• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2021 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 09:50

Detail zákazky Z202110446

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2021 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 09:50

Základné údaje

Z202110446

OF-233474

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5785297

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31654606

ŠIMKOVIČ - PROTEKTOR spoločnosť s ručením obmedzeným

Kollárova 15, Sečovce, 07801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Protektorované pneumatiky 2021/22

Protektorované pneumatiky

  • 34913200-2 - Protektorované pneumatiky
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Protektorované pneumatiky 275/70 R 22,5 na vlastných kostrách odberateľa.
Funkcia
Protektorované pneumatiky 275/70 R 22,5, s označením M+S (na oboch stranách pneumatík) na vlastných kostrách odberateľa,  pre celoročnú prevádzku autobusov SOR NB12 a NB18, IRISBUS Citelis 18 CNG, SOLARIS Urbino 12 a 15, TEDOM C12G.
Pneumatiky budú používané na stredných a zadných nápravách u vozidiel s automatickými prevodovkami, hydraulickými retardérmi, vybavenými systémami ABS, EBS a ASR u autobusov bežne prevádzkovaných v mestskej hromadnej doprave.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Protektorované pneumatiky 275/70 R 22,5 na vlastných kostrách objednávateľa ks 440
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.  Bezdušové Musí spĺňať
3. Minimálna výška dezénu 17 mm Musí spĺňať
4. Technológia protektorovania – studený protektor Musí spĺňať
5. Musia byť označené symbolom E pre homologizáciu výroby obnovených pneumatík v zmysle predpisu EHK č. 109 Musí spĺňať
 2. Protektorované pneumatiky 285/70 R 19,5 na vlastných kostrách odberateľa.
Funkcia
Protektorované pneumatiky 285/70 R 19,5 na vlastných kostrách odberateľa s označením M+S (na oboch stranách pneumatík) pre celoročnú prevádzku na zadných nápravách autobusov SOR BN9,5, EBN10,5, EBN11.
Pneumatiky budú používané na zadných nápravách u vozidiel s automatickými prevodovkami, hydraulickými retardérmi, vybavenými systémami ABS, EBS a ASR u autobusov bežne prevádzkovaných v mestskej hromadnej doprave.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Protektorované pneumatiky 285/70 R 19,5 na vlastných kostrách odberateľa. ks 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2. Bezdušové Musí spĺňať
3. Minimálna výška dezénu 12 mm Musí spĺňať
4. Technológia protektorovania – studený protektor Musí spĺňať
5. Musia byť označené symbolom E pre homologizáciu výroby obnovených pneumatík v zmysle predpisu EHK č. 109 Musí spĺňať
 3. Servis pneumatík a príslušenstvo.
Funkcia
Odberateľ požaduje od dodávateľa možnosť servisu pneumatík a zabezpečenie príslušenstva k pneumatikám.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1 SERVIS PNEUMATÍK :
a/  opravy v termíne do 7 kalendárnych dní, prípadné obutie a vyzutie alebo vyváženie v termíne do 3 kalendárnych dní od požiadavky odberateľa
b/  dopravu pneumatík určených na opravu, obutie, vyzutie a vyváženie od odberateľa do servisu a späť zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady.
3.2 PRÍSLUŠENSTVO K PNEUMATIKÁM - Objednávateľ požaduje zabezpečenie príslušenstva k pneumatikám v nasledovnom sortimente:
a/ disky pre bezdušové pneumatiky rozmeru 7,5 x 19,5 vo verzii bez úkosu v otvore pre diskovú skrutku
b/ disky pre bezdušové pneumatiky rozmeru 7,5 x 22,5 vo verzii bez úkosu v otvore pre diskovú skrutku
c/ disky pre bezdušové pneumatiky rozmeru 8,25x22,5 vo verzii s úkosom i bez úkosu v otvore pre diskovú skrutku
d/ disky pre bezdušové pneumatiky rozmeru 9,0 x 22,5 vo verzii s úkosom v otvore pre diskovú skrutku
e/ montážna pasta
f/ ventil bezdušového disku
g/ ventil – ihla
h/ krytka ventilu
i/ predlžovacie hadičky ventilu dĺžky cca 20cm v pancierovom vyhotovení
j/ predlžovacie kovové „V“ nástavce ventilu pre vonkajšie kolesá dvojmontáže
k/ tlakomer pre meranie tlaku v pneu do 1,0 Mpa
l/ mierka na meranie výšky dezénu
m/ skrutkovač pre vytáčanie ventilov – ihly
n/ prerezávač závitov ventilov disku
o/ elektrická vypaľovačka čísiel
p/ predlžovacie plastové nadstavce ventilu pre vnútorné kolesá dvojmontáže
 4. Likvidácia vyradených pneumatík.
Funkcia
Odberateľ požaduje od dodávateľa zabezpečenie likvidácie vyradených pneumatík na vlastné náklady dodávateľa vrátane odvozu a prepravy, ak o to odberateľ požiada. Vykonanie likvidácie dodávateľ potvrdí vystavením protokolu pre odberateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ bol držiteľom certifikátu systému riadenia kvality podľa ISO radu 9001 (systém manažérstva kvality) v oblasti predmetu zákazky  podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní,  čím deklaruje riadené realizovanie dodávok a poskytovanie kvalitných služieb, ktoré sú predmetom zákazky.
2. Cena za predmet tejto rámcovej dohody v sebe zahŕňa všetky náklady, ktoré s plnením predmetu dohody bezprostredne súvisia (napr. jeho doprava do miesta dodania, balné, atď.) a je konečná.
3. Odberateľ si vyhradzuje právo upraviť počty dodávaných protektorov na vlastnej kostre podľa skutočných prevádzkových potrieb.
4. Plnenie zmluvy - dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe čiastkových písomných objednávok odberateľa.
5. Dodávateľ je povinný dodať odberateľovi predmetný tovar v pracovných dňoch od 7.00 do 13.00 hod.
6. Dopravu predmetného tovaru do skladu odberateľa zabezpečí dodávateľ na svoje náklady.
7. Nebezpečenstvo poškodenia alebo straty dodávaného tovaru prechádza na odberateľa okamihom vyloženia tovaru na mieste dodania určenom odberateľom. Za týmto účelom určí odberateľ zodpovednú osobu pre prevzatie tovaru a jeho následné riadne uloženie. Prevzatie tovaru bude potvrdené na dodacom liste dodávateľa.
8. Spôsob a podmienky postupu pre odber a dodávky protektorovaných pneumatík na vlastných kostrách:
8. a) Odberateľ pripraví a odovzdá dodávateľovi vlastné kostry na protektorovanie v priestoroch na to určených v areáli odberateľa na základe dodacieho listu. Dodací list odberateľa musí obsahovať označenie ojazdených pneumatík s ich presnou špecifikáciou a počtom.
8. b) Dodávateľ vykoná technickú kontrolu dodaných kostier a vylúči kostry, ktoré nie sú schopné protektorovania. Na vylúčené kostry vydá písomné vyjadrenie o technickom stave kostry a jej neprotektorovateľnosti. Počet kostier dodaných na protektorovanie podľa dodacieho listu odberateľa musí byť zhodný s počtom pneumatík sprotektorovaných,  resp. vylúčených z protektorovania. OPÍSANÝ POSTUP JE PLATNÝ AJ PRE PNEUMATIKY ZASIELANÉ NA OPRAVU.
9. Dovoz a odvoz tovaru dodávateľom sa uskutoční najneskôr do 7 kalendárnych dní od akceptácie požiadavky odberateľa.
10. Za podstatné porušenie tejto dohody zo strany dodávateľa sa považuje nedodržanie termínu dodávok predmetu dohody.
11. Odberateľ je povinný tovar skontrolovať pri preberaní od dodávateľa. Ak zistí odberateľ pri tejto prehliadke chyby a to hlavne zjavnú porušenosť pečatenia alebo obalu, nezrovnalosti v množstve alebo druhu dodaného produktu, je povinný uplatniť reklamáciu ihneď pri prevzatí predmetu zmluvy. Neskoršie uplatnené reklamácie budú považované za neoprávnené.
12. V prípade oprávnenej reklamácie uplatnenej v súlade s touto zmluvou bude mať odberateľ právo na bezplatnú výmenu tovaru alebo jeho príslušnej časti a úhradu vzniknutej škody.
13. Pri podozrení odberateľa, čo oznámi písomne dodávateľovi, že produkt nevyhovuje podmienkam deklarovaným dodacími dokladmi a atestom, zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady vykonanie potrebných analýz. V prípade potvrdenia podozrenia zabezpečí dodávateľ v lehote 5 dní bezplatnú výmenu produktu. V prípade nepotvrdenia podozrenia má dodávateľ právo prefaktúrovať náklady na vykonanie analýz odberateľovi v nevyhnutnom rozsahu.
14. Záručná doba na kvalitu dodávaných tovarov je 24 mesiacov odo dňa splnenia dodávky.
15. Odberateľ neposkytne dodávateľovi preddavok, ani zálohu na predmet plnenia tejto dohody. Platby za objednaný tovar zaplatí odberateľ na základe faktúry vystavenej dodávateľom po dodaní tovaru.  Splatnosť faktúr musí byť minimálne 45 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia odberateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je aj kópia objednávky a dodací list potvrdený odberateľom.
16. V prípade nedodržania dohodnutého termínu dodania tovaru dodávateľom, je odberateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,025 % za každý deň omeškania z ceny objednaného tovaru.
17. Odberateľ má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,025 % za každý deň omeškania z ceny objednaného tovaru až do doby dodania bezchybného tovaru v prípade, ak odberateľ odmietne prevzatie dodávky z dôvodu, že sa predmet dodávky nezhoduje s predloženou zmluvnou ponukou predávajúceho a/alebo množstvo b/alebo druh dodaného tovaru sa nezhoduje s objednávkou odberateľa.
18. Ak je odberateľ v omeškaní so splnením svojho peňažného záväzku podľa tejto rámcovej dohody, je dodávateľ oprávnený účtovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,025 % z nezaplatenej sumy za každý deň omeškania.
19. Ak je dodávateľ v omeškaní s vybavením oprávnenej reklamácie vadného tovaru, je odberateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,025 % za každý deň omeškania z celkovej ceny vadného tovaru.
20. Túto  rámcovú dohodu je možné ukončiť aj : a) písomnou dohodou jej účastníkov, b) písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, c) písomnou výpoveďou v 15-dňovej výpovednej lehote z dôvodu podstatného porušenia ustanovení tejto Dohody ktorýmkoľvek účastníkom Dohody.
21. Výpovedná lehota podľa bodu 20. písm. b)  začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhému účastníkovi rámcovej dohody. Výpovedná lehota podľa bodu 20. písm. c)  začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia výpovede druhému účastníkovi rámcovej dohody.
22. Počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody dodávateľ nie je oprávnený (teda nesmie) svoje dodávateľské práva na predmet rámcovej dohody, ktoré mu vyplývajú zo zmluvného vzťahu uzavretého na základe výsledku verejného obstarávania s odberateľom, preniesť na iného dodávateľa alebo odstúpiť inému dodávateľovi.
23. Dodávateľ doručí objednávateľovi na e-mail do 3 dní od uzatvorenia rámcovej dohody:  Štruktúrovaný rozpočet zákazky,  s presnosťou na 2 desatinné miesta. E-mail mu oznámi objednávateľ po uzavretí rámcovej dohody.
24. Dodávateľ doručí na e-mail objednávateľovi do 3 dní od uzatvorenia rámcovej dohody: Kópiu /scan/ certifikátu systému riadenia kvality podľa ISO radu 9001 (systém manažerstva kvality) v oblasti predmetu zákazky, resp. ekvivalentný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality uchádzača podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
25. Dodávateľ doručí na e-mail objednávateľovi do 3 dní od uzatvorenia rámcovej dohody:  Dodávateľom vystavený List s kontaktnými údajmi dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky.
26. Dodávateľ doručí na e-mail objednávateľovi do 3 dní od uzatvorenia rámcovej dohody a to  zvlášť pre položku č.1 a zvlášť pre položku č.2:     a) spôsob a popis diagnostiky kostry,      b) popis systému technológie protektorovania,     c) predloženie vzoru ponúkaného dezénu s možnosťou výberu odberateľom.
27. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu , alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
28. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 - 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
28 a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie a dodávateľ môže službu a tovar dodať,
28 b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle  Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie  (3 pracovné dni),
28 c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
29. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a ďalší dôvod na odstúpenie od zmluvy:
29 a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru,
29 b/ nedodržanie lehoty dodania,
29 c/ nedodržanie kúpnej ceny,
29 d/ nesplnenie a nedodržanie všetkých zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto Rámcovej dohode.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice - mestská časť Džungľa, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 Súhrn definovaných požiadaviek

47 586,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.05.2021 12:31

04.06.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 437
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2021 20:52 - Vstupná ponuka 47 586,00 € Cena bez DPH
04.06.2021 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka 47 585,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS