Z202110338
OF-234967
zazmluvnená
00365327
Univerzitná nemocnica Martin
Kollárova 2, Martin, 03659, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Posteľná bielizeň
bielizeň
Tovar, Služba
1. Návlek na vankúš
|
|
---|---|
Funkcia |
Návleky na vankúše pre pacientov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer: | 70x90 cm |
zloženie: | 100% BA alebo 80% BA/20% PES |
plošná hmotnosť: | 145g/m2 +/- 5% |
pranie na: | 95 °C |
farba: | biela |
hotelový uzáver: | áno |
prišitý štítok (označenie) obsahujúci názov firmy, zloženie materiálu a symboly údržby materiálu: | áno |
štítky musia byť pripevnené tak, aby ich nebolo možné bez porušenia zameniť: | áno |
2. Návlek na paplón
|
|
---|---|
Funkcia |
Návleky na paplóny pre pacientov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer: | 140x200 cm |
zloženie: | 100% BA alebo 80% BA/20% PES |
plošná hmotnosť: | 145g/m2 +/- 5% |
pranie na: | 95 °C |
farba: | biela |
hotelový uzáver: | áno |
prišitý štítok (označenie) obsahujúci názov firmy, zloženie materiálu a symboly údržby materiálu: | áno |
štítky musia byť pripevnené tak, aby ich nebolo možné bez porušenia zameniť: | áno |
3. Plachta
|
|
---|---|
Funkcia |
Posteľné plachty pre pacientov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 2200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer: | 150x250 cm |
zloženie: | 100% BA alebo 80% BA/20% PES |
plošná hmotnosť: | 165g/m2 +/- 5% |
pranie na: | 95 °C |
farba: | biela |
prišitý štítok (označenie) obsahujúci názov firmy, zloženie materiálu a symboly údržby materiálu: | áno |
štítky musia byť pripevnené tak, aby ich nebolo možné bez porušenia zameniť: | áno |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný: |
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktoré budú dodávané počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek. Vzorky nebudú uchádzačovi vrátené, ostávajú ako súčasť dokumentácie súvisiacej s výberom dodávateľa. Objednávateľ požaduje predložiť po jednom kuse ku každej položke vzorky na odskúšanie. |
Pokračovanie: Po odskúšaní vzoriek si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vylúčiť ponuku. V prípade, že uvedená vzorka nebude vyhovujúca, bude to dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle bodu 18.2 písm. t) Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY (originály spolu s úradným prekladom - preklad nebude požadovaný, ak budú doklady a dokumenty predložené v slovenskom resp. českom jazyku): |
- Podrobný technický opis predmetu zákazky tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len "RD") vrátane označenia výrobcu, obchodného názvu resp. typového označenie ponúkaného tovaru. |
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať |
- Podrobný aktualizovaný rozpočet / cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, merná jednotka tovaru, jednotková cena v € bez DPH, sadzbu DPH a jednotková cenu v € s DPH, celková cena v € bez DPH a v celková cena v € s DPH (ceny so zaokrúhlením na dve desatinné miesta). Podrobný aktualizovaný rozpočet bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť RD. |
2. Textílie musia zodpovedať norme CEN/TS 14237. |
3. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
3. a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
3. b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
4. Objednávateľ má právo žiadať ďalšie doklady pre posúdenie splnenia technickej špecifikácie. Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť do 48 hodín od vyžiadania, ak sa nedohodnú inak. |
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek). |
6. Skutočne požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa skutočných potrieb a finančných možností objednávkami. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek/tovarov, ktoré môže byť nižšie ako množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri zachovaní jednotkových cien. |
8. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom podľa potrieb objednávateľa. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 14 dní od doručenia objednávky. |
10. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky. |
11. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami do štyroch dní odo dňa dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania predmetu zákazky z RD. |
12. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
13. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
14. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
15. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 kalendárnych dní od doručenia reklamácie. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
17. V prípade, ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
18. Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu dohody. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto RD iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR. |
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
21. Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET. |
22. V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 21 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
23. Dodávateľ je povinný dodať tovar nový – nepoužitý, v originálnom balení bez akýchkoľvek známok poškodenia. |
24. RD sa uzatvára na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do vyčerpania finančnej sumy Rámcovej dohody. |
25. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kollárova 2, 036 59 Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 celok
34 361,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.05.2021 12:23
26.05.2021 11:00
26.05.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.05.2021 07:19 - Vstupná ponuka | 33 500,00 | € | Cena bez DPH |
25.05.2021 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: