• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2021 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2021 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2021 16:05

Detail zákazky Z202110250

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2021 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2021 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2021 16:05

Základné údaje

Z202110250

OF-235814

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5762206

Objednávateľ

00157660

IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže

Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK

Dodávateľ

46088369

RENAR SLOVAKIA, s.r.o.

Hraničná 16, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Autobusová doprava

autobusová doprava

  • 60140000-1 - Nepravidelná osobná doprava

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Autobusová doprava
Funkcia
Nepravidelná autobusová preprava žiakov a zamestnancov v rámci podujatia 8.6.2021 - 11.6.2021
Trasy prepravy podľa technickej špecifikácie
Cena bude obsahovať všetky náklady spojené s cestou tam a späť, vrátane ceny práce vodiča/vodičov, parkovného, náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, pohonných hmôt, stojného a podobne.
Autobus(y) s minimálnym počtom miest na sedenie podľa počtu prepravovaných osôb
Minimálne požiadavky na autobus a jeho vybavenie: klimatizácia, čistý interiér, bezpečnostné pásy
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podujatie 8.6.2021 - 11.6.2021
8.6.2021 - počet osôb max. 6 (mikrobus) odchod o 10:30 (stojné 15 minút)
- z Bratislava, Petržaka - Gercenova 9 (cez Most SNP, Bratislava) do Omšenie
9.6.2021 - počet osôb max. 30 odchod o 8:45 (stojné 20 min.)
- z Trenčín hlavná stanica do Omšenie
9.6.2021 - počet osôb max. 30 odchod o 9:45 (stojné 20min.)
- z Trenčín hlavná stanica do Omšenie
11.6.2021 - počet osôb max. 30 odchod o 15:00 (stojné 30 min.)
- z Omšenie, cez Trenčín hlavná stanica, do Bratislava, Petržalka - Gercenova 9
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť podujatie v dôsledku neobvyklých a nepredvídateľných okolností a požaduje bezplatné storno služby najneskôr 5 kalendárnych dní pred termínom dodania
Objednávateľ si vyhradzuje právo v odôvodnenom prípade posunúť čas, termín odchodu, zmeniť miesto odchodu, cieľové miesto zákazky, počet prepravovaných osôb, oznámením minimálne 24 hod. pred plánovaným odchodom.
Poskytovateľ oznámi objednávateľovi meno, priezvisko a telefonický kontakt vodiča autobusu najneskôr deň pred objednaným odchodom.
V prípade poruchy vozidla zabezpečí bez zbytočného odkladu náhradné vozidlo rovnakých parametrov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Cena za predmet zákazky musí byť stanovená v EUR podľa zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a podľa tejto Výzvy.
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. Neoddeliteľnou súčasťou fakturácie bude kompletne vypísaný Záznam o prevádzke vozidla na daný deň.
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, ak faktúra za predmet zákazky nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju dodávateľovi vrátiť na prepracovanie. Dodávateľ faktúru opraví alebo vystaví novú faktúru. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

08.06.2021 00:00 — 11.06.2021 00:00

1,00 ks

1 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2021 14:38

24.05.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 40
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2021 08:54 - Vstupná ponuka 1 020,00 € Cena s DPH
20.05.2021 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka 1 020,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS