• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2021 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2021 13:50

Detail zákazky Z202110412

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2021 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2021 13:50

Základné údaje

Z202110412

OF-235888

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5787640

Objednávateľ

00316962

Mesto Turany

Osloboditeľov 83/91, Turany, 03853, SVK

Dodávateľ

31578861

Brantner Fatra, s.r.o.

Robotnícka 20, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zhodnotenie komunálneho, objemného, ostatného a nebezpečného odpadu

zber odpadu, odber odpadu, odvoz odpadu, zneškodnenie odpadu, komunálny odpad, kuchynský odpad, odpadové hospodárstvo, likvidácia odpadov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511100-3 - Zber tuhého komunálneho odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zhodnotenie komunálneho, objemného, ostatného a nebezpečného odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je zber, preprava z mesta na miesto zneškodnenia a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu, objemného odpadu, drobného stavebného odpadu, nebezpečných odpadov a elektroodpadu; biologicky rozložiteľného odpadu z verejnej zelene a vykonávanie triedeného zberu prepravy komunálneho odpadu v pravidelných intervaloch vzniknutého na území obce v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákon v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Legislatívny servis spočívajúci vo vypracovaní  podkladov pre ročný výkaz o komunálnom odpade z obce - objednávateľ požaduje podklady predložiť vždy k 31. 1. nasledujúceho kalendárneho roka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zberná nádoba 110 l, zberná nádoba 120 l, zberná nádoba 240 l - odvoz tona 560 600
Zberná nádoba 1100 l - odvoz tona 530 600
Veľkokapacitný kontajner 5 m3 a veľkokapacitný kontajner 7 m3 - odvoz tona 400 500
Uloženie odpadu na skládku tona 1490 1700
Drobný stavebný odpad VKK- odvoz a zneškodnenie tona 50 100
Objemný odpad VKK - odvoz a zneškodnenie tona 30 50
Biologicky rozložiteľný odpad VKK - odvoz a zhodnotenie tona 80 100
Nebezpečný odpad - k. č. 080317 tona 0,2 0,3
Nebezpečný odpad - k. č. 200105 tona 0,5 0,7
Nebezpečný odpad - k. č. 200121 tona 0,1 0,2
Nebezpečný odpad - k. č. 200123 tona 12 15
Nebezpečný odpad - k. č. 200126 tona 2,5 3
Nebezpečný odpad - k. č. 200127 tona 7 8
Nebezpečný odpad - k. č. 200135 tona 13 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvencia zberu a prepravy zmesového komunálneho odpadu 1x týždenne, 2x mesačne, 1x mesačne na základe dohodnutého harmonogramu
Frekvencia vývozu objemného odpadu podľa potreby Objednávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel vybavených vážnym zariadením a ich zneškodnenie na riadenej skládke odpadu.
Dodávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi harmonogram vývozu odpadov podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej aj tlačovej forme na rok 2021. Na roky 2022 a 2023 minimálne 3 mesiace pred koncom predchádzajúceho kalendárneho roka.
Dodávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 a EN ISO 14001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade so ZVO
Dodávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi rozpis jednotkových cien všetkých položiek uvedených v položke č. 1 spolu s rozčlenením na sumu s DPH a sumu bez DPH.
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa.
Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu je dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu.
V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby. K cenám za zneškodnenie komunálneho odpadu sa pripočíta poplatok v súlade so zákonom 17/2001 o poplatkoch za uloženie odpadu.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté.
Pod zberom zmesového komunálneho odpadu sa rozumie vyprázdnenie všetkých zberných nádob na zmesový komunálny odpad pri každom zbere aj v prípade, ak nie sú celkom naplnené. Pri každom zbere Dodávateľ vyprázdnenú zbernú nádobu umiestni na pôvodné miesto, resp. stojisko a v prípade 1100 l zberných nádob zaistiť proti posunutiu tak, aby bolo možné ich plynulé otváranie a aby nedochádzalo k ich samovoľnému odsunutiu mimo stojiska.
V prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dôjde k jej poškodeniu, dodávateľ je povinný ju na vlastné náklady opraviť. Ak nie je oprava možná, je dodávateľ povinný, zabezpečiť na vlastné náklady výmenu poškodenej nádoby za plne funkčnú. V prípade, že pri vyprázdňovaní dôjde k poškodeniu majetku Objednávateľa alebo tretích strán, je Dodávateľ povinný túto skutočnosť oznámiť bezodkladne Objednávateľovi. Dodávateľ nesie zodpovednosť za prípadné škody spôsobené Objednávateľovi alebo tretím stranám.
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené  predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zber, odvoz respektíve likvidáciu odpadov podľa skutočných (aktuálnych) množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ bude fakturovať objednávateľovi za plnenie uvedené v položke č. 1 iba za skutočne vykonané plnenie potvrdené dokladmi o vážení objednávateľom a nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie v prípade vyššieho, alebo nižšieho plnenia ako je uvedené v položke č. 1
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení zmluvy o poskytovaní služieb.
Predpokladané množstvo, ktoré je uvedené v položke č. 1, bude odobraté po častiach počas trvania zmluvy o poskytovaní služieb v trvaní 2 rokov
Objednávateľ informuje, že v prípade preukázateľných dôvodov na zvýšenie jednotkových cien (najmä PHM či poplatkov za skládkovanie) či vzniku iných podstatných náležitostí, sa tieto budú uzatvárať písomnou formou, t.j. dodatkom k tejto zmluve a v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. V prípade neodôvodneného či nepodloženého navýšenia jednotkových cien služby, bude objednávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvy o poskytovaní služieb.
Zber odpadu sa bude vykonávať v katastrálnom území mesta Turany.
Názov Upresnenie
Splatnosť faktúr 21 kalendárnych dní
Spôsob fakturácie raz mesačne, podkladom pre fakturáciu budú pracovné listy, vážne listy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Osloboditeľov 83/91, Turany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

01.07.2021 00:00 — 30.06.2023 23:59

1,00 celok

208 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.05.2021 08:58

07.06.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.06.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2021 12:52 - Vstupná ponuka 208 200,00 € Cena s DPH
07.06.2021 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka 208 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS