• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2021 09:54
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2021 11:00

Detail zákazky Z202110194

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2021 09:54
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2021 11:00

Základné údaje

Z202110194

OF-235564

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5762150

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36262315

KOVO MZ, spol. s r.o.

Hurbanova 9, Trnava, 91708, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Univerzálna skriňa z oceľového plechu uzamykateľná

skriňa, oceľ, kancelária

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39141300-5 - Skrine
  • 39132100-7 - Archivačné skrine
  • 39122000-3 - Skrine a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Univerzálna skriňa z oceľového plechu uzamykateľná
Funkcia
Skriňa slúži na archiváciu dokumentov pri administratívnej práci.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálne parametre: demontovaná skriňa z oceľového plechu s rozmerom 1950 mm (výška) x 400 mm (hĺbka) x 950 mm (šírka), počet políc: 4, police prestaviteľné po 70 mm, nosnosť police 50 kg, krídlové dvere s vnútornými závesmi vybavené pákovým rozvorovým mechanizmom a dvojrozvorovým uzáverom s cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi povrchová úprava práškovou farbou, korpus sivý (RAL 7035), dvere sivé (RAL 7035) ks. 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnymi uvedenými parametrami.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s obrázkami, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Výsledný odtieň predmetu zmluvy musí zodpovedať farbe uvedenej v prílohe. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 418, Špačince, Špačince, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

27.05.2021 08:30 — 04.06.2021 14:30

2,00 ks.

368,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.05.2021 09:54

24.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 280
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2021 11:52 - Vstupná ponuka 368,00 € Cena bez DPH
23.05.2021 14:07 - Najvýhodnejšia ponuka 360,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS