu na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov.
Objednávateľ požaduje servis stroja do 72 hodín od nahlásenia poruchy.
Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu, záručný list a preberací protokol vystavený dodávateľom.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným platobným prevodom na účet dodávateľa uvedený na faktúre.
Dodávateľ po dodaní predmetu plnenia vystaví faktúru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o účtovníctve. Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 h. Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru informovať telefonicky objednávateľa o dodávke tovaru.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Maximálna výška zdrojov na vyššie uvedený predmet zákazky:  52 070,00 Eur bez DPH (62 484,00 s DPH).
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/odstúpiť od zmluvy.
Termín dodania do 15.9.2021.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 341/2, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

01.09.2021 08:00 — 15.09.2021 14:00

1,00 zákazka

62 484,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.05.2021 08:32

02.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2021 14:53 - Vstupná ponuka 62 484,00 € Cena s DPH
31.05.2021 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka 62 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS