• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2021 10:25
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2021 10:40

Detail zákazky Z202110169

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.05.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2021 10:25
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2021 10:40

Základné údaje

Z202110169

OF-235006

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5767455

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

37954521

Slovenská legálna metrológia, n.o.

Geologická 9966/1, Bratislava - mestská časť Podunajské Biskupice, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a servis meracích zariadení analyzátorov dychu Dräger 7410+, Dräger 7510

kalibrácia, overenie

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalibrácia určeného meradla Analyzátor dychu Dräger + justáž (nastavenie)
Funkcia
Analyzátor dychu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Analyzátor dychu Dräger 7410+ ks 20
Analyzátor dychu Dräger 7510 ks 11
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky.
Pred vykonaním služby kontaktovať určenú osobu minimálne 3 dni vopred.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Miesto plnenia servisné stredisko dodávateľa.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zhotoviteľ má spôsobilosť vykonávať servis a opravy analyzátorov dychu, v zmysle normy EN ISO/IEC 17025:2018 a v súlade so zákonom č. 157/2018 Z.z. o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať servis a opravy v súlade so zákonom č. 157/2018 Z.z. o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zhotoviteľ musí mať v zmysle zákona č. 157/2018 o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov preukázateľne zabezpečenú nadväznosť vlastných etalónov na národné etalóny, ostatné etalóny alebo na etalóny zahraničných subjektov s porovnateľnou metrologickou úrovňou.
Zhotoviteľ musí vykonávať servis a opravy podľa stanovených technických požiadaviek výrobcu alebo špecifikácie analyzátorov dychu v zmysle STN EN ISO/IEC 17025:2018.
Zhotoviteľ je povinný vykonávať servis a opravy podľa technických požiadaviek a metrologických požiadaviek na jednotlivé druhy meradiel vrátane metód ich technických skúšok.
Kalibrácie, justáž etalónov, servis, opravy a overenie meradiel a meracích prístrojov pracovísk zhotoviteľa, ktoré boli akreditované akreditačnou komisiou SNAS (Slovenská národná akreditačná služba) (ďalej len „akreditované pracoviská“) je zhotoviteľ povinný vykonať len v laboratóriu signatárov dohody CIPM MRA, prípadne v akreditovaných laboratóriách, ktoré akreditoval akreditačný orgán - signatár dohody o uznávaní akreditácie EA MLA v zmysle § 17 ods. 3 zákona o metrológii č. 157/2018.
Zmluvné strany sa dohodli, že analyzátory dychu budú za účelom vykonania servisu a/alebo opravy odovzdané zhotoviteľovi v mieste plnenia na základe Zápisu o odovzdaní a prevzatí analyzátorov dychu pred vykonaním servisu a/alebo opráv, podpísaného oboma zmluvnými stranami a bude obsahovať názov, výrobné číslo analyzátorov dychu, dátum prevzatia analyzátorov dychu, identifikáciu osoby odovzdávajúcej analyzátory dychu za objednávateľa a identifikáciu osoby preberajúcej analyzátory dychu za zhotoviteľa.
Riadne vykonanie servisu a/alebo opravy analyzátorov dychu bude potvrdené v mieste plnenia Zápisom o odovzdaní a prevzatí analyzátorov dychu po vykonaní servisu a/alebo opráv (servisnom liste) oprávnenou osobou zhotoviteľa a objednávateľa. Zápis o odovzdaní a prevzatí analyzátorov dychu po vykonanom servise a/alebo oprave musí obsahovať: identifikáciu analyzátora dychu podľa názvu a čísla, rozsah vykonanej opravy a/alebo servisu, miesto a dátum odovzdania a prevzatia analyzátoru dychu, meno, priezvisko a podpis oprávnených osôb objednávateľa a zhotoviteľa.
Servis a opravu analyzátorov dychu budú zmluvné strany považovať za riadne vykonané vystavením justážneho listu analyzátora dychu.
Zhotoviteľ predloží potvrdenie výrobcu zariadenia, že je autorizovaným strediskom na záručný a pozáručný servisným strediskom zariadení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.06.2021 07:00 — 30.06.2021 15:00

1,00 Podľa technickej špecifikácie

11 780,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.05.2021 10:47

25.05.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 389
 145
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2021 10:25 - Vstupná ponuka 11 779,20 € Cena s DPH
24.05.2021 15:08 - Najvýhodnejšia ponuka 11 774,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS