• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2021 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2021 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2021 11:55

Detail zákazky Z202110097

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2021 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2021 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2021 11:55

Základné údaje

Z202110097

OF-234885

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5762122

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

00613606

EGAMED, spol. s r.o.

Ratnovce 4, Ratnovce, 922 31, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj pre automatickú kompresiu hrudníka

Zdravotnícke prístroje, resuscitácia, dekompresia hrudníka, masáž srdca

  • 33172200-8 - Prístroje na resuscitáciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroje pre automatickú kompresiu hrudníka
Funkcia
systém na nepriamu masáž srdca určený na zabezpečenie  účinných, pretrvávajúcich a neprerušovaných kompresií pri nepriamej masáži srdca.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Prístroje pre automatickú kompresiu hrudníka ks 5
1.1 Hmotnosť prístroja s akumulátorom kg 7,9 8,1
1.2 Predpokladaná prevádzková životnosť roky 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.3 Kompresia: Automatická kompresia a následná aktívna automatická dekompresia
1.4 Počet režimov kompresie 2 režimy: nepretržitý a premenlivý
1.5 Kompresný pomer - nepretržitý režim konfigurovateľný 102-111-120 za  minútu
1.6 Kompresný pomer -premenlivý režim 30:2 resp. 50:2 s krátkou pauzou na 2 vdychy
1.7 Hĺbka stlačenia: nastaviteľná na pevnú hodnotu 45 -53 ±2 mm
1.8 Nabíjanie: nabíjanie z dobíjacej vymeniteľnej batérie aj zo sietí 230V a 12V
1.9 Pracovný cyklus kompresie/dekompresie v cykle 50% ± 5%
1.10 Akumulátor: akumulátor dobíjateľný Li-Po
1.11 Doba prevádzky pri plnom nabití akumulátora min.45 min, predĺžená doba po pripojení k externému zdroju napájania
1.12 Schopnosti prístroja schopné súbežne točiť 12 zvodové EKG,
1.12.1  ďalšia schopnosť: schopné súbežne použiť jednorazové defibrilačné elektródy
1.13  Dĺžka chrbtovej dosky chrbtová doska by mala siahať iba pod hrudník pacienta
1.14 Rozmery po zostavení: 56 x 52 x 24  cm
1.15 Príslušenstvo k prístroju: 2 ks Li-Po akumulátorov, napájací adaptér umožňujúci dobíjanie akumulátorov v prístroji zo zdroja 230V a v ambulancii zo zdroja 12V,
1.15.1 ďalšie príslušenstvo: prenosný tvrdený plastový batoh na transport prístroja a príslušenstva, súprava popruhov na fixáciu polohy pacienta k prístroju,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s dodaním predmetu kúpnej zmluvy (KZ).
2. Dodávateľ sa zaväzuje  dodať Kupujúcemu predmet zákazky  nový, nepoužitý, nerepasovaný.
3. Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy, t.j. do 4 týždňov od  nadobudnutia účinnosti kúpnej  zmluvy.
4.  Od Dodávateľa sa požaduje do siedmich  dní po uzatvorení  kúpnej zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
5. Od Dodávateľa sa požaduje do 7 dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy predložiť rozpis ceny predmetu zmluvy v  rozsahu: cena v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a cenu v EUR s DPH, taktiež uviesť obchodnú značku, typ, parametre  výrobku, aj s jeho vyobrazením a zároveň poskytne v tu určenej lehote 1 ks výrobku na posúdenie Objednávateľovi.
6. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Fakturácia a úhrada plnenia bude uskutočnená až po kompletnom dodaní celého predmetu zmluvy.
7. Dodanie tovaru do miesta dodania potvrdzuje Objednávateľ písomne a to podpísaním preberacieho protokolu, kde sa potvrdí  druh, množstvo a kompletnosť dodaného tovaru podľa špecifikácie.
8. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť  svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí byť vystavená najneskôr do 5. pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bol predmet KZ dodaný.
9. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných  náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH .
10. Objednávateľ požaduje záručnú dobu na predmet kúpnej zmluvy min. 24 mesiacov
11. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu kúpnej  zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej Objednávateľom
12. V prípade nedodržania bodu 3. Osobitných požiadaviek na plnenie (dodanie v určenej lehote) zo strany Dodávateľa je  Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 10% z hodnoty predmetu Zmluvy a od  Zmluvy odstupuje. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi
13. Od Dodávateľa sa požaduje   do 5 pracovných dní do účinnosti kúpnej zmluvy predložiť  Certifikát od výrobcu prístroja,   dôkazový materiál, že je autorizovanou spoločnosťou na vykonávanie predaja, servisnej starostlivosti a vykonávanie služby záručného a pozáručného servisu   v SR.
14. Dodávateľ za zaväzuje v prípade potreby zabezpečiť  nástup servisného technika na opravu do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
15.  Dodávateľ odovzdá  spolu s predmetom zmluvy  Návod na použitie v slovenskom alebo v českom jazyku, zabezpečí zaškolenie personálu, inštaláciu - uvedenie do prevádzky.
16. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy  alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby  bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného  súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota 1.1 Hmotnosť prístroja s akumulátorom kg 7,9 8,1
Navrhnutá hodnota 1.1 Hmotnosť prístroja s akumulátorom kg 3,3 kg

na trhu sú prístroje aj s nižšou hmotnosťou prístroja. Zariadenie sa ľahšie prenáša obsluhe k pacientovi.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota 1.14 Rozmery po zostavení: 56 x 52 x 24  cm
Navrhnutá hodnota 1.14 Rozmery po zostavení: 19 x 23 x 16 cm

kompaktnejší rozmer pre transport prístroja za nezmenenej kvality kompresie hrudníka

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

03.06.2021 08:00 — 22.06.2021 15:00

1,00 kpl

77 994,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2021 13:14

24.05.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 23
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2021 16:39 - Vstupná ponuka 77 994,00 € Cena s DPH
20.05.2021 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 77 992,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS