• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2021 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 11:30

Detail zákazky Z202110111

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2021 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 11:30

Základné údaje

Z202110111

OF-235104

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5762106

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske pomôcky, perá, zošity, fixky, šanóny, euroobaly, papiere, obálky

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Rôzne kancelárske pomôcky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Doska s klipom (formát A4) ks 30
2. Samolepiace bločky neónových farieb 100 listové mix farieb, rozmer (76 x 76 mm) ks 150
3. Samolepiace bločky neónových farieb 100 lístkové mix farieb rozmer (76x127 mm) ks 150
4. Sada zvýrazňovačov so zrezaným hrotom, šírka stopy 1-4 mm., farby v sade(žltá, zelená, oranžová a ružová) sada 100
5. Zošívačka na 50 listov, kapacita náplne 100 spiniek 24/6 alebo 150 spiniek 26/6 ks 10
6. Záznamová kniha A4, linajková 150 listová ks 30
7. Záznamová kniha A5, linajková 150 listová ks 50
8. Špagát jutový 100 g ( 100 m, hrúbky 1,25mm) ks 20
9. Lepiaca tyčinka 20 g ks 120
10. Sekundové lepidlo 3 g ks 40
11. Jednorazový korekčný roller, šírka pásky 4,2 mm, dĺžka 10 m ks 200
12. Lak korekčný s hubkou ks 30
13. Klipy na dokumenty 19 mm, 12 ks v balení, farba čierna bal 30
14. Klipy na dokumenty 25 mm, 12 ks v balení , farba čierna bal 30
15. Klipy na dokumenty 32 mm, 12 ks v balení,  farba čierna bal 30
16. Klipy na dokumenty 41 mm, 12 ks v balení, farba čierna bal 30
17. Guľôčkové pero, hrot 0,5 farba tuhy modrá ks 500
18. Gélové pero, hrot 0,5 farba tuhy modrá ks 300
19. Čínske pero ks 30
20. Tuhy do čínskeho pera ks 30
21. Univerzálne kancelárske nožnice so strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele, veľkosť 21 cm ks 40
22. Lepiaca páska,19 mm ks 80
23. Obojstranná lepiaca páska, 50 mm x 25 m ks 15
24. Podpisová kniha 16 dielna s okienkom, rozťahovateľný chrbát pre zvýšenie kapacity, úprava v imitácie kože, farba modrá ks 20
25.  Plastový obal s uzatváraním formát A5, priehľadný ks 30
26. Biela kocka nelepená v čírej škatuľke s 700 lístkami, (rozmer škatuľky 92x92x82 mm, rozmer kocky 83x83x75 mm) ks 100
27. Farebný papier 80 g - farba žltá, zelená bal 30
28. Obálky C5 s doručenkou do vlastných rúk, rozmer 162 x 229 mm ks 1500
29. Obálka C4 doručenka do vlastných rúk, rozmer 324 x 229 mm ks 1500
30. Flipchartový papier, blok 20 listový ks 10
31. Zakladač, formát A4 s pákovou mechanikou vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm, farba modrá ks 200
32. Zakladač, formát A4 s pákovou mechanikou vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm, farba čierna ks 400
33. Skladací ohybný stojan na materiály do formátu A4 s vymeniteľným popisovateľným papierovým štítkom s otvorom na chrbte. Materiál PVC šírka chrbta 7 cm, farba biela ks 50
34. Papierový stojan na časopisy, materiál kartón, mix farieb, rozmery (š 72 x v 320 x h 245 mm) ks 50
35. Archívny box určený na archiváciu dokumentov formátu A4 z recyklovaného kartónu s otvorom na ľahkú manipuláciu. Podtlač na popis na dlhšej i kratšej strane, chrbát 80 mm, rozmery: š 80 x v 352 x h 250 mm, farba biela/červená ks 40
36. Euroobal extra široký, lesklý otvor zhora A4 120 mic. Vnútorné rozmery obalu 304 x 220 mm, balenie 25 ks v PE sáčku bal 100
37. Kartónový obal A4 lesklý s gumičkou, s tromi chlopňami, mix farieb ks 100
38. Permanentný prepisovač, čierny Centropen ks 30
39. Alobal veľký ks 20
40. Rýchloviazač PVC s euro dierovaním, predná strana priehľadná, pozdĺž chrbta biely obojstranný papierový zasúvací štítok, rozmery 310 x 235 mm, vo farbe: modrej, žltej, zelenej, červenej, 10 kusov v balení bal 30
41. Taška B4 s X dnom a odtrhávacou páskou 250 x 354 mm biela 140 g ks 100
42. Smetný kôš drôtený, 19 L čierny ks 30
43. Spisové dosky A4, farba mramor čierny 25 ks v balení bal 100
44. Magnetky 850 gr. na magnetickú tabuľu 1 bal/10 ks bal 30
45. Kopírovací papier A4, 1bal/500 hárkov bal 1000
46. Pravítko 15 cm ks 20
47. Zvýrazňovač žltý, hrot zrezaný, šírka stopy 2-5 mm ks 50
48. Etikety inkjet 63, 5 x 38,1 mm, A4 100 hárkov bal 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v ktorom bude rozpísaná suma bez DPH, vrátane DPH a cenu celkom za každú položku zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v stanovenom termíne, v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod, presný termín treba nahlásiť 1 deň vopred.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia. Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky ani provízie.
Objednávateľ neposkytuje zálohové platby, úhrada za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe doručenej faktúry. Po prevzatí tovaru dodávateľ vystaví faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru so splatnosťou faktúry 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH, celkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH a celkovú cenu za všetky položky spolu bez DPH aj s DPH. Súčasťou faktúry musí byť aj  potvrdený dodací list.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Tovar nesmie byť dodaný v poslednej tretine svojej záručnej doby. Tovar musí byť dodaný nepoškodený a v nepoškodenom obale.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou
a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

09.06.2021 07:00 — 11.06.2021 14:00

48,00 druhov

11 527,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2021 09:47

21.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 106
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2021 13:41 - Vstupná ponuka 11 527,00 € Cena s DPH
19.05.2021 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 10 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS