36078913
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlač časopisu
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, časopis
Služba
1. Tlač časopisu
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač časopisu. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh služby | zalomenie + korektúra PDF + tlač |
Náklad | 150 ks |
Formát | Formát B5, väzba V2, obálka 250g lamino lesklé 4+2, vnútro 1+1, 4+4 ---- ako sú dodané- spolu 30 obrázkov a grafov, papier ofset 80g, |
Strán | 116 A4 Word |
Dodané podklady | Word, obálka PDF (+ požiadavky na opravu ) |
Balenie | po 5 ks priesvitná folia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
I. FAKTURÁCIA |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
II. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
Objednávateľ predloží dodávateľovi podklady/návrh na realizáciu predmetu zmluvy, ktoré budú obsahovať vzor tlačeného textu, logá a iné potrebné informácie do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Miesto umiestnenia tlače na tovare určí objednávateľ a bude predmetom diskusie počas tvorby návrhov vizualizácie predmetu zákazky. Objednávateľom a dodávateľom vzájomne odsúhlasené podklady/návrhy, budú podkladom pre výrobu a dodanie predmetu zmluvy dodávateľom. |
Pred odoslaním objednávky bude dodávateľom predložený návrh vizualizácie predmetu zákazky. Až po odsúhlasení návrhu vizualizácie predmetu zákazky objednávateľom môže byť objednávka odoslaná. Ak objednávateľ neodsúhlasí návrhy predložené dodávateľom, dodávateľ je povinný návrhy opraviť v súlade so žiadosťou a podkladmi objednávateľa do 5 pracovných dní. Ak ani tak dodávateľ nepredloží návrhy opravené v súlade so žiadosťou a podkladmi objednávateľa, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať. |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo podkladmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny. |
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady. |
III. PODMIENKY ÚČASTI |
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie v lehote stanovenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky stanovenej objednávateľom v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje sa podstatné porušenie zmluvy pod sankciou odstúpenia od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Cena zahŕňa | balenie, naloženie, dovoz |
Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
27.05.2021 08:30 — 04.06.2021 15:00
150,00 ks.
700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2021 08:53
24.05.2021 09:10
24.05.2021 09:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.05.2021 09:28 - Vstupná ponuka | 700,00 | € | Cena bez DPH |
19.05.2021 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 574,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: