• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 10:50

Detail zákazky Z202110034

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 10:50

Základné údaje

Z202110034

OF-235759

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5762066

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázový hygienický zdravotnícky materiál

hygienické potreby, jednorazové plienky, plienkové nohavičky, vatové tyčinky, žinka, vata, pôrodnícke vložky, papier na operačný stôl, podložka pod pacienta

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33751000-9 - Jednorazové plienky
  • 33141117-3 - Vata
  • 39514500-3 - Umývacie žinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázový hygienický zdravotnícky materiál
Funkcia
1. Plienkové nohavičky, veľ. S
2. Plienkové nohavičky, veľ. M
3. Plienky jednorazové detské (2 - 5 kg)
4. Plienky jednorazové veľ. 4  (8 - 18 kg)
5. Plienka jednorazová, veľ. 3  (5 -9 kg)
6. Plienka jednorazová, veľ. 5  (12 - 25 kg)
7. Vatové tyčinky v sáčku (balenie á 200 ks)
8. Plienky jednorazové detské (0 - 2 kg)
9. Plienky jednorazové, veľ. 2 (3 - 6 kg)
10. Plienky jednorazové maxi, veľ. XL
11. Plienkové nohavičky, veľ. L
12. Žinka jednorázová - perlan - hygiena
13. Buničitá vata v rolke 22 x 30 cm (balenie - 175 ks)
14. Vata buničitá v rezoch 15 x 20 cm - 1 kg
15. PODLOŽKA POD PACIENTA 60x90cm - inkontinentná podložka pod chorých
16. Tampóny z buničitej vaty, bielené 40x50 (2x500 ks)
17. Vata buničitá vinutá v celku à 1 kg
18. Pôrodnícke vložky (min. á 20 ks v balení)
19. PAPIER NA OPERAČNÉ STOLY 50cmx46m
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
9. rozmer cm 24 x 16
9. hmotnosť g/m2 45
9. balenie ks 100
12.balenie ks 100
13. rozmer cm 22 x 30
14. rozmer cm 15 x 20
14. hmotnosť balenia kg 1
16. Šírka tampónu mm 40
16. Dĺžka  tampónu mm 50
17. hmotnosť kg 1
19. šírka cm 50
19. dĺžka m 46
15. rozmer cm 60x90
15. absorpčná schopnosť / savosť ml 1700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. balenie 30 ks
2. balenie 30 ks
3. - 6., 8-10. priedušné absorpčné jadro áno
3. - 6., 8-10. špeciálne navrhnuté gumičky v páse a farebné manžetky umiestnené na vonkajšej strane plienky, zaisťujú jej dokonalé prispôsobenie tvaru detského tela v každej situácii áno
3. - 6., 8-10. absorpčné jadro je vybavené špeciálnou distribučnou vrstvou, ktorá zároveň signalizuje prijatú vlhkosť (ak je potreba plienku vymeniť, vnútorná vrstva sa zafarbí) áno
3. - 6., 8-10. elastické manžety umiestnené po oboch stranách plienky, udržujú „obsah“ na správnom mieste áno
3. - 6., 8-10. opakované zapínanie plienky umožňujú pevné suché zipsy áno
11. balenie 30 ks
12. materiál - zloženie 67 % viskóza, 33 % laminát
12. materiál netkaná textília - perlan
14. materiál bielená celulóza s jemnou rovnomernou štruktúrou, s vysokou savosťou a krepom
14. balenie do fólie
19. papier je rolovaný, perforovaný, biely áno
19. materiál 100% celulóza
15. Podložka papierová s vonkajšou vrstvou z nepriepustnej protišmykovej fólie 60 x 90 cm - inkontinentná podložka pod chorých áno
15. jadro bielej farby s vysokou absorpčnou schopnosťou
15. vrchná časť biela netkaná textília odolná voči odieraniu
15. spodná časť nepriehľadná, nepriepustná, protišmyková fólia
15. podložka všetky strany dookola uzatvorené, zabraňujúce pretečeniu
ROZPIS POLOŽIEK PRE DODANIE:
1. Plienkové nohavičky, veľ. S 1500 ks
2. Plienkové nohavičky, veľ. M 990 ks
3. Plienky jednorazové detské (2 - 5 kg) 2204 ks
4. Plienky jednorazové veľ. 4  (8 - 18 kg) 4368 ks
5. Plienka jednorazová, veľ. 3  (5 -9 kg) 3168 ks
6. Plienka jednorazová, veľ. 5  (12 - 25 kg) 3384 ks
7. Vatové tyčinky v sáčku (balenie 200 ks) 85 bal.
8. Plienky jednorazové detské (0 - 2 kg) 690 ks
9. Plienky jednorazové, veľ. 2 (2 - 6 alebo 3 - 6 kg) 4158 ks
10. Plienky jednorazové maxi, veľ. XL 420 ks
11. Plienkové nohavičky, veľ. L 600 ks
12. Žinka jednorázová - perlan - hygiena 27 bal.
13. Buničitá vata v rolke 22 x 30 cm (balenie - 175 ks) 10 bal.
14. Vata buničitá v rezoch 15 x 20 cm - 1 kg 350 bal.
15. PODLOŽKA POD PACIENTA 60x90cm - inkontinentná podložka pod chorých 18000 ks
16. Tampóny z buničitej vaty, bielené 40x50 (2x500 ks) 1100 bal.
17. Vata buničitá vinutá v celku à 1 kg 12 bal.
18. Pôrodnícke vložky (min. á 20 ks v balení) 5 bal.
19. PAPIER NA OPERAČNÉ STOLY 50cmx46m 63 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Zazmluvené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
Objednávateľ požaduje podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet plnenie (tovar) musí spĺňať všetky technické požiadavky uvedené v technickej špecifikácii
Ak predmet nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS a uviesť ŠUKL za každú položku (ak tovar má ŠUKL-kód pridelený).
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok sa stane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predpokladané množstvo tovaru uvedené v Rámcovej dohode v prípade, ak vpriebehu 12 mesiacov zistí, že tovar v predpokladanom množstve nepotrebuje.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Dodávky budú realizované postupne počas platnosti zmluvy na základe písomných objednávok kupujúceho do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy.  Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnakéalebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenieposkytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospechceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejtoskutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

12 552,56

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.05.2021 14:04

21.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 605
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.05.2021 08:46 - Vstupná ponuka 12 550,00 € Cena s DPH
21.05.2021 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 12 550,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS