42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Stoličky
stoličky
Tovar, Služba
|
1. Kancelárska stolička s podrúčkami
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet | ks | 100 | ||
| nosnosť | kg | 130 | 150 | |
| hĺbka sedadla | mm | 470 | ||
| šírka sedadla | mm | 500 | ||
| výška operadla | mm | 550 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| farba: | čierna |
| prevedenie: | látka |
| výškovo nastaviteľná stolička | + fixačný mechanizmus |
| podrúčky: | výškovo nastaviteľné |
| kolieska: | univerzálne na tvrdú podlahu aj koberec |
| konštrukcia stoličky: | pevná - kov v kombinácií s plastom |
|
2. Rokovacia stolička
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet | ks | 40 | ||
| hĺbka sedadla | mm | 470 | ||
| šírka sedadla | mm | 500 | ||
| výška operadla | mm | 500 | ||
| nosnosť | kg | 120 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| farba: | čierna |
| prevedenie: | látka |
| materiál sedadla a operadla: | látka |
| opierky rúk | |
| stohovateľná stolička: | po 5 ks |
| konštrukcia: | chrómová |
| Názov |
| Tovar musí byť zmontovaný, nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, zabalený do igelitu s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu v SK alebo CZ jazyku) |
| Záručná doba je 24 mesiacov. Záručný list musí byť doložený ku každému dodaciemu listu. |
| Tovar bude doručený / vynesený až na miesta doručenia. |
| Požadujeme dodať protokol/vyhlásenie o skúške na deklarované nosnosti. |
| Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť presnú kalkuláciu ceny za mernú jednotku na každý druh tovaru . |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, montážou a vynáškou. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia: 1x BA kraj, 1x BB kraj |
| Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: značku/typ predmetu zmluvy s technickými parametrami a fotografiou. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky odsúhlasia ponúkaný tovar. Bez vzájomného odsúhlasenia nemôže prísť k plneniu zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo a to iba v pracovných dňoch od 8 hod. do 14 hod. |
| Termín a čas dodania dodávateľ objednávateľovi oznámi minimálne 1 deň vopred. |
| Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazy (dodacie miesta a kontaktné osoby). |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo bude vykazovať vady. |
| Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| Cenu za príslušný tovar a služby podľa zmluvy sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúr s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa ich doručenia. Vo faktúre bude uvedené číslo zmluvy. |
| Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdanie predmetu zákazky. |
| Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
Slovenská republika
01.06.2021 08:30 — 30.06.2021 14:30
140,00 ks
22 234,85
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2021 14:03
26.05.2021 09:00
26.05.2021 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.05.2021 15:19 - Vstupná ponuka | 22 200,00 | € | Cena s DPH |
| 24.05.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 999,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: