00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
52913805
Marián Hucík - Kika Wood
Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK
Kancelársky stôl
stôl konferenčný, pracovný stôl, stôl
Tovar, Služba
1. Kancelársky stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup a dodanie 10 ks kancelárskych stolov podľa technickej a obrazovej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovný stôl - počet ks | ks | 10 | ||
šírka stola | mm | 750 | 800 | |
výška stola | mm | 740 | 750 | |
dĺžka stola | mm | 1550 | 1600 | |
hrúbka dosky stola | mm | 25 | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba stolovej dosky (viď. obrazová príloha) | breza |
povrch stola odolný voči poškriabaniu, nečistotám a vlhkosti | áno |
materiál stolovej dosky | laminát |
špecifikácia materiálu | kronospan -9420 BS Polar brich resp. ekvivalent podobný po dohode s dodávateľom |
konštrukcia | rám so 4 nohami |
farba podstavca | strieborná, kód farby RAL 9006 |
materiál konštrukcie | oceľ |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania obstarávateľa, doručiť kontaktnej osobe obstarávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu (s fotografiou tovaru) tak, aby na základe nich mohol obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt podľa uvedenej technickej špecifikácie. Dodávateľ je povinný predložiť doklad, ktorým preukáže zhodu výrobku/tovaru s normami EN 527-1, EN-527-2, EN 527-3 |
V prípade, že dodávateľ predkladá ekvivalent, musí spĺňať podmienky uvedené v technickej špecifikácií tejto zmluvy. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať navrhované ekvivalentné riešenie/variant v prípade, že nebudú splnené minimálne podmienky v technickej špecifikácií. |
2. Obstarávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady do 2 pracovných dní a následne zašle oznámenie elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa. V prípade, že: |
a) predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami obstarávateľa, obstarávateľ si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
b) v prípade, že všetky predložené doklady sú doručené v stanovenom termíne a sú v súlade s požiadavkami obstarávateľa, obstarávateľ zašle oznámenie elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa súlad dokladov a splnenie podmienok. |
3. Celková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vykládky tovaru, montáže (v prípade demontu) a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 3 týždňov od prijatia elektronicky zaslanej výzvy objednávateľom. Dodanie tovaru obstarávateľ požaduje v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:30 hod. Pred dodaním tovaru je dodávateľ povinný kontaktovať kontaktnú osobu obstarávateľa najneskôr jeden pracovný deň vopred a to v čase od 07:00 hod. do 14:30 hod. elektronickou formou alebo telefonicky. Dodanie tovaru bude realizované na miesto podľa pokynov obstarávateľa. |
5. Obstarávateľ resp. ním poverená osoba je oprávnená pri dodávke, skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nevyhovujúceho opisu, tento tovar neprevziať a obstarávateľ nezaplatí cenu za neprevzatý tovar. |
6. Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar bez vád, nový, zatiaľ nepoužívaný, nevystavovaný , v prvej kvalitatívnej triede spolu s dodacím listom. V prípade, že dodávateľ dodá iný tovar resp. tovar s vadami, obstarávateľom poverené osoby tovar neprevezmú a objednávateľ nezaplatí cenu za neprevzatý tovar. |
7. Obstarávateľ požaduje tovar dodaný v demonte zmontovať alebo skompletizovať ho z prepravného stavu do stavu užívateľského na mieste plnenia v čase dohodnutom s obstarávateľom. |
8. Obstarávateľ je oprávnený reklamovať všetky skryté vady na tovare. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej obstarávateľom elektronickou formou. Reklamáciu je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru. Všetky náklady spojené s reklamáciou znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
9. Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom. |
10. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
11. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru a doručiť do 5 dňa odo dňa doručenia tovaru obstarávateľovi. |
12. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
13. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu obstarávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za obstarávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu obstarávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa obstarávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
V prípade porušenia vyššie uvedeného bodu je obstarávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
06.07.2021 09:00 — 06.07.2021 14:30
10,00 ks
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2021 13:52
24.05.2021 14:00
24.05.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.05.2021 15:49 - Vstupná ponuka | 1 500,00 | € | Cena bez DPH |
21.05.2021 14:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 299,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: