• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 14:50

Detail zákazky Z202110017

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2021 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2021 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2021 14:50

Základné údaje

Z202110017

OF-235033

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5756969

Objednávateľ

37861298

Nitriansky samosprávny kraj

Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

47899948

X logistics, s.r.o.

Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybudovanie IKT infraštruktúry Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti NSK.

IKT, počítač, tlačiareň, notebook, televízor

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač s klávesnicou a myšou - 10 ks
Funkcia
Vybudovanie IKT infraštruktúry CIZS.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor preukázateľne schopný dosiahnuť výkon min. 5000 bodov podľa hodnotenia PassMark - CPU Mark (https://www.cpubenchmark.net/), HDD min. 1000GB SATA, 7200 RPM; RAM min. 8 GB, DDR4, integrovaná grafická karta, integrovaná mechanika DVD+RW, sieťový adaptér Ethernet 10/100/1000, RJ-45, WiFi 802.11 ac, porty min. 6x USB ( z toho min. 1x 3.0 USB), HDMI, integrovaná čítačka pamäťových kariet, operačný systém MS Windows 10 Pro alebo porovnateľný v slovenskej lokalizácii, áno
príslušenstvo: min. štandardná klávesnica s alfanumerickou aj numerickou časťou a SK potlačou kláves áno
príslušenstvo: optická myš min. 2 - tlačítková so skrolovacím kolieskom
 2. Monitor - 10 ks
Funkcia
Vybudovanie IKT infraštruktúry CIZS.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LED obrazovka s uhlopriečkou min. 22" s technológiou IPS alebo porovnateľnou, 16,7 mil. farieb, pomer strán 16:9, rozlíšenie min. FHD 1920X1080 bodov, zobrazovací uhol: min. 178° horizontálne, 178° vertikálne, jas: min. 300 cd/m2, odozva max. 6 ms, kontrast (dynamický) min. 4 M:1, konektor HDMI, pivot áno
 3. Kancelársky balík - 10 ks
Funkcia
Vybudovanie IKT infraštruktúry CIZS.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelársky balík obsahujúci textový editor, tabuľkový procesor, nástroj na tvorbu prezentácií, nástroj na tvorbu poznámok a POP/SMTP poštový klient porovnateľný s MS Office pre domácnosti a podnikateľov v slovenskej lokalizácii áno
 4. Laserová tlačiareň - 11 ks
Funkcia
Vybudovanie IKT infraštruktúry CIZS.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farebná, multifunkčná, tlačiareň / skener / kopírka / fax, formát min. A4, rozlíšenie tlače min. 600x600 DPI, duplexný režim, zásobník papiera na 250 listov, konektovota: min. WiFi, LAN, USB 2.0, LCD displej áno
 5. WiFi router - 1 ks
Funkcia
Vybudovanie IKT infraštruktúry CIZS.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
priepustnosť min. 600 Mbps , štandard pripojenie VDSL2, spätne kompatibilný s pripojením ADSL2 + / ADSL2 / ADSL , min. 3x externá anténa v pásme 5 GHz a 3x externá anténa v pásme 2,4 GHz, možnosť vytvorenia siete pre hostí, možnosť zdieľania súborov pomocou multifunkčného USB portu typu 2.0 , podporujúci služby VDSL / ADSL kompatibilný so službou Fiber / Cable. Zabezpečenie siete bezpečnostným šifrovaním Wi-Fi siete WPA / WPA2, príslušenstvo: min. napájací kábel, externý Splitter, kábel RJ11 a ethernetový kábel RJ45. áno
 6. Notebook - 1 ks
Funkcia
Vybudovanie IKT infraštruktúry CIZS.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
tProcesor preukázateľne schopný dosiahnuť výkon min. 1000 bodov podľa hodnotenia PassMark - CPU Mark (https://www.cpubenchmark.net/), pevný disk typu SSD min. 32 GB, operačná pamäť min. 2GB DDR3L, integrovaná grafická karta, LCD obrazovka s uhlopriečkou min. 14“ , matná, rozlíšenie min. HD 1366 x 768 HD, webkamera zabudovaná v ráme obrazovky, čítačka SD kariet, konektivita: min. WiFi 802.11b/g/n, Bluetooth 4.0, porty: min. 2x USB, HDMI alebno mini HDMI, Audio jack min. 3,5mm, integrovaná klávesnica. operačný systém MS Windows 10, alebo porovnateľný v slovenskej lokalizácii, áno
príslušenstvo: optická mechanika DVD+RW
 7. Televízor - 1 ks
Funkcia
Vybudovanie IKT infraštruktúry CIZS.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
SMART LED, min. 106 cm, Full HD, 400 Hz, DVB-T2/S2/C, H.265/HEVC, 2x HDMI, 2x USB, CI+, WiFi áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane vyloženia tovaru do určených priestorov a montáže tovaru v mieste určenia.
Vrátane zaškolenia do používania a údržby a to max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Nový, doposiaľ nepoužitý, nerepasovaný tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 dní od uzavretia zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (napr. v prípade zákaziek s viacpoložkovými predmetmi obstarania) spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod.).
Požaduje sa predložiť certifikát dodávateľa vybavenia pre zdravotníctvo do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ po uzavretí zmluvy oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. Dodávateľ oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa vyrozumenie o termíne dodania tovaru najmenej 3 pracovné dni vopred pred samotným dodaním.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo poškodeného tovaru tento tovar neprevziať.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', objednávateľ je oprávnený uplatniť' si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť' náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Vady skryté a vady akosti má objednávateľ právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru. Objednávateľ je povinný tieto vady reklamovať čo najskôr, najneskôr však do 5 dní od ich zistenia, a to písomne.
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického
trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
Lehota dodania najneskôr do 30.06.2021.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka.
Zmluvu je možné meniť alebo dopĺňať len formou písomných a očíslovaných dodatkov za podmienok ustanovených v § 18 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní je a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Vzhľadom ku skutočnosti, že kúpa predmetu zmluvy, ktorý je predmetom tejto zmluvy je spolufinancovaná prostredníctvom Integrovaného regionálneho operačného programu zo zdrojov EÚ je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným predmetom zmluvy a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Kupujúci je oprávnený bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s predávajúcim v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa (RO pre IROP) neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie tejto Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 833, CIZS Poliklinika Šaľa, Šaľa, Šaľa, Nitriansky, Slovenská republika

24.05.2021 13:00 — 30.06.2021 13:00

44,00 ks

14 980,79

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.05.2021 12:48

20.05.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 54
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2021 10:05 - Vstupná ponuka 14 980,79 € Cena s DPH
20.05.2021 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka 14 980,69 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS