36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
35757329
Operatíva, medicínska spoločnosť s.r.o.
Donská 61, Bratislava, 84106, SVK
Pozáručný servis systémov výrobcu značky St. Jude Medical / Abbott
servis, prístroj
Služba
1. Pozáručný servis - prístroj Intrakardiálny elektrokardiografický záznamový systém WorkMate Claris (CPU + zosilňovač) vrátane 4-kanalovéhointrakardiálneho stimulátora EP-4
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2016 |
Výrobné číslo: | 15755790 |
2. Pozáručný servis - prístroj Intrakardiálny elektrokardiografický záznamový systém WorkMate Claris (CPU + zosilňovač) vrátane 4-kanalovéhointrakardiálneho stimulátora EP-4
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2016 |
Výrobné číslo: | 15784918 |
3. Pozáručný servis - prístroj Rádiofrekvenčný ablačný generátor Ampere
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2016 |
Výrobné číslo: | 15871002 |
4. Pozáručný servis - prístroj Irigačná pumpa CoolPoint
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2016 |
Výrobné číslo: | 3118 |
5. Pozáručný servis - prístroj Irigačná pumpa CoolPoint
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2016 |
Výrobné číslo: | 3879 |
6. Pozáručný servis - prístroj Scribe modul
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2016 |
Výrobné číslo: | 15674884 |
7. Pozáručný servis - prístroj Scribe modul
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2016 |
Výrobné číslo: | 15623247 |
8. Pozáručný servis - prístroj TactiSys Quartz modul
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2016 |
Výrobné číslo: | 31142 |
9. Pozáručný servis - prístroj Mapovací systém EnSite Precision (CPU a zosilovňovač)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2012 |
Výrobné číslo: | 13733683 |
10. Pozáručný servis - prístroj 3D mapovací systém EnSite Velocity (CPU a zosilovňovač)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2011 |
Výrobné číslo: | 13832543 |
11. Pozáručný servis - prístroj Rádiofrekvenčný ablačný generátor IBI
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2010 |
Výrobné číslo: | 13883870 |
12. Pozáručný servis - prístroj Optická koherentná tomografia ILUMIEN
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 | ||
Dĺžka požadovaného servisu: | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rok výroby: | 2014 |
Výrobné číslo: | 14109073 |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy do doby uplynutia lehoty plnenia zmluvy. |
2. Požaduje sa poskytovať službu najmä v nasledovnom rozsahu: |
2.1 pre prístroj č. 1-10 a 12: |
2.1.1 preventívna údržba systémov v počte 1 pracovný deň za kalendárny rok v rozsahu podľa manuálu určeného výrobcom systému, |
a) za účelom vykonania preventívnej údržby si zmluvné strany po uzatvorení zmluvy vypracujú Plán údržby, v ktorom sa dohodnú na termínoch pre preventívnu údržbu |
b) zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa |
2.1.2 všetky práce spojené s opravami systémov, |
2.1.3 všetky dodávky originálnych náhradných dielov v potrebnom množstve, pričom: |
a) dodávka originálnych náhradných dielov podľa tohto bodu opisného formulára v sebe zahŕňa aj všetky práce s tým spojené (napr. montáž, výmena a pod.), |
b) ak dôjde k výmene vadných dielov za bezvadné, vymenené vadné diely budú dodávateľovi odovzdané. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. |
2.1.4 udržiavanie prevádzkyschopnosti hardwarovej časti systémov, |
2.1.5 servisný softwarový Upgrade spoločnosti, |
2.1.6 cestovné a všetky náklady spojené s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu činnosti uvedených v bode 2.1.1 až 2.1.5. |
2.2 pre prístroj č. 11: |
2.2.1 preventívna údržba systémov v počte 1 pracovný deň za kalendárny rok v rozsahu podľa manuálu určeného výrobcom systému, |
a) za účelom vykonania preventívnej údržby si zmluvné strany po uzatvorení zmluvy vypracujú Plán údržby, v ktorom sa dohodnú na termínoch pre preventívnu údržbu |
b) zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa. |
2.2.2 cestovné a všetky náklady spojené s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu činnosti uvedených v bode 2.2.1. |
3. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa, pričom ak nie je možné službu na pracovisku vykonať, resp. je vhodnejšie realizovať ju na inom mieste (napr. na pracovisku dodávateľa), takáto činnosť sa vykoná na náklady dodávateľa na mieste určenom dodávateľom, ktoré však bude vopred oznámené objednávateľovi. |
4. Požaduje sa vykonávať servisnú starostlivosť v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 17:00 hod. |
5. Dodávateľ je povinný oznámiť príchod pracovníkov na výkon pred začatím každého výkonu, a to kontaktnej osobe objednávateľa. Informácia o kontaktnej osobe objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi bezprostredne po uzatvorení zmluvy. |
6. Požaduje sa, aby v prípade vykonania opravy, na ktorú objednávateľ dodávateľa vopred upozorní, bola oprava vykonaná nasledovne: |
6.1 nástup na výkon opravy do 24 hodín od nahlásenia vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 17:00 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak alebo ak na výkon opravy je potrebný náhradný diel, súčiastka alebo iná vec, ktorej obstaranie alebo vykonanie trvá viac ako 24 hod., |
6.2 výkon samotnej opravy do 72 hodín od nahlásenia vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 17:00 hod. |
7. Požaduje sa, aby po ukončení konkrétnej činnosti servisnej starostlivosti si servisný pracovník nechal potvrdiť rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu poskytnutej služby u zodpovednej osoby objednávateľa. Jedna kópia takto potvrdenej služby ostáva k dispozícii objednávateľovi. |
8. Požaduje sa službu podľa tejto zmluvy vykonávať v súlade so známymi a najnovšími technologickými poznatkami výrobcu systému. |
9. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za plnenie služby v súlade s ustanovením § 73 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k poskytnutiu servisnej starostlivosti, pričom: |
9.1 odmena je dohodnutá v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách, ako cena za vykonávanie servisnej starostlivosti, pričom: |
- ide o paušálnu mesačnú odmenu vypočítanú ako: |
C = (1 * VPMO1) + (11 * VPMO2) + (1 * VPMO3) + (1 * VPMO4) + (23 * VPMO5) + (1 * VPMO6) , pričom: |
C = predložená cena |
VPMO1 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.12 (obdobie 24 dní: 06/2021), ktorá sa vypočíta ako: |
VPMO1 = VPMO2 / 30 * 24 |
30 = počet dní v mesiaci 06/2021 |
24 = počet dní z mesiaca 06/2021, počas ktorých sa požaduje poskytovať servisnú starostlivosť pri položkách č.1 - č.12 |
VPMO2 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.12 (obdobie 11 mesiacov: 07/2021 - 05/2022) |
VPMO3 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.12 (obdobie 6 dní: 06/2022), ktorá sa vypočíta ako: |
VPMO3 = VPMO2 / 30 * 6 |
30 = počet dní v mesiaci 06/2022 |
6 = počet dní z mesiaca 06/2021, počas ktorých sa požaduje poskytovať servisnú starostlivosť pri položkách č.1 - č.12 |
VPMO4 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.11 (obdobie 24 dní: 06/2022), ktorá sa vypočíta ako: |
VPMO4 = VPMO5 / 30 * 24 |
30 = počet dní v mesiaci 06/2022 |
24 = počet dní z mesiaca 06/2022, počas ktorých sa požaduje poskytovať servisnú starostlivosť pri položkách č.1 - č.11 |
VPMO5 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.11 (obdobie 23 mesiacov: 07/2022 - 05/2024) |
VPMO6 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.11 (obdobie 6 dní: 06/2024), ktorá sa vypočíta ako: |
VPMO6 = VPMO5 / 30 * 6 |
30 = počet dní v mesiaci 06/2024 |
6 = počet dní z mesiaca 06/2024, počas ktorých sa požaduje poskytovať servisnú starostlivosť pri položkách č.1 - č.11 |
9.2 v prípade poskytnutia servisnej starostlivosti počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci, |
10. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
11. Požaduje sa, aby dodávateľ vystavoval faktúry so splatnosťou do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (§340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník) pričom: |
11.1 prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu jej poskytnutia (bod 6. ) v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
11.2 požaduje sa, aby dodávateľ zaslal faktúru elektronicky na e-mailovú adresu, ktorá mu bude oznámená po doručení Oznámenia o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 2. časti C. tejto zmluvy. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu poskytovateľa. |
12. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak dôjde zo strany Objednávateľa k vyradeniu niektorého z prístrojov počas trvania tejto zmluvy, je Dodávateľ oprávnený fakturovať Objednávateľovi len takú paušálnu mesačnú odmenu, ktorá je ponížená o sumu, ktorá zodpovedala vyradenému prístroju, a to vždy k mesiacu, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom Objednávateľ písomne Dodávateľovi oznámil vyradenie daného prístroja. |
13. Požaduje sa, aby počas trvania tejto zmluvy dodávateľ vykonával autorizovaný servis. |
14. Požaduje sa, aby počas trvania zmluvy dodávateľ vykonával činnosti uvedené v tejto zmluve prostredníctvom osôb / servisných technikov s odborným vyškolením výrobcom prístroja. |
15. Požaduje sa, aby dodávateľ mal počas trvania tejto zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb servisnej starostlivosti podľa tejto zmluvy s poistným krytím minimálne vo výške zmluvnej ceny za služby servisnej starostlivosti. |
16. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
17. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutého finančného rozdielu výslednej ceny predmetu zákazky a obvyklej trhovej ceny predmetu zákazky v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 14. tejto časti. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
20. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa. |
21. Poskytovateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. |
21.1 Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania zmluvy. V opačnom prípade objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá objednávateľovi vznikla porušením tejto povinnosti. |
22. Požaduje sa, aby sa dodávateľ po uzatvorení zmluvy oboznámil s Etickým kódexom obchodných partnerov objednávateľa zverejnenom na webovom sídle objednávateľa. Požaduje sa dodržiavanie etických zásad uvedených v Etickom kódexe objednávateľa, pričom v prípade zistenia, že došlo k porušeniu týchto zásad, objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvný vzťah ukončiť v 1-mesačnej výpovednej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť 1. kalendárnym dňom mesiaca, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom Vám bude písomná výpoveď doručená a skončí sa posledným kalendárnym dňom príslušného mesiaca. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Pozáručný servis systémov výrobcu značky St. Jude Medical / Abbott", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 2 – „Kalkulácia ceny". |
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
07.06.2021 00:00 — 06.06.2024 23:59
1,00 celok
94 392,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2021 13:42
21.05.2021 14:00
21.05.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.05.2021 14:15 - Vstupná ponuka | 94 392,00 | € | Cena bez DPH |
18.05.2021 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 94 392,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: