• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2021 15:18
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2021 11:50

Detail zákazky Z202110356

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2021 15:18
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2021 11:50

Základné údaje

Z202110356

OF-235714

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5767417

Objednávateľ

17336210

Záchranná zdravotná služba Bratislava

Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prstový pulzný oximeter

oximeter, prst, prístroj

  • 38424000-3 - Prístroje na meranie a kontrolu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prstový pulzný oximeter
Funkcia
Pulzný oximeter pre dospelých
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prstový pulzný oximeter ks 150
hmotnosť g 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ostré rozlíšenie LED displeja - veľmi dobrá čitateľnosť hodnôt SpO2 a pulzu áno
presné meranie aj pri nízkom perfúznom indexe áno
trojmiestne zobrazenie numerického displeja LED áno
odolný proti vode a nárazu áno
zobrazenie stavu batérie áno
funkcia automatického zapínania a vypínania áno
výdrž min. 36 hodín merania pri dvoch AAA batériách (6000 cyklov) áno
bez latexu, olova áno
CE áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar vrátane dokladu, že ponúkané zariadenie je určené na medicínske účely
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:30 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET.
Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 10 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, ako aj akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy", "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania vadných kusov, objednávateľ si vyhradzuje právo ich výmeny bezodplatne.
Záručná doba min. 24 mesiacov
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

31.05.2021 08:00 — 11.06.2021 14:30

150,00 ks

3 472,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.05.2021 15:18

26.05.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 16
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2021 19:05 - Vstupná ponuka 3 420,00 € Cena s DPH
26.05.2021 10:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS