17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
52913805
Marián Hucík - Kika Wood
Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK
Skriňa lieková
skriňa, lieková skriňa, vybavenie, nábytok, vitrína
Tovar, Služba
1. Skriňa lieková
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť skrine | kg | 240 | ||
Výška | cm | 180 | 200 | |
Šírka | cm | 85 | 95 | |
Hĺbka | cm | 58 | 65 | |
Množstvo | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Laminovaná drevotrieska vzor dub bardolino | áno |
2x dvere laminovaná drevotrieska- dolná polovica skrine | áno |
2x dvere so sklenenou výplňou- horná polovica skrine | áno |
Spodné dvere uzamykateľné na cylindrický zámok + 2 kľúče | áno |
6 políc, každá s nosnosťou min. 40 kg | áno |
Min. 4x nohy zo spodu skrine min výška 3cm | áno |
4x madlo na otváranie dvierok na skrini | áno |
Otváranie dverí do min. 90 stupňov | áno |
Dodanie v montovanom stave | áno |
Nákres skrine tvorí prílohu Opisného formulára a je pre Dodávateľa záväzný. | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Bratislava, Banská Bystrica, Žilina, Čadca, Námestovo, Ružomberok, Nitra, Bojnice, Partizánske, Žiar nad Hronom |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:30 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. |
Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu. |
V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar u objednávateľa na vlastné náklady. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo. |
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky). |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 10 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, ako aj akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy", "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade dodania vadných kusov, objednávateľ si vyhradzuje právo ich výmeny bezodplatne. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou |
Záručná doba min. 24 mesiacov |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
20,00 ks
5 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2021 13:30
25.05.2021 14:30
25.05.2021 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.05.2021 21:14 - Vstupná ponuka | 5 280,00 | € | Cena s DPH |
25.05.2021 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: