• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2021 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2021 10:50

Detail zákazky Z202110253

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2021 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2021 10:50

Základné údaje

Z202110253

OF-235840

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5764703

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

31396488

FALCO SLOVAKIA s.r.o.

Kopčianska 8-10, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok, sedačka

Nábytok, sedačka

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sedacia súprava trojsed
Funkcia
Sedačka do oddychovej zóny pre študentov, použitie vo verejnom priestore.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sedacia súprava trojsed ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sedacia súprava trojsed Rozmery sú uvedené v prílohe č. 1
Nosnosť jedného miesta Minimálne 90 kg
Dva identické kusy
Dizajn Ilustračný obrázok príloha č. 2
Poťahový materiál Látka, chrbtové strany sedačiek čaľunené rovnakou poťahovou látkou ako predná sedacia časť, nakoľko budú uložené v priestore
Farba Šedá
Odolnosť voči oderu Minimálne 40 tis. cyklov
Materiál konštrukcie Drevený masív
Výplň Kvalitná PUR pena, taštičové odpruženie typu Bonell
Rozťahovacia časť Nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia a vynesenia na miesto určené objednávateľom - v cene zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v jednej dodávke.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaných tovarov, špecifikáciu a vyobrazenie. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a dizajnové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený.
Dodávateľ je povinný oznámiť dopravu tovaru na miesto plnenia kontaktnej osobe objednávateľa najmenej 1 deň vopred.
Dodávateľ dodá tovar objednávateľovi v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 15:00 hod.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ prevziať vadný tovar v mieste objednávateľa a povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. Dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky uvedenej v zmluve bude takéto porušenie Objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom so všetkými dôsledky s tým spojenými.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

15.06.2021 08:00 — 31.07.2021 15:00

2,00 ks

980,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2021 14:49

25.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2021 11:28 - Vstupná ponuka 979,99 € Cena s DPH
20.05.2021 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 979,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS