• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2021 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z202110243

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2021 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z202110243

OF-234361

ukončená

Objednávateľ

30416094

Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky

Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie notebookov, monitorov a príslušenstva

notebook, dokovacia stanica, monitor, klávesnica, myš, taška na notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Notebook je prenosný počítač s integrovanou základnou jednotkou, monitorom a klávesnicou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 70
Obrazovka palce 14 15,6
Obrazovka - rozlíšenie (FHD) px 1920x1080
Pevný disk - M.2 SSD PCIe NVMe GB 512
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nainštalovaný operačný systém Windows 10 Pro 64-bit
Procesor CPU s minimálnym skóre 10 000 bodov podľa benchmarku Passmark, 4 jadrá, min. 12MB cache
Pamäť 16 GB DDR4 2666 MHz SDRAM, s možnosťou navýšenia až na 64GB (s jedným voľným pamäťovým slotom)
Grafická karta s podporu 3 zobrazovaných displejov
Obrazovka Matný IPS displej, LED podsvietenie, AntiGlare alebo ekvivalent, min. 250 nits (cd/m2), 45% NTSC
Zvuk 2 reproduktory, integrovaný mikrofón
Webová kamera min. HD 720p, s fyzickým krytom
Technológie bezdrôtového pripojenia - AX201 WiFi 6 (2x2) - Bluetooth 5.0
Čítačka kariet áno, Smart Card
Porty a konektory - 2x USB-C 3.1 Gen 1 (s podporou rozhrania Thunderbolt) - 2x USB 3.1 Gen 1 - 1x kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón - 1x HDMI 1.4b
Vstupné zariadenia - Podsvietená klávesnica odolná voči poliatiu s numerickou časťou (SK lokalizácia) - Multi-dotykový Touchpad - Polohovacie zariadenie - Snímač okolitého svetla
Typ napájania Sieťový adaptér 65 W (súčasťou balenia)
Batéria 53 Wh
Hmotnosť výrobku maximálne 1,7 kg
Rozmery výrobku (š x h x v) maximálne 36,0 x 23,5 x 2,00 cm
Prevedenie Celokovové šasi
Správa zabezpečenia -Snímač odtlačkov prstov -TPM 2.0 -Otvor na bezpečnostný zámok
Certifikácie Áno, Certifikácia ENERGY STAR®; Registrácia EPEAT®; TCO 8.0
Záruka a servis min. 3 roky v mieste dodania s odozvou maximálne nasledujúci pracovný deň
 2. Dokovacia stanica
Funkcia
Dokovacia stanica kompatibilná s ponúkaným notebookom – položkou č. 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dokovacia stanica ks 70
Zdroj pre dokovaciu stanicu W 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita Dokovacia stanica musí byť kompatibilná s dodávanými zariadeniami
Porty - 3x USB-C (1x Thunderbolt) - 3x USB 3.0 - 2x DisplayPort - 1x VGA - 1x HDMI - 1x kombinovaný port slúchadlá/mikrofón alebo 1x port pre mikrofón + 1x port pre slúchadlá - 1x RJ-45 (Gigabit LAN)
Ďalšie požiadavky - Sieťový adaptér, prípadne iné káble potrebné k prepojeniu s notebookom súčasťou - Pripojenie notebooku k dokovacej stanici nie cez USB dock
Záruka a servis min. 3 roky v mieste dodania s odozvou maximálne nasledujúci pracovný deň
 3. Monitor
Funkcia
Monitor slúžiaci na zobrazovanie textových a grafických informácií z počítača.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor ks 70
Rozlíšenie px 2560x1440
Uhlopriečka palce 27
Spotreba (typická) W 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej IPS
Odozva 5 ms a menej
Kontrast (typický) 1000:1
Jas 200 cd/m2
Povrch displeja antireflexný
Pomer strán 16:9
Pripojenie 1x HDMI, 1x DisplayPort, 1x VGA
USB 2x USB 3.0
Dodávané káble HDMI, DisplayPort
Nastaviteľná výška áno
Konštrukcia displeja rovná
Pivot áno
Natáčanie +/- 45°
Náklon -5° / +23°
Pozorovacie uhly 178º (H) / 178º (V)
Záruka a servis min. 3 roky v mieste dodania s odozvou maximálne nasledujúci pracovný deň
 4. Set: Klávesnica a myš
Funkcia
Klávesnica je základné vstupné zariadenie osobných počítačov. Je určená na vkladanie znakov a ovládanie počítača. Myš alebo počítačová myš je vstupné zariadenie počítača, periféria počítača slúžiaca zvyčajne v grafickom používateľskom rozhraní na ovládanie polohy kurzora na obrazovke a vykonávanie operácií stlačením tlačidla.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Set: Klávesnica a myš ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Klávesnica USB, lokalizácia SK, káblová
Myš USB, Optická, citlivosť 1 000 DPI, káblová
Záruka 2 roky
 5. Taška na notebook
Funkcia
Taška na notebook slúži na prenášanie notebooku a jeho príslušenstva.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Taška na notebook ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis Pre dodávané zariadenie 14“, respektíve 15,6“, s popruhom na plece
Záruka min. 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1.1 Dodanie tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla Objednávateľa, priamo kontaktnej osobe Objednávateľa, ktorá je v mene Objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať.
1.2 Dodávateľ do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží:
1.2.1 zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu predmetu zmluvy.
1.2.2 položkový rozpočet podľa predloženej špecifikácie, v ktorom pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvná cena.
1.2.3 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (v detaile pre každú ponúkanú položku), že ponúkaný tovar alebo služba sú poskytované v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu a vzťahujú sa na ne štandardné záručné podmienky výrobcu.
1.2.4 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (pre každú ponúkanú obchodnú značku tovarov), že má status obchodného partnera alebo servisného partnera.
1.3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zmluvy.
1.4 Dodávateľ je povinný predložiť potvrdenie výrobcu, že Dodávateľ je certifikovaný predajca predmetu zmluvy do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a oprávňuje Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
1.5 Dodávateľ je povinný predložiť potvrdenie výrobcu, že Dodávateľ je certifikovaným servisným strediskom do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a oprávňuje Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
1.6 Dodanie tovaru do 90 kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Dodanie tovaru sa uskutoční v pracovný deň od 09:00 hod. do14:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa deň a čas dodania tovaru 5 dní vopred.
1.7 Súčasťou dodania objednaného tovaru bude všetka, s dodaním tovaru súvisiaca technická dokumentácia a tiež ďalšia dokumentácia umožňujúca jeho riadne užívanie. Dokumentácia musí byť dodaná aj v slovenskom jazyku.
1.8 Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení, s rokom výroby nie starším ako 2020.
1.9 Objednávateľ požaduje dodať tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
1.10 Objednávateľ požaduje poskytovanie služieb spojených s priebežným zabezpečovaním bezplatného autorizovaného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov (ďalej aj ako „záručná doba“) odo dňa protokolárneho prevzatia tovaru, a to v sídle Objednávateľa. V prípade dohody s Objednávateľom môže Dodávateľ zabezpečiť servis aj mimo sídla Objednávateľa.
1.11 Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami:
1.11.1 vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami,
1.11.2 nástup servisného technika na opravu v mieste sídla Objednávateľa najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi,
1.11.3 odstránenie vád najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika, alebo podľa dohody,
1.11.4 Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s riadnym odstránením reklamovanej vady počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.).
II. CENA
2.1 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služby o hodnotu DPH.
2.2 Zmluvná cena zohľadňuje všetky náklady spojené s plnením zmluvy.
2.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do zmluvnej ceny. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
III. FAKTURÁCIA
3.1 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť okrem identifikačných údajov o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, aj číslo účtu dodávateľa, na ktorý bude poukázaná suma za plnenie tejto zmluvy.
3.2 Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy.
3.3 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia alebo jeho časť bude preberací protokol o prevzatí tovaru v požadovanom množstve a kvalite potvrdený objednávateľom a faktúra vystavená dodávateľom.
3.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry.
3.5 Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie a v požadovanej kvalite. Objednávateľ neposkytuje preddavky.
3.6 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, objednávateľ oznámi dodávateľovi do troch pracovných dní odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody.
3.7 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
IV. PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
4.1 Za nedodržanie požiadaviek Objednávateľa, t. j. za porušenie zmluvných povinností Dodávateľa špecifikovaných v bodoch 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9., 1.10, 1.11 a 3.1. môže objednávateľ požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu až do výšky 1 000 EUR (slovom tisíc EUR), a to za každé porušenie zmluvnej povinnosti jednotlivo a v závislosti od výšky škody, ktorá porušením povinností Dodávateľa Objednávateľovi vznikne.
4.1.1 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa uvedený vo výzve.
4.2 V prípade neodstrániteľnej vady Plnenia je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 30 dní odo dňa oznámenia vád nové Plnenie bez vád, v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie tejto Zmluvy.
4.3 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1 Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania predmetu zmluvy vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné predmet zmluvy dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
4.4 Zmluvná pokuta podľa bodu 4.1 Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ.
4.5 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% hodnoty zmluvy, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté.
4.6 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom, objednávateľ vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
5.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska platných ku dňu uzavretia zmluvy.
5.2 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä, ak dodávateľ nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované v Osobitných požiadavkách na plnenie do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
5.3 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak dodávateľ poskytuje tovar alebo službu v rozpore s požadovanou Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, alebo tovar alebo službu neposkytne vôbec.
5.4 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je dodávateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu z tejto zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa.
5.5 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
5.6 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
5.7 Ak sa pri jednotlivých položkách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného riešenia spĺňajúce technické vlastnosti predmetu zákazky.
5.8 Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade dodania/poskytnutia iného tovaru alebo služby podľa tejto zmluvy, neprevziať tovar alebo službu.
5.9 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

28.05.2021 13:38 — 25.08.2021 13:39

1,00 projekt

163 945,74

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2021 13:40

25.05.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2021 09:34 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 163 945,74 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 1

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS