37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
47129671
ETIKO s. r. o.
Gemerská 10, Nitra, 949 01, SVK
Štiepkovač
Štiepkovač drevnej hmoty
Tovar, Služba
1. Štiepkovač
|
|
---|---|
Funkcia |
Špeciálny príves - prípojné vozidlo (štiepkovač - drvič drevnej hmoty) pre potreby verejného obstarávateľa na likvidáciu a spracovanie drevného odpadu, kríkov, pri vykonávaní údržby ciest. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Štiepkovač | ks | 3 | ||
Výkon motora | kW | 18 | ||
Štiepkovacie nože | ks | 4 | ||
Uhol natáčania výfukového komína | ° | 280 | ||
Priemer štiepaného materiálu | mm | 150 | ||
Násypka štiepkovača | mm | 900x700 | ||
Štiepkovacia kapacita | t/h | 3,5 | ||
Rýchlosť štiepkovacieho disku | ot/min | 1500 | ||
Objem palivovej nádrže | l | 25 | ||
Konštrukčná rýchlosť špeciálneho prívesu | km/h | 80 | ||
Celková hmotnosť | kg | 750 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dieselový motor | áno |
Dva vertikálne hydraulicky ovládané podávacie valce | áno |
Možnosť štiepania rozvetveného materiálu | áno |
Riadiaci protizáťažový systém | áno |
Počítadlo motohodín | áno |
Spodný ochranný rám | áno |
Oporné koleso | áno |
Šasi z vysoko kvalitnej ocele | áno |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie štiepkovačov s požadovanými vlastnosťami, nepoužité s príslušnou dokumentáciou v zmysle článku Zmluvné podmienky, čas/lehota plnenia zmluvy. |
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, rozpis tovaru |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
5. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. |
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
8. Počas záručnej doby 24 mesiacov je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena chybných dielov. |
9. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je predmet zmluvy v oprave alebo, kým dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka. |
10. Miesto zabezpečenia záručného a pozáručného servisu požaduje objednávateľ v rámci Slovenskej republiky. |
11. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať. |
12. Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác mimozáručného a pozáručného servisu počas 24 mesiacov |
13. Miestom dodania štiepkovačov sú sídla objednávateľa v mestách: Humenné, Prešov, Stará Ľubovňa. |
14. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu (osvedčenie o evidencii) a návod na obsluhu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
15. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
16. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená. |
17. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať. |
18. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zákona č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke. |
19. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
20. Dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
21. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku. |
22. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami. |
23. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi . |
24. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora. |
25.Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 25 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy |
26. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. |
27. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy stroja. Školenie je zahrnuté v cene zákazky. |
Jesenná 14, Prešov; Mierová 5139, Humenné; Levočská 25, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
27.05.2021 07:00 — 09.09.2021 15:00
3,00 kus
86 220,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2021 08:04
24.05.2021 10:00
24.05.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.05.2021 11:35 - Vstupná ponuka | 86 220,00 | € | Cena s DPH |
24.05.2021 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 86 004,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: