00738328
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK
31571697
GLOBUS spol. s r.o.
Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK
Tuky
maslo, roztierateľný tuk, mini maslo, slnečnicový olej, repkový olej
Tovar, Služba
1. Tuky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka masla, olejov a tukov pre kuchyňu spoločného stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Minimaslo 20 g (rastlinná tuková nátierka minimálne 40% tuku, s maslovou chuťou) | ks | 146000 | ||
Rastlinné maslo 400 - 500 g (rastlinná tuková nátierka s obsahom tuku min. 50%) | kg | 1680 | ||
Margarín stolový s maslovou príchuťou – rastlinný olej rafinovaný najmenej 80 %, balenie 1kg, 2,5 kg | kg | 1100 | ||
Živočíšne maslo, minimálny obsah tuku 82%, balenie 250 g | kg | 450 | ||
Živočíšne maslo, minimálny obsah tuku 82%, balenie 10 g | ks | 5600 | ||
Olej slnečnicový/repkový, jednodruhový, rafinovaný, na varenie a vyprážanie, balenie 10 l, 5 l, 1 l. | l | 9000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trvanlivosť: | min. 3 mesiace od dodania tovaru, okrem položky Živočíšne maslo - trvanlivosť min. 4 týždne |
Jedlé tuky a oleje musia spĺňať požiadavky Vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR č. 424/2012, ktorou sa ustanovujú požiadavky na jedlé rastlinné oleje a výrobky z nich. | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodanie sa bude realizovať na 2 odberné miesta. V sídle objednávateľa a v stredisku vzdialenom maximálne 15 km. Každé odberné miesto si bude zabezpečovať objednávky a odber tovaru samostatne. Fakturácia bude samostatne na každé odberné miesto |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny s DPH predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. v prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody. |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS . |
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu. |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie. |
Nedodanie objednaného druhu tovaru, alebo jeho množstva bude považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok a bude viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Doba trvania Rámcovej dohody je od: 1. 6. 2021 do 31. 5. 2022. |
Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 kg, ks, l - viď. technická špecifikácia vyššie
33 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.05.2021 11:39
26.05.2021 12:00
26.05.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.05.2021 12:40 - Vstupná ponuka | 33 500,00 | € | Cena s DPH |
26.05.2021 07:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 499,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: