00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
37218379
Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier
Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Toaletný papier
toaleta, papier
Tovar, Služba
1. Toaletný papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre potreby osobnej hygieny hospitalizovaných pacientov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toaletný papier kotúčový, 2-vrstvový, minimálne 400 útržkov v kotúči | ks | 5 000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy) v požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami a v stanovenej lehote. |
Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením, sa požaduje predložiť objednávateľovi položkovitý rozpočet - jednotkovú cenu bez DPH aj s DPH, cenu celkom bez DPH a s DPH, výšku DPH. |
Súčasťou dodávky tovaru musí byť dodací list a faktúra v tlačenej forme. Faktúra a dodací list musia obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky. |
Dodanie tovaru požadujeme oznámiť zo strany dodávateľa minimálne jeden deň pred dodaním. |
Dodávku tovaru požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 12:00 hod. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, |
pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
31.05.2021 07:00 — 30.05.2022 12:00
1,00 celok
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.05.2021 15:19
26.05.2021 10:00
26.05.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.05.2021 10:20 - Vstupná ponuka | 1 500,00 | € | Cena bez DPH |
26.05.2021 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 488,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: