30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46323546
OFFICE STAR, s.r.o.
Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK
Raziace zariadenie na papier s medenou raznicou alebo ekvivalent
raznica, štočok, kníhtlačová raznica, raziaci štočok, raziace kníhtlačové štočky, matrica, patrica
Tovar, Služba
|
1. Suchá pečať s medenou raznicou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Obojstranná suchá razba do papiera s vlastným motívom raznice |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Sada - raziace zariadenie spolu s raznicou (patrica, matrica) | ks | 2 | ||
| Hmotnosť raziaceho zariadenia spolu s raznicou | kg | 4 | 5 | |
| Dlžka zariadenia | mm | 195 | ||
| Šírka zariadenia | mm | 85 | ||
| Výška zariadenia | mm | 140 | ||
| Dĺžka páky zariadenia | mm | 215 | ||
| Priemer raznice zariadenia | mm | 45 | ||
| Tlačiteľná raziaca plocha | mm | 40 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Ručná páková raznica | áno |
| Predĺžená razná páka zariadenia | áno |
| Materiál raziaceho zariadenia | kovová liatina |
| Okamžitá aplikácia na akýkoľvek dokument | áno |
| Reliéfna pečiatka | áno |
| Smer razby | zospodu v strede |
| Materiál raznice | medený |
| Vlastný dodaný motív razníc | áno |
| Dodaný motív: kruhový o priemere 36 mm | áno |
| Výroba razníc podľa dodaného motívu a inštalácia raznice do raziaceho zariadenia | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Miestom plnenia je Bratislava. |
| Nový doposiaľ nepoužitý tovar v plnej záruke. |
| Ponuka musí byť zadaná na celý obsah zákazky. |
| Obal musí zabezpečiť doručenie tovaru a manipuláciu s ním bez poškodenia. |
| Návod na obsluhu musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Tovar požadujeme dodať v originálnom balení, s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. |
| Dodávateľ zašle Objednávateľovi do 5 pracovných dní po uzavretí Zmluvy podrobnú špecifikáciu požadovaného tovaru vrátane fotografickej dokumentácie. |
| Dodávateľ doručí faktúru a dodací list spolu s tovarom. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
| Objednávateľ požaduje záruku na tovar v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
| Objednávateľ dodá Dodávateľovi grafické motívy razníc do 2 dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje aby Dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu Objednávateľa minimálne 4 dni vopred. |
| Dodanie tovaru je požadované do 60 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 15,00 hod. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri preložení ponuky. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými alebo lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Za kasárňou 3; Kutuzovova 8;, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2021 08:00 — 30.07.2021 13:00
2,00 kus
560,45
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.05.2021 13:09
26.05.2021 09:00
26.05.2021 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.05.2021 15:03 - Vstupná ponuka | 560,45 | € | Cena bez DPH |
| 20.05.2021 15:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 560,45 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: