• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2021 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2021 14:20

Detail zákazky Z202110237

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2021 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2021 14:20

Základné údaje

Z202110237

OF-235820

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5762196

Objednávateľ

34000666

Bytová agentúra rezortu ministerstva obrany

Pri Šajbách 12, Bratislava, 83106, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 4
predpokladaný počet stravných poukážok ks 13000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky, ochranné prvky proti falšovaniu, platnosť stravnej poukážky
doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané
objednávanie stravných poukážok mesačne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ bude stravovacie poukážky objednávať jedenkrát mesačne. V prípade potreby má objednávateľ právo objednať stravovacie poukážky aj viac ako jedenkrát mesačne.
Nie je porušením povinnosti objednávateľa podľa zmluvy, pokiaľ neodoberie od dodávateľa predpokladaný počet poukážok. Dodávateľovi z dôvodu neodobrania predpokladaného počtu poukážok nevznika voči objednávateľovi nárok na žiadne kompenzácie, ani právo uplatňovať si z tohoto dôvodu voči objednávateľovi akékoľvek sankčné nároky.
Stravné poukážky musia byť platné na celom území Slovenskej republiky.
Vrátane dopravy na miesto plnenie.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa alebo prevádzok objednávateľa, a to v čase do 48 hodín od doručenia objednávky.
Dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy poskytne objednáteľovi e-mailový kontakt pre zasielanie objednávok.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ môže kedykoľvek jednostranne zmeniť miesto dodania stravných poukážok, a to písomným oznámením na adresu dodávateľa doručeným najneskôr 3 dni pred požadovanou zmenou miesta dodania.
Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčinom počtu stravných poukážok a ceny stravnej poukážky v eurách. Celková cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace so zákazkou.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie náklady súvisiace so zákazkou.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo.
Dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy predloží objednávateľovi rozpis ceny, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný rozpis celkovej ceny na jednotlivé nákladové položky v členení na cenu bez DPH, DPH a cenu s DPH. Dodávateľ uvedie tieto informácie aj pre cenu za dodanie 1 ks stravnej poukážky.
Dodávateľ bude objednávateľovi dodávať stravovacie poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka najneskôr v mesiaci november príslušného roku, v ktorom sa stravovacie poukážky vydávajú.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať z jednotlivých miest plnenia objednávateľa nepoužité stravovacie poukážky najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti a nahradiť ich za stravovacie poukážky na nové emisné obdobie. Táto povinnosť dodávateľa platí aj po zániku tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pri Šajbách 12, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

13 000,00 ks

52 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.05.2021 13:14

24.05.2021 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2021 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2021 13:32 - Vstupná ponuka 52 000,00 € Cena bez DPH
19.05.2021 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka 51 999,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS