00165221
Štátny ústav pre kontrolu liečiv
Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK
35710691
Lamitec, spol. s r.o.
Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske pomôcky, perá, zošity, fixky, šanóny, euroobaly, papiere, obálky
Tovar
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Rôzne kancelárske pomôcky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Doska s klipom (formát A4) | ks | 30 | ||
2. Samolepiace bločky neónových farieb 100 listové mix farieb, rozmer (76 x 76 mm) | ks | 150 | ||
3. Samolepiace bločky neónových farieb 100 lístkové mix farieb rozmer (76x127 mm) | ks | 150 | ||
4. Sada zvýrazňovačov so zrezaným hrotom, šírka stopy 1-4 mm., farby v sade(žltá, zelená, oranžová a ružová) | sada | 100 | ||
5. Zošívačka na 50 listov, kapacita náplne 100 spiniek 24/6 alebo 150 spiniek 26/6 | ks | 10 | ||
6. Záznamová kniha A4, linajková 150 listová | ks | 30 | ||
7. Záznamová kniha A5, linajková 150 listová | ks | 50 | ||
8. Špagát jutový 100 g ( 100 m, hrúbky 1,25mm) | ks | 20 | ||
9. Lepiaca tyčinka 20 g | ks | 120 | ||
10. Sekundové lepidlo 3 g | ks | 40 | ||
11. Jednorazový korekčný roller, šírka pásky 4,2 mm, dĺžka 10 m | ks | 200 | ||
12. Lak korekčný s hubkou | ks | 30 | ||
13. Klipy na dokumenty 19 mm, 12 ks v balení, farba čierna | bal | 30 | ||
14. Klipy na dokumenty 25 mm, 12 ks v balení , farba čierna | bal | 30 | ||
15. Klipy na dokumenty 32 mm, 12 ks v balení, farba čierna | bal | 30 | ||
16. Klipy na dokumenty 41 mm, 12 ks v balení, farba čierna | bal | 30 | ||
17. Guľôčkové pero, hrot 0,5 farba tuhy modrá | ks | 500 | ||
18. Gélové pero, hrot 0,5 farba tuhy modrá | ks | 300 | ||
19. Čínske pero | ks | 30 | ||
20. Tuhy do čínskeho pera | ks | 30 | ||
21. Univerzálne kancelárske nožnice so strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele, veľkosť 21 cm | ks | 40 | ||
22. Lepiaca páska,19 mm | ks | 80 | ||
23. Obojstranná lepiaca páska, 50 mm x 25 m | ks | 15 | ||
24. Podpisová kniha 16 dielna s okienkom, rozťahovateľný chrbát pre zvýšenie kapacity, úprava v imitácie kože, farba modrá | ks | 20 | ||
25. Plastový obal s uzatváraním formát A5, priehľadný | ks | 30 | ||
26. Biela kocka nelepená v čírej škatuľke s 700 lístkami, (rozmer škatuľky 92x92x82 mm, rozmer kocky 83x83x75 mm) | ks | 100 | ||
27. Farebný papier 80 g - farba žltá, zelená | bal | 30 | ||
28. Obálky C5 s doručenkou do vlastných rúk, rozmer 162 x 229 mm | ks | 1500 | ||
29. Obálka C4 doručenka do vlastných rúk, rozmer 324 x 229 mm | ks | 1500 | ||
30. Flipchartový papier, blok 20 listový | ks | 10 | ||
31. Zakladač, formát A4 s pákovou mechanikou vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm, farba modrá | ks | 200 | ||
32. Zakladač, formát A4 s pákovou mechanikou vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm, farba čierna | ks | 400 | ||
33. Skladací ohybný stojan na materiály do formátu A4 s vymeniteľným popisovateľným papierovým štítkom s otvorom na chrbte. Materiál PVC šírka chrbta 7 cm, farba biela | ks | 50 | ||
34. Papierový stojan na časopisy, materiál kartón, mix farieb, rozmery (š 72 x v 320 x h 245 mm) | ks | 50 | ||
35. Archívny box určený na archiváciu dokumentov formátu A4 z recyklovaného kartónu s otvorom na ľahkú manipuláciu. Podtlač na popis na dlhšej i kratšej strane, chrbát 80 mm, rozmery: š 80 x v 352 x h 250 mm, farba biela/červená | ks | 40 | ||
36. Euroobal extra široký, lesklý otvor zhora A4 120 mic. Vnútorné rozmery obalu 304 x 220 mm, balenie 25 ks v PE sáčku | bal | 100 | ||
37. Kartónový obal A4 lesklý s gumičkou, s tromi chlopňami, mix farieb | ks | 100 | ||
38. Permanentný prepisovač, čierny Centropen | ks | 30 | ||
39. Alobal veľký | ks | 20 | ||
40. Rýchloviazač PVC s euro dierovaním, predná strana priehľadná, pozdĺž chrbta biely obojstranný papierový zasúvací štítok, rozmery 310 x 235 mm, vo farbe: modrej, žltej, zelenej, červenej, 10 kusov v balení | bal | 30 | ||
41. Taška B4 s X dnom a odtrhávacou páskou 250 x 354 mm biela 140 g | ks | 100 | ||
42. Smetný kôš drôtený, 19 L čierny | ks | 30 | ||
43. Spisové dosky A4, farba mramor čierny 25 ks v balení | bal | 100 | ||
44. Magnetky 850 gr. na magnetickú tabuľu 1 bal/10 ks | bal | 30 | ||
45. Kopírovací papier A4, 1bal/500 hárkov | bal | 1000 | ||
46. Pravítko 15 cm | ks | 20 | ||
47. Zvýrazňovač žltý, hrot zrezaný, šírka stopy 2-5 mm | ks | 50 | ||
48. Etikety inkjet 63, 5 x 38,1 mm, A4 100 hárkov | bal | 30 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v ktorom bude rozpísaná suma bez DPH, vrátane DPH a cenu celkom za každú položku zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta. |
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v stanovenom termíne, v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod, presný termín treba nahlásiť 1 deň vopred. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia. Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky ani provízie. |
Objednávateľ neposkytuje zálohové platby, úhrada za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe doručenej faktúry. Po prevzatí tovaru dodávateľ vystaví faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru so splatnosťou faktúry 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH, celkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH a celkovú cenu za všetky položky spolu bez DPH aj s DPH. Súčasťou faktúry musí byť aj potvrdený dodací list. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Tovar nesmie byť dodaný v poslednej tretine svojej záručnej doby. Tovar musí byť dodaný nepoškodený a v nepoškodenom obale. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou |
a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie. |
Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
09.06.2021 07:00 — 11.06.2021 14:00
48,00 druhov
11 527,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2021 09:47
21.05.2021 10:00
21.05.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.05.2021 13:41 - Vstupná ponuka | 11 527,00 | € | Cena s DPH |
19.05.2021 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: