• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2021 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2021 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2021 10:45

Detail zákazky Z202110119

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2021 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2021 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2021 10:45

Základné údaje

Z202110119

OF-235595

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5762116

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47899948

X logistics, s.r.o.

Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pamäť RAM pre PC, ergonomická myš k PC

RAM, pamäť, myš, počítač

  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. pamäť RAM k PC
Funkcia
pre zvýšenie výkonu počítača
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
RAM Pamäť pre PC ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ DDR SDRAM
kapacita 4GB
pracovná frekvencia 2666MHZ
časovanie CL 19
napätie 1,2 V
výškový profil nízky
pre použitie daným technickým kritériám zodpovedá napr. KINGSTON
 2. Ergonomická myš k PC
Funkcia
pre prácu s počítačom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
bezdrôtová optická ergonomická myš (viď príloha) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ vertikálna optická myš
prevedenie klasické
počet tlačidiel 6
optický senzor - citlivosť 800/1200/1600DPI
bezdrôtový dosah 10 m
podsvietenie LED
orientácia vertikálna, pre pravákov
kompatibilita s Windows 10,7,8, macOS, ChromeOS
port USB
súčasť balenia 2x AAA batérie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorazovo.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na každú položku do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Všetky požadované doklady dodávateľ predloží objednávateľovi bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní od účinnosti/zverejnenia zmluvy v slovenskom jazyku
Dodávateľ alebo kuriérna služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (vyloženia tovaru) dostatočný časový priestor na skontrolovanie typu, kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru kontaktnou osobou objednávateľa, resp. osobou oprávnenou na prevzatie predmetu zákazky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.).
Objednávateľ má právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a včas nepredloží všetky požadované doklady.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vopred pre ich dodaním.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní od doručenia faktúry.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

07.06.2021 08:00 — 10.06.2021 13:00

1,00 súbor položiek zákazky

861,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.05.2021 11:43

24.05.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 384
 49
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2021 11:54 - Vstupná ponuka 861,00 € Cena bez DPH
18.05.2021 18:06 - Najvýhodnejšia ponuka 860,91 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS