• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2021 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 10:26
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 11:30

Detail zákazky Z202110317

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2021 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    28.05.2021 10:26
  •    Ukončenie zákazky
    28.05.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.05.2021 11:30

Základné údaje

Z202110317

OF-235827

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5771977

Objednávateľ

00893188

Stredná odborná škola, Športová 675, Stará Turá

Športová 675, Stará Turá, 91601, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky

čistiace prostriedky, mydlo, toaletný papier, handry

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky
  • 39542000-3 - Handry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dezinfekčný a čistiaci prostriedok (SAVO)  (bal. 1 liter) ks 230
Vysoko účinný koncentrát na umývanie riadu, odstaňuje mastnotu JAR 1 l ks 100
Univerzálny čistiaci prostriedok Ajax na PVC - 5 l ks 20
Čistič rúr DIX profesional 500 ml ks 10
Odstraňovač vodného kameňa len FIXINELA (500 ml) ks 70
Kyselina soľná 500 ml alebo 1l ks 10
Sanytol 500 ml ks 40
Vonná gelová záveska ks 40
Okena krystal 750ml ks 50
Mydlo toaletné  tuhé 100 g Fa ks 50
Mydlo tekuté na ruky 5l biele ks 3
Krém na ruky Indulona nechtíková 100 ml ks 30
Krém na ruky Indulona  modrá 100 ml ks 50
Lopatka na smeti plast ks 20
Kôš na odpadky plast ks 15
Kefy na WC ks 30
Portviš drevený klasik 40 cm + násada ks. 20
Vedro 8 l plast ks. 10
Handra na podlahy tkaná 50x80cm ks 20
Handra Petr veľká 60x60 farebná oranž ks 80
Handra na dlážku mikroaktiv 60x70 cm ks 70
Cleanex drôtenka kovová 3 ks bal 20
Sidolux Univerzal na podlahy ks 30
Diava na podlahu 750ml, výrobok Tatrachema ks 60
Pulirapid ks 40
Papierové obrúsky biele /klasické servítky/ 500ks v balíku ks 3
Jednorazové rukavice, mikrotén 100 ks v bal. biele ks 10
Jednorazové zástere, mikrotén 50 ks v bal. biele ks 10
Vrecká na odpadky LPDE rolo 500x600, 25 ks v balení bal 80
Prach na pranie 8 kg ks 15
Sifo 500g, Výrobok Tatrachema ks. 20
Metla ciroková ks 3
Savo proti plesni- spray 500 ml ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy originálne, nové, bez nečistôt na obale a nepoužité. V prípade, ak pri preberaní tovaru Objednávateľ zistí, že tovar nespĺňa vlastnosti uvedené v predchádzajúcej vete, je oprávnený tovar neprevziať. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi objednaný tovar, neprevzatý podľa predchádzajúcej vety, bez zbytočného odkladu najneskôr do 5 pracovných dní. V prípade porušenia povinnosti uvedenej v tomto odseku Zmluvy sa takéto porušenie bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar iný ako originálny a dôjde k poškodeniu zariadenia z dôvodov vadného alebo nekvalitného dodaného tovaru, dodávateľ nesie v plnom rozsahu zodpovednosť za takto spôsobené škody, najmä je povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady vynaložené objednávateľom na opravu takto poškodeného zariadenia.
V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom konkrétnej objednávky, a to za každý deň omeškania.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke rámcovo zazmluvneného tovaru na základe čiastkovej výzvy/objednávky skontrolovať predmet dodávky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácií tento tovar neprevziať.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna, vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športová 675, Stará Turá, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

01.06.2021 10:27 — 30.07.2021 10:27

1,00 súbor

2 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.05.2021 10:28

28.05.2021 10:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.05.2021 10:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 643
 41
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2021 13:16 - Vstupná ponuka 2 500,00 € Cena s DPH
28.05.2021 07:57 - Najvýhodnejšia ponuka 2 490,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS